„Dokąd Zmierzamy?” – 27.02.2011 – sympozjum w Poznaniu

Zapraszamy na sympozjum:

UFO – NWO – Czas przebudzenia – Przełom 2012

Dokąd zmierzamy?

27 lutego (niedziela) 2011 r. g. 10.00 -17.00
Poznań ul. Władysława Węgorka 20, Centrum Kongresowe Hotel IOR

Patronat medialny: „Czwarty Wymiar”
Organizatorzy: Janusz Zagórski i Mikołaj Rozbicki

  • 10.00 – Otwarcie Sympozjum
  • 10.10 – Kosmiczny rodowód ludzkiej rasy. Wpływ gadzich ras na genotyp i kulturę naszej cywilizacji – Krzysztof Rogala
  • 11.00 – Alternatywa polityka wysokorozwiniętych duchowo cywilizacji wobec gatunku ludzkiego – Janusz Zagórski
  • 11.30 – Złowroga strategia kręgów New World Order – Dionizy Pietroń
  • 12.00 – GMO – kierunek na zmutowanie gatunku ludzkiego – Przemysław Ilukowicz
  • 12.30 – Czas przebudzenia: Rok 2012 i narodziny Nowego Świata – Mikołaj Rozbicki
  • 13.20 – Transformacja naszego świata – nowe paradygmaty nauki Joanna Rajska, Jacek Czapiewski
  • 14.00 – „Kod Rzeczywistości – możliwość wywoływania zmian globalnych poza rzeczywistością widzialną” – Michał Papierski (Fioletowy Płomień)
  • 14.30 – Nowa Świadomość, Nowy Człowiek, Nowa Ziemia, Nowy Świat – Małgorzata Soporowska – CRYSTAL
  • 15.00 – PRZERWA
  • 15.30 – Materiał filmowy
  • 15.45 – Alternatywne technologie jako podstawa wielkiej transformacji ludzkości – Janusz Zagórski
  • 16.15 – Ruch Zeitgeist: Projekt Venus  – Jurij Gordijenko
  • 16.30 – Dokąd zmierzamy ? Dyskusja panelowa
  • 17.00 – Zakończenie Sympozjum

Informacje:
Janusz Zagórski, tel.: 691 558 259, januszzagorski8@gmail.com oraz januszzagorski.pl
Mikołaj Rozbicki, tel.: 506 299 370, mikolajrozbicki@vp.pl oraz czasprzebudzenia.wordpress.com

Cena biletu na konferencję – 40 zł. Rezerwacje drogą mailową. Sprzedaż na godzinę przed rozpoczęciem obrad.





44 odpowiedzi na „„Dokąd Zmierzamy?” – 27.02.2011 – sympozjum w Poznaniu

  1. Sabrina pisze:

    Ja też mama taką nadzieję:-)

  2. Aver pisze:

    Mam nadzieję, że ktoś nagra choć część sympozjum i wrzuci na Youtube. Moim zdaniem każdy mógłby wynieść z wysłuchania prelegentów coś wartościowego niezależnie od własnych przekonań.
    Sam nie wpadnę, podróż Wrocław-Poznań to chwilowo nie dla mnie – ale trzymam kciuki za udane spotkanie i mam nadzieję na zoorganizowanie kiedyś kolejnej imprezy w moim mieście.🙂

  3. Nie oto chodzi. Po pierwsze – spotkania tego typu wymagają kosztów, bo niestety za darmo można mieć coś owszem, ale nie na takim poziomie. Wiem, bo organizuję wiele i wiele za darmo oragnizowałem. Po drugie – to jest poniekąd nasza praca – tak, tak! NIe wyobrażacie sobie ile jest zachodu ze zorganizowaniem czegoś takiego – radzę spróbować, a potem oceniać. MASA CZASU i energii. I na końcu masz wybór – albo masz kupe kasy i charytatywnie dopłacasz do tego, ale masz jakiś tam zysk na plus – bo ciężko wycyrklować żeby wyszło całkiem na zero. Poza tym – nie ukrywam, że jesli będzie zysk będzie to dla mnie zapłata za moją pracę. Natomiast moim/ naszym zadaniem jest by za tę cene (niską uważam, naprawde niską za te warunki i wielu prelegentów) dać Wam coś cennego i wartościowego, a to macie jak w Banku. Nie napisałem, że sobie może ktoś płacić 10000 złotych ale teoretycznie równie dobrze cena mogła by byc wyższa za takie symzozjum i zapewniam cię że sale równiez miałbym pełną! Ale zniżam na tyle ją by była dostepna każdemu i żeby była zwyczajnie odpowiednia, korzystna zarówno dla gości jak i dla mnie. Nie ma w tym nic złego. U nas utarło się ciągłe krytykowanie kogoś kto działa i ma zarobek z tego. Ja np nie chciałbym komuś kto daje mi cierkawe info, zapewnia fajny czas – brać to od niego za darmo. To normalna wymiana energii – praca – zapłata. Akurat na razie żyjemy w systemie pieniężnym i tak jest. Ja działam za darmo – jak choćby ta stronka, wiele materiałów na You tubie – chcesz za darmo – masz. chcvesz więcej, na żywo w dobrej sali – jest cena. I tyle. Spokojnie moge gwarantować, że za te 40 złotych (co to jest w dzisiejszych czasach -2 pizze? ) każdy będzie zadowolony i nie będzie żałował. Pozdrawiam

