Wolna Ludzkość nie da się kontrolować. Czas Przebudzenia powróci!

Dziś co prawda nie będzie Czasu Przebudzenia, ale spokojnie – Wolna Ludzkość jeszcze nie zginęła! Skąd ta moja pewność? Po pierwsze po Waszym ogromnym odzewie i zaoferowaniu pomocy wiem, że chcecie, by ta praca była kontynuowana.
Teraz czekam jeszcze, aż każdy przemyśli sprawę i wyciągnie własne wnioski. Mam już propozycję, że w kilka dosłownie dni możemy mieć postawiony nowy portal z takimi samymi funkcjami – także spokojna głowa. Ale czekam jeszcze, bo weryfikacja trwa i być może nie będzie to potrzebne. Wiele zależy od indywidualnych decyzji i intuicji poszczególnych ludzi w Wolnej Ludzkości. A ja muszę lekko odpocząć:)
Trzymajcie się kochani i jeszcze raz dzięki za wielkie wsparcie. Czuć to, naprawdę.
A my razem dalej dbajmy, by Wolna Ludzkość była naprawdę wolna!
pozdrawiam
Mikołaj Rozbicki
Ps. Za jakiś czas postaram się napisać nieco dłuższy artykuł podsumowujący ostatni rok, bo sądzę, że warto na spokojnie to przeanalizować.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

19 odpowiedzi na „Wolna Ludzkość nie da się kontrolować. Czas Przebudzenia powróci!

  1. Basiula pisze:

    Czekamy na nowy portal i Pana audycje
    Trzymamy mocno kciuki i niech moc będzie z Panem, Mikołaju🙂

  2. MAX pisze:

    RAJSKA I INNYCH JEJ PODWŁADNYM KTÓRZY ROBIĄ PRYWATĘ POGONIĆ I PO KŁOPOCIE !.WIEM ŻE MIKOŁAJOWI NIE ,,PRZYSTOI,,UŻYWAĆ TAKICH SŁÓW A MNIEMAM ŻE WIEMY OD MIKOŁAJA Z 20-30 % I TO OGÓLNIKOWO.ZRESZTĄ SAM FAKT POWOŁANIA FUNDACJI PRZEZ RAJSKĄ ZDRADZA ZAMIARY PO CO I DLACZEGO I KOMU MA SŁUŻYĆ WOLNA LUDZKOŚĆ.OTWORZYĆ NOWY PORTAL MIKOŁAJU JEDYNIE ROZWIĄZANIE.
    SAM NIE JESTEŚ JESTEŚMY WOLNI !

  3. Adam pisze:

    Pozostaję w cieniu twojej działalności, … czyń swoją powinność. teraz wspieram duchem, ale jak będziesz bardziesz bardziej niezależny, to Ciebie zacznę Ci e wspierac i polecać innym moim znajomym. Pozdrawiam wszystkich w ,, Globalnej Swiadomości.”

  4. Barba pisze:

    a ja słyszałam jeszcze od Sandry…

  5. zajaczek pisze:

    szkoda, że pojawiły się takie podziały i manipulacje, szkoda, że każdy zainteresowany w tej sprawie po prostu nie wyjaśnił do kogo i o co ma pretensje, że zabrakło jakiejś odwagi i otwartości (to niestety sugeruje, że intencje niektórych osób nie są „czyste” i nie zależy im na tym, żeby się razem rozwijać, razem działać, razem odkrywać prawdę), może rzeczywiście potrzeba czasu, żeby każdy się spokojnie zastanowił nad sobą i czy to co robi jest słuszne, ale możliwe też, że niektóre osoby mają zupełnie inne cele niż idea wolnej ludzkości, a wtedy rozłam jest nieunikniony..ja mam jedynie nadzieję, że pozostanie grupa pasjonatów, którzy będą dalej działali na rzecz dobra nas wszystkich, bardzo lubię audycje Mikołaja i cieszę się, że nie pozwala się wciągnąć w żadne „tajne” rozgrywki i nie pozwala zrobić z siebie marionetki.. w idealnym świecie każdy przedstawiałby swoje koncepcje i swoją wiedzę z szacunkiem dla innych, nie narzucając odbiorcom „prawd objawionych”, choćby dlatego, że każdy w jakimś zakresie może się mylić i zbyt wiele razy już ludzie byli na różne sposoby mamieni, oszukiwani i wykorzystywani, a prawdy naprawdę nie trzeba nikomu siłą wkładać łopatą do głowy przy okazji zabraniając myśleć i krzywiąc się, gdy ktoś zadaje pytania i się z czymś nie zgadza.., ślepa wiara już była, przez tysiące lat, skoro mamy budzić naszą świadomość musimy pytać, poddawać w wątpliwość, mieć umysł otwarty i szukać też innych rozwiązań niż te podane na srebrnej tacy, pozdrawiam ciepło

