To jest ten czas! Syria a sprawa Miłości / C’est la vie…!

Ludzie całej Ziemi!

Faceci i babki tego świata*!

(*szczególnie z real heart and soul and „kochonez” (ew. „Guts”))

Teraz jest ten czas.

Obecnie decydują się losy całej cywilizacji ludzkiej i całej naszej przyszłości.

brezinski2armagedonsyria the-abyss1

Ciemne siły sterujące zza kulis najważniejszymi światowymi wydarzeniami są już tak pewni siebie, tak dalece zdegenerowani w nienawiści do siebie i całej populacji tej planety, tak obłudni i perfidnie zakłamani, że wyjmują właśnie swoje „najcięższe zabawki” i mają wielką ochotę wysadzić nas i samych siebie (autodestrukcyjny umysł kryminalnego socjopaty) – bo taką właśnie zabawką jest broń atomowa, którą chce się wprowadzić do gry zwanej:

„Udajemy, że ratujemy Syrię dla biednych zagazowanych przez bestialski rząd Assada, którego żeśmy kiedyś sami tam umieścili, ale on teraz jest beee i te kolacje z nim i układy handlowe bogate oraz wspólne z nim interesy i wspólne zabijanie opozycji, chcącej niepodległości państwa bądź zmiany politycznej, że to już nie ma znaczenia, więc musimy wspierać Al-Kajdę, którą sami zakładaliśmy i sponsorowaliśmy, żeby wysadzali chłopaki tu i ówdzie nasz sprzęt, żeby ludzie się bali, a rządy w ich imieniu kupowały od nas więcej broni, a dzięki temu my wprowadzimy niewidzialnego wroga nie do pokonania i nie do namierzenia (bo go nie ma w istocie, bo to my sami), a to da nam ogromny wpływ na ustawy ograniczające wszelkie swobody wypowiedzi, wolności opinii i przekonań, cenzurę, inwigilację potencjalnych przeciwników naszego mafijego systemu partyjnego, jaki sponsorujemy hojnie, by oni nas chronili i podpisywali ustawy, jakie nam pasują i ułatwianie okradania wszystkich obywateli z ich funduszy emerytalnych, systemem podatkowym korzystnym dla nas, nie ich, więc dzięki temu zaciśniemy naszą władzę, opozaycji nie będzie żadnej, bo na to nie pozwolimy, jedynie na naszą kontrolowaną i popularną, przez nas sponsorowaną, promowaną w każdym możliwym medium jakie posiadamy, a posiadamy w mediach głównego nurtu ok 90% przekazu (reklamami można promować nawet 90% ich budżetu i przez to ich kontrolować, bo nie podskoczą jak im odmówimy reklamowania się u nich, bo padną, więc się boją i robią co im, każemy he he he…………………….. zatem Syria jest nam teraz potrzebna, bo internet huczy od faktów spiskowych o nas, więc trza to wyśmiewać, ale to już nie starcza, ludzie się budzą jak nasz brat Brzeziński Zbiguś doradza i trza działać ostro, bo to przebudzenie to nie lada problem dla naszego cudownego dla wszystkich i zbawiennego Nowego Porządku Świata, jaki nie tylko konserwuje i zabezpiecza nasze dotychczasowe posiadanie, ale znacznie je zwiększa he he he,. No więc Syria +Atom+chaos+terror+cenzura globalna wszystkiego (także internetu) pod pretekstem „zachowania porządku” (naszego)+drakońskie prawa+zero sądownictwa (my decydujemy na szybko kto jest dla nas terrorysta a kto nie, he he he…..Łatwizna. Więc wysadzajmy, oł jeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaa, ave szatan, MOloch niech żyje nas zbawiciel, łuuuuuuuuu, jesteśmy tacy cwani i twardzi a oni nic nie wiedzę, he he, te owce niewolniki, nie kumają, załatwimy ich na cacy, i będziemy rządzić, he he he….

Dawać atomówki!!!!!„…..Game….Over..^..; ^.., .. . . – – -}

Taka jest ich gra. To i śmieszne i tragiczne, ale niestety bardzo realne patrząc na ich sposób myślenia – Ci ludzie naprawdę są gotowi to zrobić…

Więc teraz pada fundamentalne pytanie dla całej ludzkości, wszystkich narodów świata, ludzi wszystkich wyznań i religii, każdego koloru skóry i każdej rasy:

Co z tym zrobimy do cholery jasnej k…..wa???!!!