  4. ola pisze:

    co do 40 zł za bilet to nie chodzi o cenę tylko o ideę. Jest mnóstwo podobnych stron które ludzie zakładają dla kasy i dlatego osoby które sa na rozdrożu czy na początku drogi nie maja zaufania do takich spotkań ,książek czy innych iformacji za kasę.
    Myślę że bez jakiegoś obrażania się czy urażania organizatorzy przed taka konferencja powinni przedstawic ile takie zebranie kosztuje tzn sala ,hotele ,przejazdy i ile w związku z tym kosztuja bilety.Takie informacje chocby z zyczliwości dla tych nieufnych ,czy ostroznych powinny być dostępne w necie. Skoro mamy się kierowac miłością ,życzliwością ,zrozumieniem dla drugiej osoby to tacy bądźmy w każdym naszym kroku.Pisanie że skoro ktos jest super madry to może sobie brać 1000 zł za bilet jest wg mnie pełne pogardy dla wileu ubogich albo wątpiących osób

  5. Sabrina pisze:

    Zawsze należy zachować czujność.

  6. qReal pisze:

    pierwszy BYT [ bóg ; jestestwo ; świadomość itd ] zadało sobie trzy podstawowe pytania KIM jestem + GDZIE jestem + DLACZEGO jestem ? BYT zastanawiał się jak uzyskać odpowiedź i stworzył MATRYCE [ wszechświaty ; wymiary itd ] z nieskończoną ilością jednostek świadomości – samego siebie których myśli mają odpowiedzieć na pytania . gdy to nastąpi BYT przestanie mieć potrzebę istnienia …

  7. Mam dobrą wiadomość – na 99% 20 marca zawita podobne sympozjum w Warszawie:)

  8. Anetta pisze:

    Dla mnie też za daleko..Ubolewam, że to nie Warszawa jest miejscem docelowym sympozjum!:(

  9. Może coś będzie 20 marca – pracujemy nad tym. Pilnie śledź internet i nasze strony:)

  10. Kunda pisze:

    Z tego co wyczytałem w komentarzach – nie jest to pierwsze tego typu spotkanie w Poznaniu. Kochani, a nie mielibyście ochoty zorganizować czegoś takiego w Warszawie? Na pewno nie brakowałoby chętnych🙂

  11. Wielkie dzięki:) do zobaczenia!

  12. lekarz-psycholog pisze:

    Panie Mikołaju,

    Bardzo dobre wyjaśnienie, proszę ze swej strony o więcej takich przykładów opartych np. o koncepcje naukowców z „otwartym umysłem”
    Bardzo mnie zainteresował Pana wpis, może tak by Pan umieścił artykuł oparty na tych odkryciach i wyjaśniający, o co chodzi w „kreowaniu własnej rzeczywistości”

    serdecznie pozdrawiam

  13. a co to są ufoludki:)

    One nie mają prawa istnieć i mieć także wiarę w Boga?:) Wiesz, że sami jesteśmy kosmitami bo mieszkamy w części kosmosu?:)

    a w hologram to nie wiara, ale nauka mój kolego: patrz fragment:

    „Michael Talbot był autorem z tzw. pogranicza nauki, napisał liczne teksty popularyzujące współczesne badania naukowe – szczególnie zainteresowany był poszukiwaniem związków pomiędzy starożytnym mistycyzmem a współczesnymi odkryciami z dziedziny mechaniki kwantowej. Napisał następujące pozycje Mysticism And The New Physics, Beyond The Quantum, oraz The Holographic Universe.

    Był również płodnym autorem z gatunku science-fiction inspirowanej pracami badawczymi Davida Bohma, Karla Pribrama czy Stranislawa Grofa.

    W 1982 roku miało miejsce znaczące wydarzenie. Na Uniwersytecie w Paryżu zespół, którym kierował fizyk Alain Aspekt dokonał istotnego eksperymentu. Może on okazać się jednym z najważniejszych eksperymentów XX wieku. Nie usłyszymy o tym zdarzeniu przy okazji wieczornych wiadomości dziennika TV. W rzeczywistości, jeżeli nie zaglądasz do naukowych czasopism, nazwisko Aspekt może być ci zupełnie nieznane. Niektórzy jednak są przekonani, iż jego odkrycie może zmienić oblicze nauki.

