Koniec pewnego etapu. Wolna Ludzkość to idea, a nie kogoś własność! Wierzcie w siebie a nie w przewodników!

Cóż,  – właśnie zmieniono hasła i nie mam dostępu do Wolnej Ludzkości. Zaczyna się dla mnie Nowy Etap, widac było w tym sporze kto w ekipie jakie wybiera wartości. Okręt został przejęty, jedyne pytanie, czy Wy na to pozwolicie…?
Jeszcze o tym napiszę więcej, ale dziś tylko po raz kolejny podkreślę wbrew zarzutom moich kolegów, którzy najwyraźniej nie słuchali moich wypowiedzi dokładnie – że WOLNA LUDZKOŚĆ TO ANI NIE MOJA WŁASNOŚĆ ANI NIKOGO. To idea, jaką starałem się przekazać ludziom i to do nich ona należy, od nich zależy co teraz będzie. Nie mam ani praw do fundacji, ani większości haseł, więc jak miałem sobie uzurpować prawo rządzenia WL? Jakim cudem?🙂
Nowy etap rozpoczęty!

Poniżej część maila jaki został mi wysłany:

Mikołaju!

Podpisana poniżej grupa WL oceniła Twoje ostatnie zachowania i posunięcia jako szkodzące organizacji oraz idei, która nam przyświeca. Twoje posunięcia są, naszym zdaniem, nieodpowiedzialne i samowolne, a przede wszystkim podważające wiarygodność WL. Twoje publiczne deklaracje są skrajnie sprzeczne z tym co faktycznie robisz. Głosisz równość i indywidualizm a sięgasz po jednoosobową władzę oskarżając jednocześnie o to innych.Stwierdzamy z przykrością, że to, co zrobiłeś, nie było z twojej strony jednorazowym wybrykiem czy pomyłką ale posunięciem przygotowanym z premedytacją – bowiem generowany przez Ciebie konflikt narastał już od miesięcy. Pragniemy Ci przypomnieć, że WL nie jest Twoim prywatnym „placem zabaw”, w którym można robić cokolwiek bez ponoszenia odpowiedzialności.

Twoje decyzje noszą znamiona sprzeniewierzenia się wspólnie przyjętej idei, którą chyba rozumiesz opacznie i przyczyniły się one do zahamowanie realizacji wielu potrzebnych działań jak również do nieodpowiedzialnych wydatków Fundacji. Według naszej oceny Twoje posunięcia były próbą jednoosobowego zawładnięcia WL (co sam zadeklarowałeś w audycji). Już za same tylko tego rodzaju działania powinieneś zostać odsunięty z WL. Doceniając Twój dotychczasowy wkład w rozwój WL zdecydowaliśmy się dać Ci szansę na przemyślenie swojej postawy, co pozwoli na dalsze twoje działania w naszych szeregach, jednak pod warunkiem, że:

1. Natychmiast zaprzestaniesz szerzyć dezinformację na temat WL w jakikolwiek sposób (na antenie, swojej stronie, na forach i rozmowach prywatnych).

2. Sprostujesz fałszywe informacje jakie podałeś.

3. Uznasz, że WL jest organizacją wielu indywidualności, a nie Twoją prywatną.

4. Ograniczysz się na razie wyłącznie do prowadzenia swojej audycji, bez możliwości decydowania o innych działach w WL.

5. Nie będziesz prowadził żadnych rozmów i negocjacji, oraz podejmował jakichkolwiek decyzji w imieniu WL.

Nieprzyjęcie przez Ciebie powyższych warunków spowoduje naszą rezygnację ze współpracy Tobą, przynajmniej do czasu zmiany Twojej postawy

Podpisana

Grupa Wolnej Ludzkości (I tu kilka nazwisk, jakich nie ujawnię,. bo nie ma sensu)

A tu wasze głosy odnośnie całej sprawy. Serdecznie dziękuję Wam za wsparcie. Wolna Ludzkości – żyj! (Czytajcie tutaj).

Ten wpis został opublikowany w kategorii *Video komentarze Mikołaja R., Aktualności i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

31 odpowiedzi na „Koniec pewnego etapu. Wolna Ludzkość to idea, a nie kogoś własność! Wierzcie w siebie a nie w przewodników!

