Pół żartem, pół serio:)

Tylko proszę, nie traktujcie tego zbyt poważnie – błagam;). I to nie ja wymyśliłem, żeby nie było – to niejaki Adrian! To jego wina!!!:) (Ps. Nie mogłem się powstrzymać, by Wam tego nie pokazać:) mam nadzieję, że mi wybaczycie…)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Pół żartem, pół serio:)

  1. rtfghjbnk pisze:

    Plastuś hahahaha

  2. rtfghjbnk pisze:

    Jaki ryyyyj. Mój kibel jest ładniejszy hahahahahahaha

  3. allQaab pisze:

    ooo MOTYWATOR!!!😀

  4. Duke Nukem pisze:

    Haha. Zdecydowanie nie jest to tzw. „demot”.🙂

  5. sebo pisze:

    Nie zabiorą!!! To pewne!!! Stworzymy nowy portal z zdwojoną siłą z ludźmi naprawdę wolnymi
    i mającymi w d..ie dorabiana się papieru toaletowego!!!

  6. Sabrina pisze:

    🙂

Skomentuj