    Aspekt oraz jego zespół odkryli, iż w pewnych warunkach cząstki subatomowe, takie jak elektrony, są w stanie komunikować się ze sobą w natychmiastowy sposób, niezależnie od dzielącej je odległości. Nie ma to znaczenia, czy znajdują się one od siebie o 10 metrów czy też dzieli je dystans bilionów kilometrów. W jakiś sposób każda cząstka wydaję się zawsze wiedzieć, co robią inne cząstki. To odkrycie obala długo utrzymujące się twierdzenie Einsteina, iż żadna komunikacja nie może następować z prędkością większą niż szybkość światła. Poruszanie się obiektów z prędkością większą niż szybkość światła jest równoznaczne ze zniesieniem bariery czasu. Ta zagrażająca perspektywa spowodowała, iż pewni fizycy w wyrafinowany sposób próbowali odrzucić odkrycia Aspecta. Inni natomiast badacze zostali zainspirowani do tworzenia nawet bardziej radykalnych wyjaśnień.

    Fizyk z Uniwersytetu w Londynie, Dawid Bohm, uważa, iż odkrycia Aspecta wskazują na fakt, iż nie istnieje rzeczywistość obiektywna. Niezależnie od tego, że obiekty wydają się być czymś trwałym, wszechświat jest w swej istocie fantastycznym projektem, gigantycznym i wspaniale skomponowanym hologramem. Po to, by zrozumieć, dlaczego Bohm wypowiada tak zaskakujące stwierdzenie, musimy najpierw zrozumieć pojęcie hologramu. Hologram stanowi trójwymiarową fotografię, wykonaną za pomocą lasera.

    Hologramy

    Aby uzyskać hologram najpierw fotografowany obiekt jest zanurzany w świetle promieni lasera. Następnie druga wiązka promieni lasera zostaje odbita od pierwszej.[1] W rezultacie dochodzi do interferencji dwóch wiązek i ten obszar zostaje utrwalony na zdjęciu. Kiedy zdjęcie zostaje poddane oglądowi, jawi się ono jako pozbawiony znaczenia wir jasnych i ciemnych linii. Kiedy jednak uzyskane zdjęcie zostaje oświetlone przez jeszcze jedną wiązką promieni lasera, pojawia się trójwymiarowy obraz pierwotnego obiektu.

    Trójwymiarowy charakter obrazu nie jest jedyną znaczącą cechą hologramu. Jeżeli hologram róży zostanie podzielony na połowę, a następnie oświetlony przez laser, każda połowa będzie jednak zawierać w sobie całościowy obraz róży. Ponadto, jeżeli te połówki obrazu zostaną znów podzielone, każda część będzie zawierała mniejszą, lecz dokładną wersję pierwotnego obrazu. Odmiennie niż normalne zdjęcia, każda część hologramu zawiera wszystkie informacje dotyczące całości.

    Hologram posiada więc naturę „całości zawartej w każdej części”. Dostarcza to zupełnie nowego sposobu rozumienia zasad organizacji oraz porządku. Przez większą część swej historii nauka Zachodu rozwijała się pod wpływem założenia, iż najlepszym sposobem zrozumienia zjawisk fizycznych jest rozłożenie ich na części, a następnie poddanie tych części badaniu. Tą zasadę stosowano do badania stworzeń żywych (np. żaby), jak też materii nieożywionej (np. atomu). Hologram uczy nas, że pewne rzeczy we wszechświecie nie pasują do tego podejścia. Jeżeli będziemy dzielić na części pewne rzeczy skonstruowane holograficznie, nie otrzymamy bynajmniej poszczególnych składowych. Uzyskamy po prostu mniejsze obrazy tej samej całości.

    Ten wgląd doprowadził Bohma do innego sposobu pojmowania odkrycia Aspecta.

    Bohm uważa, iż subatomowe cząstki mogą pozostawać ze sobą we wzajemnym kontakcie niezależnie od odległości nie z tego powodu, że wysyłają jakieś tajemnicze sygnały, lecz dlatego, że ich oddzielenie stanowi iluzję. Bohm dowodzi, iż na głębszym poziomie rzeczywistości te cząstki nie są indywidualnymi całościami, lecz stanowią wyraz pewnej fundamentalnego „czegoś” (something).”

  14. Bob2012 pisze:

    Sprawdziłem definicja hologramu: Hologram – fotograficzny zapis na nośniku przynajmniej dwufalowego obrazu interferencyjnego, który w odczycie daje dwa niezależne od siebie obrazy przestrzenne 3D (trójwymiarowe). i Fraktal (łac. fractus – złamany, cząstkowy) w znaczeniu potocznym oznacza zwykle obiekt samo-podobny (tzn. taki, którego części są podobne do całości) albo „nieskończenie subtelny” (ukazujący subtelne detale nawet w wielokrotnym powiększeniu). Myślę że Jezus miał co innego na myśli niż opis fraktala wynika to z kontekstu całego rozdziału 15 ewangeli Jana. Miał na myśli trwanie w nim poprzez słowo „Jeśli we mnie trwać będziecie i słowa moje w was trwać będą..”.

