S.M. Rozbicki: LIST OTWARTY do środowiska alternatywnego

listPostanowiłem wystosować ten oto list otwarty w niezwykle ważnym momencie naszych dziejów – zarówno tu w Polsce jak i na Świecie. Wszyscy ludzie zaangażowani w szeroko pojęty ruch na rzecz zmian naszej rzeczywistości śledzą na pewno kolejne doniesienia medialne, pokazujące, że sytuacja jest bardzo poważna, a nasz kraj na globalnej planszy okazuje się jednak mieć nie lada znaczenie. To zatem, co zrobią Polacy i ich reprezentacja społeczno-polityczna jest niezmiernie ważne a nawet może być decydujące w tych wszystkich rozgrywkach.
W Waszym szeroko pojętym środowisku alternatywno-ezoterycznym działałem od ponad 4 lat. Dokładnie 7 stycznia 2010 roku w Poznaniu rozpoczęła się moja przygoda, kiedy to poprzez organizację publicznych spotkań, nadawanie audycji internetowych oraz prowadzenie bloga i pisanie artykułów na powyższe tematy – stałem się częścią tego szerokiego ruchu na rzecz zmian, zwanego jak powyżej – ruchem alter-ezoterycznym.
Przez te ponad 4 lata wiele się nauczyłem. Spotkałem grono niesamowitych i ciekawych ludzi, ale jednocześnie mierzyłem się z ogromem ludzkiej zawiści, zazdrości i próżności. Przez ten czas bywałem na wielu niezwykle inspirujących wydarzeniach, jednakże na większości z nich doświadczałem jedynie sztucznego odtwarzania treści, zarabiania mamony i szarlataństwa. Przez ten czas spotykałem niewielkie grono ludzi, którzy realnie chcą coś zdziałać w interesie ogółu, ale także dużą liczbę kiepskich autorytetów o ustach pełnych pustych frazesów. (CZYTAJ WIĘCEJ)
Ten wpis został opublikowany w kategorii *Audycje TV Nowego Świata, Aktualności, Dzialalność publ. i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.