  1. Luion pisze:

    (Przegapiłem filmik i dopiero dzisiaj obejrzałem i wysłuchałem. Oto moja opinia):

    Aaaaaaaaaaa! hihihih. Pani Rajska. Cóż, gdybym powiedział że jestem zaskoczony to bym skłamał. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem i posłuchałem tej pani to wiedziałem że coś kiedyś dziać się będzie nieciekawie. Muszę przyznać że wykłady ze strony WL na YT pani Rajskiej i jej „przydupasa” (proszę, wybaczcie słownictwo. Nie mam bardziej adekwatnego określenia) omijałem szerokim łukiem. Nie dałem rady przemęczyć nawet jednego w całości. Sprawami poruszanymi na łamach WL zajmuję się od dziecka. Gdzieś od ok 10/11 roku życia zaczęła się moja przygoda z tymi zagadnieniami. Wiem sporo nie mniej wciąż mało czego mam świadomość. Biorąc to wszystko pod uwagę powiem tyle. Dawno nie widziałem pary tak zadufanych w sobie i butnych ludzi jak wymienieni wyżej. Bardzo ciężko słuchać te mentorskie tony. Możecie mi wierzyć bądź nie, ale jeśli komuś należy się szacunek i posiada wiedzę większą niż ja to nie muszę go lubić. Uznaję że wie więcej. Z panią Rajską i jej „przydupasem” niestety tak nie jest. To słabe jednostki które zapewniam nie działają w służbie nas czy Was. W swoim czasie się przekonacie. To oczywiste bo pani Rajska jest za słaba żeby za buzię trzymać wielu ludzi, więc jak sądzę koncentruje się na garstce. W zasadzie powinienem dodać że „przydupas” jest jej ofiarą. To widać ewidentnie. Jednak czy to go tłumaczy? Gdyby nie poddał się jej to poddał by się swojemu własnemu ego które nie wiedzieć czemu urosło do rozmiarów małego księżyca.😉

    Mikołaj tak przy okazji chciałem napisać kilka słów do Ciebie:
    Oglądałem Twoje programy i były całkiem niezłe. Jednak muszę nadmienić że chwilami byłeś odrobinę infantylny. Wpadałeś czasami kiedy mówiłeś w dziwny trans i zapętlałeś się odrobinę. Dało się to przeżyć rzecz jasna. (chciałeś krytyki to masz😉 ) Później w zasadzie bardziej asystowałeś gościowi (niestety nie znam personaliów) On teraz prowadzi Global News zdaje się. Muszę przyznać że on ciekawie nawija i całkiem nieźle sobie radzi. Ciekawe programy. Pojawił się ostatnio jakiś pan który nawija o sytuacji w USA. Również bardzo ciekawe audycje. Gotować to w zasadzie potrafię i jak dla mnie wystarcza mi to co umiem ale niesamowicie sympatyczne wrażenie robi na mnie ta dziewczyna od gotowania (sprawdziłem) „Kuchnia z zasadami”.😀

    Więc trzymaj się Mikołaj ciepło. Widać że cała sprawa Cię poruszyła. Nie dziwię się, ale bądź spokojny.😉 Albo ludzie się opamiętają albo się to się wszystko rozleci. Szkoda by było ale lepsze to niż hegemonia pani Rajskiej. Aż dziwne że niby tacy mądrzy/świadomi jesteście w tej WL a tacy mało sprytni.😐

    BTW dla każdego zainteresowanego tematem odsyłam do jednego z najnowszych filmików WL na YT pt: „Konferencja Wolnej Ludzkości” Zwróćcie proszę uwagę kto siedzi w samym środku pomiędzy innymi reprezentującynmi WL. Tu już nie trzeba intuicji, magii ani postrzegania innego niż fizyczne, tu na chłopski rozum widać co się dzieje. LINK: http://www.youtube.com/watch?v=Jqq8JgibaYM
    Taka moja opinia i osobiście tak właśnie to wszystko widzę.

    Jestem w szoku że daliście się podejść takiej osobie jak pani Rajska. Tym bardziej że reprezentuje ona co najwyżej średni poziom rozwoju a udało się jej Was przekonać że jest mistrzem.