Chcecie na to pozwolić? Czy nie czas już powiedzieć dość, zanim ta zgraja oszustów i pozerów nie wysadzi całej planety?

Chcecie to zrobić swoim bliskim, ukochanym, matkom, braciom, siostrom, wujkom, ciociom, rodzicom i dzieciom – chcecie byśmy przez swoją bierność i strach zafundowali sobie, nam wszystkim, Wam – taki post-apokaliptyczny świat kliki bogaczy i rzeszą niewolników, tresowanych jak szczury laboratoryjne, których każda aktywność będzie kontrolowana i monitorowania w celu „konserwowania i rozwijania dla nich korzystnego systemu zniewolenia???!!!!

Jak długo jeszcze chcecie na to pozwalać???!!!

Jak możemy my wszyscy tak bardzo się nie szanować, że pozwalamy zgrai psychopatycznych palantów okłamywać nas notorycznie na każdym kroku na te same zgrane numery śmiejąc się nam perfidnie w twarz i karząc jeść szczaw – narzucać jak mamy żyć, w co wierzyć, jaką rodzinę mieć, jak chować dzieci (bo wiedzą lepiej od samych rodziców,w końcu wzorowymi rodzicami byli wszyscy – sprawdzone! Państwo wie lepiej a ty siedź cicho gamoniu, w końcu pracować nam się chce to cud fogle, za te kiepskie wyjazdy zagraniczne, dorsze, darmowe przejazdy głupiom kolejom, którom niszczymy, bo okradamy – chce nam się cokolwfiek robić, w bulu i nadzieji więc łączymy się z Wami, ale jest kryzys, który sami robimy, więc nie ma kasy, więc radźcie se, szczęść Boże, polityka miłości, peace, nie PIS, ciao!), co pić, a co palić, kiedy gromadzić, jakich bohaterów czcić, a jakich nie, jakie banery na meczach można, a jakie nie (Hasła: muszą wspierać socjalistyczną ojczyznę, chwalić przywódców rewolucji, i ganić karły rekcji. Hasła promujące elementy wywrotowe (patrz: wszystko co daje wolność i mówi prawdę o naszych matactwach) – zakazane. Kibiców rozbijać i prowokować. Zrobimy nagonkę, odciągniemy uwagę. Lidera ich przetrzepać, niech nas słucha, a jak nie to po mordzie, przecie to kibol, więc musi być zły terrorysta i my go do paki na 9 miechów, a jak zmięknie będzie z nami trzyma i spoko, hej! A resztę napuścimy na te niebezpieczne zorganizowane babcie zaradne i niezależne moherowe zagrożenie – niech się pozabijają!), co znaczy patriotyzm a czym nie jest, jak się ubierać, kto jest cool a kto wróg ludu i cham i prostak i szaleniec, co go nie słuchać, jak się kochać i ile statystycznie, by było poprawnie i zdrowo, (tj. h…jowo), ile pastylek brać dziennie na niechęć do tego popierdolonego życia, jak spędzać wolny czas i dlaczego fajnie jest być „ruchaczem”, bo to fajny styl życia i trendy, trendy, bo lud się bawi im nie przeszkadza!!!!!

Jak bardzo ludzkość upadła w szacunku do samej siebie, do spuścizny naszych dziadów i pradziadów, poprzednich cywilizacji, poprzednich epok i wielkich dzieł jakie już dawno wskazywały nam drogę do domu, drogę serc, miłości i wybaczenia – jako wyznacznika PRAWDZIWEJ cywilizacji… a niej jej taniej podróbki jakiej doświadczamy obecnie…

Do tej pory byliśmy na kolanach – nie ukrywajmy. Ale obecnie węzy są poluzowane, prawie przecięte na naszych dłoniach nas pętających, ciemni są zajęci zabawkami i cała i gra idzie tam, strażnicy systemu też różne ruchy wykonują, system jest nieskoordynowany, okręt się chwieje, bo jest przebudzenie, media alternatywne rosną w siłę, więc chłopcy próbują zagrać Va Bank… Bo tak naprawdę już czują, że tracą siły, sterowność, tracą… kontrolę nad sytuacją!

