Zbliżając się do grudnia 2012 roku…. Apokalipsa, Nowy Świat, transformacja – co nas czeka?

W kolejnej audycji Czas Przebudzenia zajmę się podsumowaniem informacji na temat bieżącej sytuacji na Ziemi w kontekście mitycznej już daty 21 grudnia 2012 roku. Co czeka planetę, co czeka ludzkość pod koniec roku oraz w latach następnych?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie posłużymy się zebranymi informacjami ze świata, przekazami z innych sfer, przyjrzymy się też pracy Davida Wilcocka z ostatnich dni.
Serdecznie zapraszam!
Telewizja Nowego Świata (portal SNŚ), czwartek 20.00
Mikołaj Rozbicki
Ten wpis został opublikowany w kategorii *Audycje TV Nowego Świata, Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Zbliżając się do grudnia 2012 roku…. Apokalipsa, Nowy Świat, transformacja – co nas czeka?

  1. max pisze:

    I nic się nie stało. Wiesz czemu? Bo żyjesz w urojeniach ale nigdy tego nie zauważysz. Rodzice nie chcą ci czasem pomóc?

  2. jutrzenka pisze:

    Marzę, by mieć parę skrzydeł

    miałem je zeszłej nocy w moim śnie

    Goniłem motyle,

    nim świt nie poraził moich oczu.

    Dziś noc skleiła mi oczy

    bo to, co ujrzałem to anielski dom.

    Miałem dotknąć magicznego nieba

    i pozdrowić anioły w ich domu.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    I wszystko jest słodkie jak niebiański miód

    przepełnia mnie słodką miłością.

    A gdy przelatujesz dookoła mojej głowy,

    syci mnie twój miodowy pocałunek.

    Marzę, by mieć parę skrzydeł

    miałem je zeszłej nocy w moim śnie

    Zgubiłem się w raju,

    pragnąłbym już nigdy nie otworzyć oczu.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Ale w powietrzu jest niebezpieczeństwo

    próbujące tak bardzo być nieuczciwe.

    Niebezpieczeństwo w powietrzu

    próbujące tak bardzo nas przestraszyć,

    ale my się nie boimy.

    Czasami chciałbym być aniołem,

    Czasami chciałbym być tobą.

    Chciałbym być tobą…

    Chciałbym być tobą…

  3. Realista pisze:

    moim zdaniem to bujda na resorach ludzie przed kryzysem ślepo wierzyli w pieniądz fikcyjny a to lep na muchy by dalej odejść w abstrakcje typu sekret wbrew logice?

  4. Realista pisze:

    Popieram 2 rekami zamiast działań typu new age warto robić coś praktycznego Buddyzm odrzuca istnienie osobowego Boga stąd nie jest typową religią. Jego skojarzenia z religią wynikają z trzech powiązań:
    – wiara w świat niewidzialny, w szczególności w demony
    – praktyki o charakterze religijnym (inicjacje, mantry, modlitwy, rytuały)
    – wyrasta z hinduizmu (C.S. Lewis powiedział, że buddyzm jest rodzajem sekty hinduistycznej)

    Jednym z celów buddyzmu jest obłaskawianie demonów. Oto cytat modlitwy buddyjskiej do Lucyfera by bronił buddyzm przed jego wrogami:

    „Ty, który otworzyłeś usta i pokazałeś kły. Ty, który masz troje oczu na strasznej twarzy. Ty, który założyłeś na siebie wieniec z czaszek. Ty obdarzony twarzą na którą nie da się patrzeć. Ciebie uwielbiam”.

  5. upior_w_operze pisze:

    A ja mam pomysł. Skoro tyle osób już kojarzy tę datę – nieistotne, czy wierząc w bezpośrednie zmiany, czy nie – czy nie będzie tak, że przynajmniej kilkanaście, może kilkadziesiąt osób będzie chciało się pokazać, postawić wszystko na jedną kartę?