  6. Anita Dudziak pisze:

    Witajcie Kochani,
    Czuję, że nadszedł czas, żebym i od siebie dodała kilka słów. Widzimy wszyscy co się dzieje, jednak jak słusznie zauważyliście należy się kilka słów wyjaśnienia.

    Jako jeszcze istniejący w KRS-ie „prezes” czuję się w obowiązku wyjaśnić kilka rzeczy. Zacznę może od pieniędzy, ponieważ one zawsze wzbudzają sporo emocji. Tych wszystkich z Was którzy nas wspierali chciałabym zapewnić, że były one przeznaczane na bieżącą działalność WL. Wydawaliśmy za nie gazetę (na to w sumie poszło najwięcej pieniędzy), kupiliśmy Piotrowi komputer, wynajęliśmy biuro w Poznaniu (plus kupiliśmy jeden stół i dwa krzesła obrotowe:)), dla Łukasza N., Mikołaja i Beaty raz zostało wypłacone jednorazowe wsparcie, ponieważ oni w ogóle nie mieli w tym czasie alternatywnych źródeł dochodu, trochę pieniędzy zostało wydane na benzynę, wysyłki gazet etc. Zapewniam Was moi Drodzy, że zostały one spożytkowane na wspólne rzeczy, nikt z ‘ekipy’ nie czerpał z tych pieniędzy na osobiste rzeczy. Sama pracuję zawodowo i mam swoje źródła dochodów. Funkcję prezesa pełniłam nieodpłatnie. Wiem jak bardzo odpowiedzialna jest funkcja zarządzania przepływem finansowym, gdzie te finanse są wspólną własnością. Zawsze jest ktoś niezadowolony- tak jest skonstruowany niestety system pieniężny – dlatego NIE CHCĘ już dłużej tego robić.

    Z mojej perspektywy problem z Fundacją polegał na tym, że było za mało pieniędzy na pewne ambicje i plany. Jak się potem dowiedziałam- byłam odpowiedzialna za ich zdobywanie, w której to roli się nie sprawdziłam. I jest to faktem. Kiepski ze mnie myśliwy w tym wcieleniu, pomimo tego że mam do tego teoretyczne i praktyczne kompetencje- na głębokim poziomie po prostu NIE CHCIAŁAM zajmować się takimi rzeczami, a przyjęłam rolę która nie była dla mnie. Mogę tu mieć pretensje tylko do siebie o to, że sama się oszukiwałam. I jeszcze o kilka spraw- bo faktycznie może można było pewne rzeczy zrobić taniej, lepiej itd. Oczywiście, że tak.Oczywiście, że nie byłam aktywnym pozyskiwaczem funduszy- jednak moje odczucie na temat tego co należało do moich obowiązków było inne niż wyobrażenie niektórych osób.

    Problem ze mną polega również na tym, że nie potrafię i powiedzmy sobie szczerze- NIE CHCĘ się nikomu i niczemu podporządkować oraz chodzę swoimi ścieżkami, co sprawia, że do pełnienia niektórych funkcji zwyczajnie nie nadaję.

    Nie oszukujmy się jednak – Fundacja jest tylko wierzchołkiem góry lodowej. Ogólnie mogę powiedzieć tyle, że prawdziwe źródło niechęci do mnie owocujące próbą usunięcia mnie totalnie z WL (acha- na „urlop” miałam się udać, żebym skończyła swoje „procesy”- ciężkie ) miało inne podstawy. Fundacja pojawiła się jako pretekst.