    Co do rzeczywistości:

    Chyba istnieje ta fizyczna i ta psychiczna czyli inaczej nazwana duchowa i istnieją jednocześnie. Tą fizyczną nasz mózg odbiera poprzez zmysły;
    wzroku – związany z okiem, umożliwia rozpoznawanie fal elektromagnetycznych w widzialnym zakresie (światła).
    (po założeniu noktowizorów – widzimy w innym zakresie fal promieni podczerwonych🙂,słuchu – także fale, smaku, węchu – cząsteczki chemiczne, dotyku – bodźce czuciowe,nocycepcja – zmysł bólu,zmysł temperatury – czucie zimna i ciepła,zmysłu równowagi – związany jest z błędnikiem w uchu i propriocepcji.

    Rzeczywistość duchowa – istnieje w nas i kształtujemy ją poprzez nasze słowa i czyny, możemy ja jeszcze rozdzielić na podzbiory rzeczywistości umysłowej związanej z myśleniem i milością, rzeczywistości emocjonalnej związanej z czuciem i miłością.
    Tu ciekawy wywód na temat rzeczywistości:
    http://marcelina2.blox.pl/2008/07/Rzeczywistosc-co-to-takiego-jest.html
    Obie, materialna i psychiczna rzeczywistości są bardzo rzeczywiste.
    Która jest bardziej ważna – nie wiem, ale bez tej materialnej trudno o prawidłowe działanie rzeczywistości psychicznej.

    Ja wierzę w Boga stwórcę, ale szanuje także ludzi którzy wierzą w rzeczywistość hologramową, ufoludki i krasnoludki🙂

  15. Widzę, że nie rozumiesz pojęcia hologramu… sam zacytowałeś jego definicje „Nauczał on że my żyjemy w nim a on w nas. ” – dokładnie! sprawdź definicję hologramu oraz fraktalności naszej rzeczywistości – to co powiedział Jezus jest opisem fraktala i odpowiedz na pytanie – CZYM JEST RZECZYWISTOŚĆ? – zbiorem sygnałów, impulsów jakie dekoduje twój umysł? czym jest ta „rzeczywista rzeczywistość” dla ciebie? Co jest rzeczywiste a co nie jest?

  16. Bob2012 pisze:

    Engram- Jezus nie nauczał o hologramie i nie żył w hologramie. Jezus „jest rzeczywistością” (kol 2,17)
    Nauczał on że my żyjemy w nim a on w nas. (Jan 15). On potrafił dawać życie martwym ludziom. Wasi sztukmistrze tego nie potrafią, nie maja kluczy. Ap Paweł nas ostrzegał:” Baczcie, aby was kto nie sprowadził na manowce filozofią i czczym urojeniem, opartym na podaniach ludzkich i na żywiołach świata, a nie na Chrystusie” (Kol 2,8)
    Nie wyrywaj słów Jezusa z kontekstu. Mówi on ” gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, to powiedzielibyście tej górze: Przenieś się stąd tam, a przeniesie się” (Mat 17,20) do apostołów dlatego że nie potrafili uzdrowić chorego a nie dlatego że nie wierzyli w hologram.
    Duża moc mają wasi guru. Wy naprawdę wierzycie w te wymysły? -w hologramy?🙂 Niezłe pranie mózgów chyba wam zrobili – współczuję. Dlaczego ci wasi guru tylko opowiadają te bajki a nie pokażą sztuczek tak jak Neo z Matrixsa. Np z ręką całkowicie odrastającą co sekundę po obcinaniu jej siekierką. Rozumiem że wy tego nie potraficie pokazać ale wasi guru to chyba mogą prawda? Przecież rzeczywistość to tylko projekcja PRAWDA?

  17. Wojtekk pisze:

    Dobry komentarz. Nie w świecie zewnętrznym szukajmy wiary/Boga/miłości/uniwersum tylko w sobie.

  18. Sabrina pisze:

    Dla osób, które nie mają pojęcia o New Age, NWO, ezoteryce itd., może się tak wydawać. Trzeba mieć trochę wiedzy i intuicji, aby móc odróżnić prawdę od fałszu,

  19. Sabrina pisze:

    Żyj sobie spokojnie w matrixie. Żyj.

