Dlaczego chcę zostać prezydentem? Marzenia a realia – czyli czego nas oduczono, a co powinniśmy sobie przypomnieć…

6Gdy ogłosiłem mój plan/marzenie zostania prezydentem Polski z wielką ciekawością obserwowałem reakcje społeczności oglądające nasze alternatywne media oraz śledzące moją dotychczasową przygodę pod egidą „Czasu Przebudzenia”. Było to o tyle ciekawe zjawisko, iż pokazało całą gamę ludzkich zachowań wiele mówiących o stanie świadomości szczególnie naszego narodu. Od jednych mi się ostro dostało, inni mnie wyśmiali, jeszcze inni zwątpili w mój zdrowy rozsądek ale… była też część internautów, którzy zareagowali entuzjastycznym wsparciem tej wydawałoby się kompletnie nielogicznej zapowiedzi. No to teraz czas rozprawić się z pytaniem jakie z pewnością wielu dręczyło: „O co mi chodziło z tą całą prezydenturą?”. A będzie to całkiem ciekawa lekcja poglądowa – zapewniam!

(Czytaj dalej!)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości, NWO i tajne projekty, Transformacja Świadomości Globalnej, Świadome życie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.