    Dlaczego zatem by nie wykorzystać okazji i nie uczynić tej doby dniem masowych protestów, happeningów i wydarzeń artystycznych, czy to walcząc o byt materialny czy wzywając do zmiany świadomości? Nawet nie dla tego kalendarza, ale by choćby psychologicznie powstał pewien punkt zwrotny?

  6. karmel pisze:

    to ze medytacaja wpływa na całosc jest udowodnione,zobacz sobie dokument Grega Bradena o kolektywnej swiadomosci lub na Message of Hope,tam jest kawałek z jego dokumentu o medytacji.Zyjemy w swiecie kwantów,mozna je zmieniac za pomoca emocji,proste!!!

  7. OlO pisze:

    jest trochę inny problem coś wychodzi z ciemnych zakamarków tej planety
    http://innemedium.pl/wideo/duch-swietowal-zdobycie-gola-podczas-meczu-fc-porto-psg

  8. gawes22 pisze:

    Witam
    Będzie wielkie rozczarowanie wielu ludzi że nie sprawdzą się oczekiwania związane z 2012,powielane bajki tylko mącą w głowach ludziom.
    Pozdrawiam:)

  9. Realista pisze:

    Mikołaj gdzie praktyczne informacje dusza badacza odkrywcy patrząc na ilość ezoteryki i innych pierdół.Bzdety typu medytujmy a świat będzie piękny Tybetańczycy poszli tą drogą i są okupowana przez chińczyków do dzisiaj.Wall Street stara się wprowadzić Wodę na giełdę opozycja do rządu reżimowego dostaje zadyszki i potrzebuje wsparcia.Zaczynacie być zakonem czystego oszołomstwa!!!!!!!!!!

  10. bleryon pisze:

    A wszystko przez to, że poprzedni dzień ma datę 20122012… i ludziom odbija. Po prostu pojawią się Majowie i dadzą nam drugi tom kalendarza… Bo kalendarz Majów to głupstwo – ja od kilkudziesięciu lat co rok widuję kalendarze, z których KAŻDY kończył się 31 grudnia – i nigdy nic się nie stało, chociaż czasem faktycznie jakaś kanonada i błyski za oknem…

  11. Achilles pisze:

    A wg. Mnie chrzanisz od rzeczy, a twoje posty nie mają najmniejszego sensu i co najwyżej odsłaniają twoje kompleksy i problemy osobiste. Dam Ci rade… Daj sobie spokój, nie bądź hipokrytą i nie oceniaj innych i nie wytykaj bzdurnych problemów innym, a zajmij się sobą i swoją mentalnością…

  12. killer2012@wp.pl pisze:

    Mogę pisać bez narzekania. Narzekam celowo, i jest to konstruktywne. Pokazuje mental – gdy ja owieczka narzekam to jestem zły, jak kibol na którego zaraz trzeba nasłać sforę. Jak ktoś u góry narzeka, to mu się gratuluje odwagi i klepie po plecach za rozsiewanie negatywnej energii. Moje posty są konstruktywne bo demaskuje kody ciemnych sił!

  13. Seba pisze:

    Jeżeli chcesz się pokazać napisz coś Konstruktywnego a nie narzekaj sam !!!

  14. killer2012@wp.pl pisze:

    Tematyce NWO poświęciłem bardzo wiele czasu, interesuje mnie, jak wszytko to wpływa na mentalność ludzi. Mikołaj staje się tym o czym pisał w książce, może mu się odmieni?

  15. Sabrina pisze:

    To po co słuchasz tego narzekania i oceniania?

  16. killer2012@wp.pl pisze:

    Czy w tej audycji pokażesz serce i litości nie będziesz katował nas swoimi problemami osobistymi?
    Po ostaniach audycjach widzę , że też znam odpowiedź, co nas czeka w najbliższej przyszłości: FALA NARZEKANIA i OCENIANIA!

  17. ada pisze:

    Video-manifest francuskiej młodzieży

Skomentuj