  20. Sabrina pisze:

    Napisałeś to, co mi się cisnęło na usta, gdy czytałam komentarz tego czytelnika. Dobrze to wyjaśniłeś. Brawo:-)

  21. Engram pisze:

    Bob2012 – z tym swoim przykładem do hologramu to strasznie spudłowałeś, ponieważ zarówno twoja ( i moja) ręka z paluszkami, jak i rozpalony piec oraz siekiera funkcjonują w tym samym hologramie (wymiarze), a więc na wspólnych zasadach praw fizyki oraz przyczynowo-skutkowych. Tak się rzeczy mają w odniesieniu do nas, zwykłych śmiertelników, natomiast byli i są na Ziemi tacy, którzy udowodniliby Tobie – niewiernemu Tomaszowi – istnienie tegoż hologramu w sposób, jaki opisałeś. Wspomnę chociażby Jezusa. Tylko czy oglądanie takich sztuczek prowadzi do zdobycia prawdziwej wiary, czy tylko do przekonania o którym za chwilę zapomnisz przechodząc do spraw życia codziennego? Przy czym wiara ta ma dotyczyć Ciebie, że to Ty jesteś istotą wielowymiarową. Jezus też o tym mówił: „gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy…” …to byście w takim piecu siedzieli godzinami🙂. Jeśli do zdobycia Wiary potrzebujesz naoglądać się takich sztuczek, to życzę Ci w Nowym Roku spotkania z takowym Sztukmistrzem. Tylko czy to Ci wystarczy? Czy nie będziesz doszukiwał się zaraz jakichś trików, machlojek i nie będziesz zaraz próbował sobie wytłumaczyć tego, co widziałeś, jako np. zwykłe złudzenie optyczne? Czy wiesz jak bardzo Twoje ego pragnie zatrzymać Cię przy starym sposobie postrzegania rzeczywistości?…

  22. lekarz-psycholog pisze:

    Panie Mikolaju,
    Wielki szacunek za poszukiwanie prawdy i próby uświadamiania jej społeczeństwu.
    Jestem z wykształcenia neuropsychologiem( badanie wszelich apspektów z odbiorem informacji przez mózg z 5 zmysłów, choroby i niedowłady mózgu) a obecnie na końcowym etapie studiów lekarskich, czyli prawie lekarzem
    Powiem krótko:
    To co sie dzieje w medycynie i edukacji społeczeństwa to ‚ zabijanie wiedzy i zdrowia”
    Jako naukowiec , odnajduje w wielu państwa informacjach bardzo trafne spostrzeżenia . Bardzo serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia na sympozjum.

  23. Nic nie zamierzamy udowadniać. Nie znamy prawdy ostatecznej ani nie objawiamy jej. Nasi prelegenci także się różnią poglądami i wizjami świata oraz jego przyszłości. To jest zwyczajnie paleta różnych poglądów do skorzystania. I tyle. Nie ma tu promowania jakiejś ideologii. To tylko ciekawe informacje. Każdy sobie sam decyduje co jest dla niego prawdą a co nie i każdy sam sobie te puzzelki układa

  24. Bob2012 pisze:

    Panie Mikołaju jak bym był w Poznaniu, to bym poszedł na te sympozjum, nawet za 40 zł🙂 Tylko tą część, w której zamierzacie udawadniać że hinduizm czyli czakramy, karma, podróże poza ciałem, astrale, kundalini są lepsze niż chrześcijaństwo to bym poszedł w tym czasie na przerwę…

  25. Angelika pisze:

    Przepraszam… ja mam pytanie. Pojawił się tutaj „nick” Crystal (Małgorzata Soporowska)…
    „Nowa Świadomość, Nowy Człowiek, Nowa Ziemia, Nowy Świat – Małgorzata Soporowska – CRYSTAL”… Czy to jest ta pani, która prowadzi blog „Transformacja 2012…? Ktoś wie?

  26. Kruk pisze:

    Osobiscie chetnie sie tam pojawie, poslucham o tych gadach i wyciagne wlasne wnioski, kasa? oczywiscie, ze za darmo to by nie wypalilo, oplaty nie sa male.. ile w tym prawdy? sporo, moze nie wszystko ale jednak ale najbardziej przemawia do mnie to iz zobacze tam ludzi ktorzy mysla podobnie do mnie, ktorzy tez sa ciekawi bo to wlasnie ciekawosc otwiera nam oczy! i nawet gdyby kosztowalo to 1000zl (no moze bez przesady) to gdybym mial taki wolny kapital to pewnie bym przyjechal. przychylam sie jednak do wypowiedzi Wojtka, takie walenie komus w twarz, ze pochodzi od jaszczurki raczej nic dobrego nie wniesie😛 jak dla mnie jest to nazbyt naciagane. z pozostalyny tematami jak najbardziej sie zgadzam. napewno sie pojawie. Trzymam za was kciuki, dobra robota🙂 Pozdrawiam

  27. Bob2012 pisze:

    Wojtekk – balonik świadomości jest ok. A do wszystkich tych , którzy potrzebują guru lub inaczej jak to określił pan Icke „koordynatorów” proponuje sprawdzić ich słowa w eksperymencie. Mianowicie jeśli „koordynator” twierdzi iż (cytuję pana Icke) „że ten fizyczny świat nie jest fizyczny….że jest projekcją (hologramem)”. Sprawdzić ten hologram np: poprzez trzymanie swojej ręki godzinę w piecu z ogniem lub odciąć sobie siekierką palce i jeśli świat jest HOLOGRAMEM to nic wam nie powinno się stać PRAWDA?