To jest ten czas!

Teraz czas na bohaterów i prawdziwych patriotów,

mężów stanu i ojców swych rodzin.

Ale i równie ważny czas dla każdej kobiety tego świata, która do tej pory tłamszona i poniżana może mieć teraz fundamentalny wpływ na sytuację na świecie – bo w Was drogie Panie jest wielka siła, która wg mnie – co wiem – wpłynie właśnie decydująco na losy tej rozgrywki. Losy świata także w waszych rękach i macie tutaj kluczową rolę. Uwolnijcie swoją ekspresję, uwierzcie w siebie, pokochajcie się, wyjdźcie do świata właśnie teraz – ze swoją pasją i kobiecym stylowym szykiem i kocim wdziękiem – dając mu i nam wszystkim nadzieję na lepsze jutro…

Zanim jednak podejmiemy to arcyważne wyzwanie, poświęćmy odrobinę czasu dla wszystkich naszych bliskich, przyjaciół, rodzinę, krewnych, ukochanych, chłopaków i dziewczyny, mężów i żon, byłych i obecnych – wszystkich, których kochamy i z którymi chcielibyśmy spędzić ostatni dzień przed końcem świata…Starego świata (a każdy koniec jest początkiem następnego, Nowego, Świata w tym przypadku).

Jedźcie do nich, biegnijcie do nich, wyraźcie swą miłość, przytulcie i podziękujcie za wspólne doświadczanie życia, za dzielenie się swą radością i energią, za uśmiech i wspólne czasem łzy, za to, że po prostu są…. Wyraźcie swą miłość na co być może wcześniej nie znajdywaliście czasu lub możliwości…

Jeśli by zrobić to globalnie siła miłości zmienił losy świata w oka mgnieniu – to tak potężna moc moi mili…

Zabawki sił światła są inne i mamy jedną najpotężniejszą w całym Wszechświecie

– MIŁOŚĆ przez duże M –

to pokojowa broń masowej ekstazy życia, której nic nie może się oprzeć.

Power_of_love_v1_by_freaka

Każdy z nas może coś zrobić, poczynić gest, zrobić mały rytuał.

Bądźcie z bliskimi Waszemu sercu i wyraźcie, co czujecie jakby jutro Słońce jednak nie miało wzejść…

…a potem do dzieła!

Wierz w Was, bo znam Waszą siłę i Wasze serca.

Czuję ich bicie i wiem, co potraficie.

Jeszcze im pokażemy, jak kiedyś pod Monte Casino, tyle, że maki teraz czerwieńsze będą tylko siłą bilionów megaton polskiej miłości – Made in Poland (style):)

Wykonać!;)

New-Love-Order.exe [press_enter_to_launch]

* A DLA ZAKOCHANYCH POLECAM FILM „GŁĘBIA” (The Abyss) Z ROKU 1989, W KTÓRYM DOBITNIE UKAZANA JEST SIŁA MIŁOŚCI I JAK LOS KAŻDEJ PARY KOCHANKÓW SERCA MOŻE KIEDYŚ URATOWAĆ ŚWIAT….ARMAGIEDON TEŻ DOBRY, ALE GO TEJ NOCY NIE POTRZEBUJEMY, NO CHYBA ŻE W ZACISZACH ALKOWY;)*

Sytuacja polityczno sercowo-miłościową adekwatna powiem Wam szczerze jak na moje oko…

**Przygotujcie dużo chusteczek*

***Kochajcie się…naczy wiecie, platoniczno-transcendentalnie naturalnie;)*

Do zobaczenia w Nowym Świecie

bracia i siostry!

*C’est la vie…!😉

Ps. Jak zawsze nuta od Rozbickiego na koniec – bo świat potrzebuje cudu – A Miracle – gdzie pewnego dnia zobaczycie, że wszyscy będziemy przyjaciółmi i nic nie zdoła nas powstrzymać – Nothing gonna stop us NOW! – a więc zagrzewająca do boju miłości podwójna nuta (Tłumaczyć słowa – ważne tam treści niezmiernie zawarte są!) :

https://czasprzebudzenia.files.wordpress.com/2013/05/401966_493751584011643_1513608807_n.jpg?w=269&h=202