    Nie jest to jednak pora i miejsce na wnikanie w szczegóły co to było. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby zrozumieć o co toczy się cała gra. A toczy się o każdą Istotę.Proszę wysłuchajcie wczorajszej (26.09.2012) audycji Szamana. Tam jest klucz do sedna sprawy i informacja o tym co jest naprawdę ważne w tym wszystkim. Bo właśnie po to- po to, żeby TEN POTENCJAŁ został zrealizowany narażałam się ja, Mikołaj, Justyna i Beata. Cała sprawa kłótni w WL jest kwestią wtórną. Pamiętajcie proszę, że to od decyzji każdego z nas zależy co się tutaj zamanifestuje. Wszystkie informacje są na przestrzeni i każdy z nas ma do nich dostęp. To każda Istota decyduje co zrobi. Proszę Nas wszystkich, żebyśmy zauważyli co jest tak naprawdę istotne- awantura była po to, by ujawnić pewien potencjał, który do tej pory różnymi sztuczkami był blokowany.

    Widzę Was! I pozdrawiam serdecznie

    Anita

    P.S. Nie muszę chyba dodawać, że mój podpis pod petycją o usunięcie Mikołaja również nie został złożony. Po przeczytaniu listu jaki został wysłany do Mikołaja sama poprosiłam naszego Admina o usunięcie mnie z ekipy WL i usunięcie z portalu wszystkich moich treści. Zostałam postawiona w takiej samej sytuacji jak Beata i Justyna. Chyba zrozumiecie mnie, że nie chcę już dłużej czegoś takiego sobą firmować. Jednak piłka jest nadal w grze🙂

  7. Yovita pisze:

    Ja też jestem za nowym portalem. Nie ma sensu pozostawać w środowisku tak skompromitowanych ludzi, jakimi okazali się Ci, którzy tak obrzydliwie potraktowali Mikołaja – podpisujący się pod wczorajszym do Niego listem. Nie ma dla nich wybaczenia. Z drugiej strony jednak, ten portal jest tak naprawdę w dużej mierze dziełem Mikołaja. Dlaczego więc On miałby się stąd wynosić??! Niech wyniosą się stąd Ci, którzy wprowadzili tutaj zamęt i spowodowali, że sprawy zaczęły zbaczać w złym kierunku. Dajmy jeszcze szansę na opamiętanie się tej części ekipy WL, która jeszcze się nie określiła po której jest stronie. Zobaczymy, która opcja zwycięży i po czyjej stronie jest większość. Jeżeli większość ekipy będzie po stronie Mikołaja, to będzie szansa, że dalej będą mogli tutaj razem działać – a wcześniej oczyszczą teren z gadzich istot, które w tym portalu się zagnieździły, próbując przekierować portal na swoje gadzie tory. Jeśli tej większości nie będzie po stronie Mikołaja, pozostanie im stworzyć nowy portal. Ja wierzę w Mikołaja i całkowicie Mu ufam. Wiem, że cokolwiek zrobi będzie słuszne. Gdziekolwiek będzie – ja będę z Nim!🙂

  8. inspektor koko pisze:

    Lufa!!!!
    Oby tak dalej, prawda jest po Twojej stronie a za Toba ludzie, stawiaj wolny portal bo do FIRMY WL nie ma po co wracac. Dasz rade, moc jest z Toba. Pozdrawiam

  9. Bellargonia pisze:

    Mikołaju jestem z tobą, czekam na twoje audycje

  10. Direns pisze:

    Mikołaj dodam jeszcze kilka swoich gorszy. Myśl dwa kroki przed okolicznościami które cię mogą spotkać. Masz możliwość wystartowania z nowym portalem, więc korzystaj z tego. Jeżeli zauważą że zbyt dużo ludzi im ubyło gdy ciebie nie ma to będą chcieli cię z powrotem. Wg. nie bierz możliwości powrotu tam. Bo szczerze ja to już tam audycji oglądać nie będę nawet jak wrócisz. Bo ten portal już wcześniej mnie denerwował z kilka faktów może nie aż tak mocno, raczej to olewałem, no ale teraz to już nie mogę przesada. Więc proszę cię o nowy portal bym z pozytywnymi uczuciami wchodził na coś co mnie interesuje i żeby ta idea kojarzyła mi się z czymś przyjemnym. Proszę cię o to jeszcze raz. Pozdrawiam