  28. Wojtekk pisze:

    Bobo2012 zejdź ze swojego balonika bo nawet imiona mylisz🙂 Z szacunkiem dla przerabianego przez Ciebie matrixa
    Wojtek

  29. Bob2012 pisze:

    Witam. Jest wolny rynek. Jeśli pan Maciej znajdzie naiwnych słuchaczy , którzy zapłacą po 1000 zł za wysłuchanie go, to jego sprawa. Tylko trochę mię ciekawi to, czy jeśli NIC się nie wydarzy z tych rzeczy o których opowiada Pan Maciej do 2016 roku, to czy będzie on potrafił wyjść ze swojego „Matriksa” wymysłów i teorii i zacząć żyć rzeczywistością?

  30. Po prostu świetny komentarz:) Nic dodać, nic ująć.

  31. Wojtekk pisze:

    Czytam te komentarze i nie dziwię się że nadal w Polsce jest tak jak jest! polactwo (tak to negatywne, z małej litery), kołtunizm i zazdrość przemawia!
    A niech Mikołaj bierze i 1000 zł za wejście, to jego absolutnie osobista sprawa! Tak, to we krwi mamy coby w momencie gdy ktoś próbuje coś zrobić, stworzyć, coś mu się udaje to skrytykować, ośmieszyć, poniżyć. Nigdy w tym kraju nie będzie lepiej jak zamiast na kogoś na siebie nie spojrzymy! Dopóki nie zwyciężymy sami ze sobą, dopóty będziemy sobie żyć w naszym bagienku. Spójrzmy na siebie, co my robimy? Nic , siedzimy i pierdzimy w kanapy czytając i komentując. Do dzieła, zakasać rękawy. Iść do sąsiada, poznać się, pogadać o sobie, stworzyć coś nowego, osiedlowe pogadanki, działać!!!
    Nie patrzcie ciągle przez pryzmat tego cholernego ciała i niskich wartości! To tylko iluzja!!! Doświadczajcie ludzie (a może raczej kosmici, istoty z niewiadomolandii) bo następują czasy w których możemy osiągać wspaniałe rzeczy, teraz ten okres przynosi wspaniałe możliwości! Nie ma co się sugerować innymi, że nie widzą , że nie wierzą! Każdy z nas ma swoją świadomość i bogactwem jest szanować różnorodność (nawet tą większościową , którą wprowadza system i tak skończą marnie), każdy z nas się myli bo tak powinno być! To ciekawość sprowadza nas do pomyłek, a ciekawość jest najważniejszym czynnikiem rozwoju ŚWIADOMOŚCI!
    voila!

  32. Arczi pisze:

    Michael Jackson mowil o tym wszystkim i dlatego zabili go najepierw ponizyli go przez media hipnoza tv szkoda mi Michaela Jacksona dlatego ja niie oglodam tv pierze nam osobowosc

  33. Arczi pisze:

    pewnie ze tak ja szanuje twoje zdane wkoncu razem siedzimy w tym cale jedzenie itp to trucizna wszystko zaczelo sie od dolara wkoncu krecimy sie z pokoju do pokoju

  34. New Age powtarzam – to tylko kolejna szufladka na wszystko co nam nie pasuje

    Tam są ludzie z konkretną wiedzą i warto ich wysłuchać

    Nikomu nie służę, tylko staram się działać informacyjnie. Nikt mnie nie sponsoruje ani nie mówi co mam robić – to tak w kwestii wyjaśnienia

    Gdzie mnie doprowadzą poszukiwania prawdy kolego Wojtku? sam nie wiem – ale nie ważne – ja idę za informacją, a nie za jakimś sztywnym systemem wierzeń. Co się stanie w najbliższym czasie na Ziemi zobaczymy. Sam piszę wielokrotnie o tym, że SAMO się nie zmieni, wielokrotnie krytykowałem wychwalanie Galaktycznej federacji za to, że ona za nas zrobi porządek i oczekiwania na zbawców/bogów – to jest dla mnie NEW AGE – kolejna religia oddająca komuś władzę nad własnym losem.