    Sama tworzy sobie pani przestrzeń do odbycia kary niebytu pani Rajska. Do kogo będzie pani mieć pretensje jak już twór powstanie i będzie gotowy na pani przybycie? Wtedy na lamenty będzie już za późno. Ale pani się przecież nie opamięta. Rola mistrza wydaje się pani oskarową i zbyt trudno zrezygnować. Widywałem to dziesiątki razy. koniec jest zawsze taki sam. ;-|

    Pozdrawiam wszystkich i życzę wszystkiego dobrego.

    P.S. Przepraszam za post pod postem.

  2. Luion pisze:

    Wyjaśni mi ktoś w kilku krótkich zdaniach co takiego domniemanie uczynił Mikołaj że wysłano mu taki email? Widziałem jego programy jak i inne WL i jestem zainteresowany sytuacją. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

  3. redmuluc pisze:

    Na tą chwilę tego nie napiszę tutaj publicznie , bo obiecałem, muszę mieć zgodę od świadka, nie mniej na priv jak najbardziej napisz na redmuluc@aim.com

  4. Yovita pisze:

    No właśnie, największą niesprawiedliwością w tym wszystkim jest to, że zabrali Mikołajowi portal, który w znacznej mierze On stworzył. Wolna Ludzkość to była Mikołaja Idea i w znacznej mierze Jego dzieło. Ale poczekajmy, może jeszcze nie wszystko stracone…

  5. Marcus pisze:

    Gratuluję i pozdrawiam. Ja miałem kiedyś małą przygodę z fascynacją pewną amerykańską „sektą” ufologiczną i wiem jak takie sprawy wciągają i później ciężko z tego wyjść. Filozofia była świetna, niemal wszystko pasowało jednak kilka detali zdecydowało,że otworzyły mi się oczy.

    Nie przejmuj się, że zabrali Tobie „Wolną Ludzkość” bo Ty jesteś teraz prawdziwie wolnym człowiekiem.

  6. Hipokrates pisze:

    „Osobiście uważam że Rajska nie napisała Hiperfizyki i myślę że wnikliwi słuchacze jej
    audycji też doszli do takiego wniosku.Sami zobaczycie że za jakiś czas ta informacja się
    potwierdzi .Ale nie uprzedzajmy faktów.”

    Na I Zlocie WL w Smolniku, poprosiłem Panią Rajska i obecnego przy rozmowie Jacka, aby zechcieli mi troszkę wyjaśnić na temat budowy cząstek – mimo studiowania Hiperfizyki, nie rozumiałem bardzo ich koncepcji. Ponieważ wiele dalszych twierdzeń opierało się o budowę tych cząstek – uważałem iż jest to ważne aby zrozumieć i przeanalizować dalsze treści zawarte w książce. Naiwnie uważałem iż kto jak kto ale autorzy książki najlepiej mi to wytłumaczą. Wiecie co usłyszałem – mniej wiecej tak to brzmiało ;
    … nie pamiętam co tam napisałam, to zresztą nie istotne ,nie warto się tym zajmować. Dalej są rzeczy bardziej ciekawsze…. zresztą kto by to tam spamiętał”
    Włosy mi dęba stanęły, autor książki poświęca jakieś kilkadziesiąt kartek w książce na temat nowego paradygmatu budowy cząstek- opierając kolejne koncepcje na tych paradygmatach – a sam jej nie rozumie i nie zna… !!!!

    Zaświeciła mi wtedy lampka w głowie…

  7. Hipokrates pisze:

    Kiedyś pod wpływem intuicji napisałem u Ciebie Mikołaju na blogu… jeśli jednemu stanie się krzywda, to drugi zapomni za zatargach i stanie za nim murem” – chodziło o mocną i emocjonalną wymianę zdań pomiędzy Mikołajem a Panem Krzysztofem Rogalą.

