Dość teorii spiskowych! Mam miecz Damoklesa na nie i nie zawaham się go użyć!

images2Oh God, jak ja nie lubię tych Teorii Spiskowych! Wkurzają mnie! Te ciągłe domysły, teorie, debaty, insynuacje i spekulacje zawinięte w jeden kłębek paranoi! Postanowiłem coś z tym zrobić i od jakiegoś czasu powołałem sam siebie do misji sędziego Dreda  – Sądu Ostatecznego nad Teoriami Spiskowymi – krajowymi i zagranicznymi – wszystkimi! Wezwałem z mego kosmicznego zestawu ewolucyjnego duszy (Jak Thor swój młotek;) ) mój podręczny miecz Damoklesa na takie przypadki i teraz będę ciachać! Ciachać będę wszystkie Teorie Spiskowe jakie napotkam – tak długo, aż nie pozostaną już tylko: albo Teorie, albo Spiski. Nic pomiędzy. Teorie zostaną teoryjkami, a spiski zostaną naświetlone (Dobrze im to zrobi!).
I Wszystko się wyjaśni wyklaruje, nie będzie już tyle gniewu, złości, podejrzeń i negatywnej energii. A ja wtedy zamiast denerwować się, że Ci teoretycy spiskowi wciąż trajkoczą o jakichś zagrożeniach nieziemskich, zajmę się wreszcie innymi projektami medialnymi. Ileż o tym można!
Załatwić temat, wyjaśnić wszelakie zagadki i domysły, a potem delektować się życiem. Tak po prostu!
CEL NAMIERZONY:
Teoria spiskowa – stojące w opozycji do oficjalnie uznanej wersji, wyjaśnienie zaistniałego faktu, rodzące się z przeświadczenia o istniejącym spisku, którego celem jest zatajenie prawdy przed opinią publiczną. (Wikipedia)
Executive Order SMR00012x
Ps.TEORIA SPISKU to świetny film. Tytułowa Teoria Spisku na samym końcu dzieła okazuje się jednak przynajmniej na jednym polu całkiem prawdziwa. A co z innymi, które badał nasz bohater Jerry Fletcher…? Cóż, odpowiednie siły – jak się na końcu dowiadujemy – mają już się weryfikacją pozostałych na serio zająć. Pięknie!
Rehabilitacja bohatera i czyn, będący nadzieją dla świata – czyż można marzyć o czymś więcej…?:P
to-be-normal-in-the-real-world-and-drink-coca-cola-and-eat-kentucky-20140619171246-53a2b79ed24ab
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Channelingi, Dzialalność publ., Natura rzeczywistości, NWO i tajne projekty, Transformacja Świadomości Globalnej, UFO, Zamach w Smoleńsku, Świadome życie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.