    Za New Agem nie jestem, ale jestem za duchowością i wiedzy o zmianach jakie nadchodzą na ziemi, a są to zmiany energetyczne także

    wolność słowa przede wszystkim, a każdy kto zna moje poglądy wie, że jestem bardzo krytyczny wobec new agowej retoryki – patrz: https://czasprzebudzenia.wordpress.com/2010/11/22/moda-na-nowe-stado-uwaga-na-pseudo-duchowosc/

    Tule w temacie. Szanujcie moje zdanie a ja szanuję Wasze i wszyscy są wygrani

  35. Arczi pisze:

    mikolaj spokojnie wiem co jest grane wszyscy siedzimy w iluzji w jednym pokoju ja ciebie rozumiem zostalismy najechani przez obcych z kosmosu zreszta my pochodzimy z kosmosu zyjemy w matrixie pozdrawiam

  36. Wojtek pisze:

    Mikołaj, chyba tak mogę się zwracać. Tak jak Ty szukam prawdy, może robię to znacznie dłużej niż wielu z Was, w sumie to bez znaczenia. Nie krytykuje Twojego działania (sympozjum), uważam, że i tak dużo zrobiłeś. Nazwij to konstruktywną krytyką, osobiście uważam, że jesteś w połowie drogi. To że NWO to nie tylko banda bogaczy to jest OCZYWISTE. To trwa o wiele dłużej i jest na każdym szczeblu zarządzania. Wypełnia wszystkie religie nie mylić z wiarą, całą sferę życia dotyczącą też ezoteryki itp.. nawet Icka Kundalini (dlatego mu nie ufam) to że powiedział kilka rzeczy, które się sprawdziły nie czyni go autorytetem. Wiedząc jak działa dezinformacja zrozumiesz to co napisałem. Co do New Age, brak tu miejsca na elaboraty, ale lista tematów sympozjum jest jakby jej wizytówką. Teraz pytanie, czy na sympozjum będziecie mówić o tym, że się „zmieniamy” „transformujemy” „łączymy się z kosmosem” „miłość” „2012 pstryk i ludzkość ma wyższy poziom””pokój na ziemi” co i tak się nie stanie, gdyż musiałbyś wybić resztę która taka nie jest.. , czy powiecie o zagrożeniach, które łączą się z taką jednością, pseudo wolnością itd.. taki ekoterroryzm i wpędzają ludzi w to samo jak nie gorsze niewolnictwo tylko pod oficjalnie innym panowaniem i teraz dla Dobra Ludzkości. Szanuje Twoje zdanie i masz do niego absolutne prawo, tak jak napisałem na początku. Jednak dawno temu byłem na tym samym etapie i zauważyłem, że nie o to tutaj chodzi i to wszystko to ślepy zaułek. To co napisałem to po to abyś się zastanowił, czy aby służysz dobrej sprawie. I czy te informacje o których debatujecie czy przekazujecie są prawdziwe i jakie są na to dowody. To trochę tak jak z GreenPeace, walczą, ale nie wiedzą kto jest ich sponsorem ;)) a by się bardzo zdziwili. hehe
    Rób to co robisz, jednak życzę Tobie abyś znalazł to czego jeszcze jak widzę nie znalazłeś. Pozdrawiam
    P.S. Do ZIomala oczywiście masz rację jestem burakiem, trolem zapewne też, co tam sobie jeszcze wymyślisz, dodaj, mam nadzieję że zrozumiesz, że szukanie prawdy nie polega na tym że „my mamy rację bo nas jest więcej i obejrzeliśmy filmy na YouTube” wybacz nie mogłem się powstrzymać

  37. Filip K. pisze:

    To prosze mi powiedziec ile osob z ulicy, tak po prostu ciekawych, przyjdzie wylozy 40 zl zeby sie dowiedziec tej „prawdy o swiecie”? Mysle, ze nie wiele niewtajemniczonych osob.

    Po co w ogole poruszanie takich teorii spiskowych jak istnienie gadziej rasy? To jest TEORIA, nie ma dowdow, wiec nie ma powodu komus na dzien dobry walic w twarz takim tekstem, a myslalem ze spotkanie ma byc dla ludzi nieswiadomych.

    Pamietajcie jedno – szkoly sa zawsze otwarte na tego typu spotkania, szczegolnie srednie.

    Czy jesli nie podoba mi sie obecny rzad, to nie mam prawa go skrytykowac? Mam takie prawo bo mam pewien poglad. Mam tez poglad na taka sprawe, wiec takimi tekstami to raczej nie na miejscu uciszac kogos kto kulturalnie sie zachowuje.

    Jest pan rozwscieczony, ze krytykuje panska „dobra wole”? Nie po to to pisze, zeby kogos zdenerwowac. Takze podkreslam, czy spotkanie ma byc w charakterze „uswiadom” czy pogadanka we wlasnym gronie? Bo ludzie nie chca chodzic na byle jaki film do kina, a co dopiero zajmowac sie sprawami ktore moga wyczytac czy obejrzec w internecie.

    Widze tutaj branie przykladu z David’a Icke, przynajmniej w pewnym stopniu. Czy zamiast spotkania, nie bardziej oplaca sie ogolnopolska akcja bazujaca na internecie i panskim radiu? Pora zebrac wszystkie dowody, afery oraz teorie w jedno miejsce. Tak zeby Kowalski wszedl i powiedzial „O kurka, a ja zawsze myslalem, ze…”. To jest znacznie efektywniejsze. Czy nawet film, kilka filmow.

