Mój czas przebudzenia i nowy etap życia. Rok 2013 zaczyna prawdziwą przygodę dla nas wszystkich…

http://angelicview.files.wordpress.com/2012/07/persongalaxy1.jpgOstatnie miesiące są dla mnie niesamowite. Od połowy września 2012 roku zachodzą we mnie ogromne zmiany wewnętrzne. Są one dla mnie niepodważalne, bo sam widzę i czuję, że jestem kimś innym, że odzyskałem siebie – prawdziwego siebie. I wiem jedno – moja ścieżka ograniczona do typowo racjonalnej, logicznej analizy była potrzebna, byśmy razem wszyscy zrozumieli, że bez serca, intuicji oraz realnych wewnętrznych zmian u nas cała ta wiedza na nic się zdaje. Nie zmienimy świata nowymi wzorami, koncepcjami, teoriami, propozycjami z poziomu struktury – to jest działanie od d… strony! Cała obecna transformacja świata polega na zmianach w naszym wnętrzu, zmianie podejścia do życia i drugiego człowieka, poszerzeniu postrzegania, co w ostatecznym rozrachunku właśnie zmieni ten świat. (Czytaj więcej).
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Channelingi, Natura rzeczywistości, Transformacja Świadomości Globalnej, UFO, Świadome życie i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.