  11. Yovita pisze:

    Trzymam Mikołaju kciuki za powodzenie Twej misji!🙂 Zwieraj szeregi, działaj dalej, czekam z nadzieją na to, co nowego i wspanialszego się z tego całego zamieszania wyłoni!🙂 A przede wszystkim, pomyśl też o sobie… Zbawianie ludzi owszem, ale Ty w tym wszystkim jesteś najważniejszy. Nie zapominaj też o tym…🙂

  12. allQaab pisze:

    zeby opowiedziec sie po ktores stronie, trzeba miec pełne spektrum spojrzenia na obie strony…
    jak narazie odnosnie federacji swiatła slyszalem tylko od J.R. a tu z innego zrudełka

    thank god 4 free internet

    3m sie Mikos

  13. allQaab pisze:

    histeria zatacza koło…
    Mikołaj jestem z Tobą!!

  14. neptunka pisze:

    Napiszę krótko – jestem z Ciebie naprawdę dumna!

  15. Kuttel pisze:

    Jakoś ufam Mikołajowi, chociaż osobiście go nie znam niech dalej prowadzi ale swój portal, Ja osobiście symboliczną złotówkę dołożę, bo niestety taki jest ten świat, że o pieniądzach tylko milionerzy nie mówią …..

  16. Alicja16 pisze:

    Brawo Panie Mikołaju! tak trzymać!

  17. Direns pisze:

    Trzymaj się, WOLNA LUDZKOŚĆ to nie ten sam portal. Nie ma co tam wracać bo nie wiesz jak się zachowają gdy uzyskają taką liczbę oglądaczy jaką ty masz. Nie będziesz im potrzebny, i co wtedy? Zrób własny portal o to cie proszę, szukaj ludzi jak wcześniej ale co do pieniędzy nie popełnij tego samego błędu. Zrób tak żeby każdy mógł zobaczyć daną sumę którą uzbierasz/uzbieracie na co przeznaczacie. Wtedy każdy kto będzie chciał dołączyć do ekipy będzie miał czarno na białym że korzyści materialnych nie będzie miał i tyle. Trzymaj się jeszcze raz i głowa do góry.

  18. Hipokrates pisze:

    Pozdrawiam Cię serdecznie🙂

    Mikołaj, poznaliśmy się osobiście na I Zlocie WL w Smolniku. Przyjechałem tam specjalnie aby Ciebie poznać.

    Gdy nadszedł czas wyjazdu powiedziałem Tobie
    ” nie wszystko co tam działo – rozumiem i akceptuje. (np rozmowa szamana o tym jak łamać kark zombim i puste rozmowy o kształcie tzw. nowej cywilizacji jak liderzy WL – przejma władzę, nachalne naciągactwo na przeróżne zabiegi w cenie od 100 do 250 zł. itd. – to już niezła hipokryzja, doić od ludzi którzy przerabiają rożne problemy życiowe),
    ale wiele osób – fantastycznych osób które tam poznałem, twierdziło iż ufają Tobie i dopóty ty patrzysz na ręce samozwańczych przywódców WL. oni dają sobie szanse poznanie idei WL.
    Ja tez się pod tym podpisuje !!!
    Tam w Smolniku i w moich komentarzach na twoim blogu prosiłem abyś zawsze pozostał uczciwy w swych badaniach zachowując otwarty umysł.

    Jestem z Ciebie dumny bracie – pomimo wiatru naprzeciw, jak prawdziwy naukowiec badasz informacje, weryfikujesz , nie idziesz na kumoterstwa i jakieś rozgrywki.

    I tak jak stanąłeś i broniłeś autorów Hiperfizyki, narażając się max całemu środowisku, prosząc o weryfikacje i zapoznaniem się z wiedzą zawartą w książce zanim feruje się wyroki i opinie.
    Autorzy Hiperfizyki – w sumie swoja postawa i w Smolniku i patrząc po czasie, sprzeniewierzyli się zasadą które poniekąd sami głosili ( Jacka Czapiewskiego dotyczy to dużo mniejszym stopniu- ten miły człowiek pozostaje dla mnie zagadką).

    Wiele osób w napisało piękne maile, komentarze opisując swoje zdanie na temat jak Cie potraktowano. Ja Mikołaj jestem za Tobą i życzę Ci dalej wytrwania i dalszych badań i poważniejszych i uczciwszych współpracowników.

    Niech moc będzie z Tobą !!!!

    PS. moje zaproszenie jest nadal jak najbardziej aktualne !!!.

Skomentuj