    Sa osoby chetne do realizacji takiego projektu, zainteresowanie wzrasta.

    W zadnym wypadku nie zycze zle, tylko zawsze jest kwestia koszta = zyski. I nie mowie tu o pieniadzach, tylko kosztach czasu w przeliczeniu na rozszerzenie informacji ktore beda dalej przesylane.

  38. ZIomal pisze:

    Mikuś po cholere sie denerwujesz i dajesz prowokować. Buractwo i tyle. Ja bardzo cenie sobie Pracę Twoją i Janusza. Nie będe mogł być fizycznie w Poznaniu z Wami ale będe duchowo. Powodzenia !

  39. Za koszulki? Pan żartuje? Wsparcie finansowe? A gdzie ono jest? Bo jak narazie te tabuny sponsorów aż wala oknami, nie ma co….

    Życzę powodzenia każdemu co zorganizuje sympozjum za darmo – salę wynajmie na 200 osób za ok 2000 tyś złotych za swoje, albo sprzedaje koszulki, opłaci prelegentów (ich dojazd), zapewni sprzęt, ustali program, rozreklamuje go wszędzie, a potem przyjdzie jakiś za przeproszeniem „burak: i powie – „ale kicha, nuda bzdury ktoś opowiada”

    Powodzenia życzę!

    Nie podoba się? Nie przychodzić! To nie jest przymus!

    ja natomiast znam realia działania bo kilkanaście już darmowych małych spotkań zorganizowałem i wiem doskonale, że jeżeli chce się przejść na odpowiedni poziom wyżej za darmo nie da rady i tyle. Bo za darmo to możemy się szwendać po szkołach na 50 osób w nieskończoność

    Ostatni raz odpowiadam na głupie argumenty. To wolny kraj ponoć, jestem wolnym człowiekiem i robię to co robię tak jak uważam i mam czyste sumienie, robię to dla chętnych.

    Nikogo nie zmuszam do niczego. nie podoba się ok. Nie przychodź. Uważasz, że zrobisz lepsze darmowe sympozjum? Powodzenia! Tylko pamiętaj wysłać mi zaproszenie – z ciekawością przyjdę!

  40. Filip K. pisze:

    40 złotych?

    To mi się nie podoba, ile pan da rozumiem, ale powiedzcie mi dlaczego chcecie za to pieniądze? Czy za mało byście dostali jakbyście poprosili o wsparcie finansowe, albo za jakieś koszulki?

    Po cholere te gadzie pierdoły, dowody panowie dowody nie jakieś teorie spiskowe… Chcecie ludzi przekonać o kierunku światowej polityki, to róbcie to na podstawie dowodów.

  41. A co to jest New Age? Zdefiniuj?

    Widzicie – , to taki sam worek jak „teorie spiskowe” – jak się komuś
    coś nie mieści w głowie zaraz tam to wrzuca. NWO moim skromnym zdaniem to
    coś znacznie więcej niż tylko banda bogaczy na szczycie władz.

    Temat głęboki, szeroki i szkoda mi na pisanie za długich bo i po co. Warto
    się z nim zapoznać uważam i tyle.

    Mamy prawo głosić swoje poglądy – nie jesteśmy za żadnym New Agem jeśli oznacza to kontrolę i religię światową. Nie mamy usystematyzowanych poglądów wspólnych, dogmatów i biblii. Chcemy zwyczajnie wolności -0 także i do głoszenia takich poglądów jakie uznajemy za słuszne. To NWO cenzuruje wszystko i zamyka usta – chcecie tego? Ja nie. Sympozjum jest dla chętnych, nie ma tam JEDNEJ I USTALONEJ prawdy, jest wielu ludzi i co za problem ich wysłuchać?

    Problem polega na tym, że jest coś więcej niż NWO i ja dalej będę mówił co myślę, chociaż ja szanuję Wasze zdanie. Wy zatem uszanujcie moje i innych.

    Pokój

  42. Bez obłudy pisze:

    Ludzie, wy to nawet już wstydu nie macie, tak bezczelnie wciskać ludziom KIT! I jeszcze każą za to płacić. Coś mi to przypomina, ale nie będę robił ci przykrości i tego nie napisze.

    Wy walczycie z NWO? Wy go propagujecie!

  43. Wojtek pisze:

    Każdy oczywiście ma prawo do własnych interpretacji i swoich teorii. Ja jednak nie kupuję propagandy New Age i dziwie się, że ludzie szukający prawdy, dają się na „to” nabrać. Miałem okazję kiedyś być na spotkaniu w Poznaniu, które prowadziłeś Mikołaj i było fajne choć nie pozbawione jednego, ale za to bardzo ważnego błędu.., który w zasadzie okazuje się kluczowy dla zrozumienia całej reszty.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s