    Dziś już wiem że niestety pomyliłem się wątpiąc w argumenty Pana Krzysztofa Rogali odnośnie jego analizy sytuacji i to powiedziałem kilkakrotnie publicznie.
    Panie Krzysztofie, to Pan miał racje. Przepraszam, myliłem się.
    Co my byśmy bez was chłopaki zrobili.

    pozdrawiam serdecznie obydwu Panów🙂

  8. zb pisze:

    To jest ciekawe, że większość ludzi ma bardziej pozytywne odczucia co do Jacka. Mi ciężko coś powiedzieć bo nie znam osobiście…ale też to tak odbieram. Jakby był „usidlony” przez te dwie kobiety w jakieś dziwne sposoby🙂 heehe jakby to powiedział Boguś Linda… „bo to zła kobieta była”🙂

  9. Sabrina pisze:

    A z jakich konkretnie korzysta energii Pani Rajska? To, że z negatywnych to oczywiste. Ale jakich konkretnie, czy coś Ci wiadomo na ten temat?

  10. Hipokrates pisze:

    Pozdrawiam Cię serdecznie🙂

    Mikołaj, poznaliśmy się osobiście na I Zlocie WL w Smolniku. Przyjechałem tam specjalnie aby Ciebie poznać.

    Gdy nadszedł czas wyjazdu powiedziałem Tobie
    ” nie wszystko co tam działo – rozumiem i akceptuje. (np rozmowa szamana o tym jak łamać kark zombim i puste rozmowy o kształcie tzw. nowej cywilizacji jak liderzy WL – przejma władzę, nachalne naciągactwo na przeróżne zabiegi w cenie od 100 do 250 zł. itd. – to już niezła hipokryzja, doić od ludzi którzy przerabiają rożne problemy życiowe),
    ale wiele osób – fantastycznych osób które tam poznałem, twierdziło iż ufają Tobie i dopóty ty patrzysz na ręce samozwańczych przywódców WL. oni dają sobie szanse poznanie idei WL.
    Ja tez się pod tym podpisuje !!!
    Tam w Smolniku i w moich komentarzach na twoim blogu prosiłem abyś zawsze pozostał uczciwy w swych badaniach zachowując otwarty umysł.

    Jestem z Ciebie dumny bracie – pomimo wiatru naprzeciw, jak prawdziwy naukowiec badasz informacje, weryfikujesz , nie idziesz na kumoterstwa i jakieś rozgrywki.

    I tak jak stanąłeś i broniłeś autorów Hiperfizyki, narażając się max całemu środowisku, prosząc o weryfikacje i zapoznaniem się z wiedzą zawartą w książce zanim feruje się wyroki i opinie.
    Autorzy Hiperfizyki – w sumie swoja postawa i w Smolniku i patrząc po czasie, sprzeniewierzyli się zasadą które poniekąd sami głosili ( Jacka Czapiewskiego dotyczy to dużo mniejszym stopniu- ten miły człowiek pozostaje dla mnie zagadką).

    Wiele osób w napisało piękne maile, komentarze opisując swoje zdanie na temat jak Cie potraktowano. Ja Mikołaj jestem za Tobą i życzę Ci dalej wytrwania, dalszych badań, poważniejszych i uczciwszych współpracowników.

    Niech moc będzie z Tobą !!!!

    PS. moje zaproszenie jest nadal jak najbardziej aktualne !!!.

  11. Beata Honek pisze:

    Bardzo Ci dziękuję Miko za tę wypowiedź. Przykro mi, że wszystko teraz skupiło się na Tobie. To skłania mnie do zabrania głosu trochę wcześniej, niż początkowo zamierzałam.

    Oo moja wypowiedź, którą zamieściłam na Forum WL:

    Początkowo zamierzałam wstrzymać się z wypowiedzią na temat weryfikacji ekipy Wolnej Ludzkości do czasu ustania hałasu, który nie sprzyja słyszeniu siebie i się nawzajem. Jest jednak coś, co skłania mnie do zmiany decyzji, a jest to poczucie solidarności z Mikołajem i tymi wszystkimi, którzy wraz z nim nie zgadzają się na kierunek, w jakim zmierza nasz zespół. Każdy z osobna ponosi tu swoją część odpowiedzialności i nadużyciem byłoby zwalanie odpowiedzialności za konflikt na jedną bądź drugą stronę. Niemniej rozejście kierunków jest faktem i trzeba na nie jakoś zareagować. Nie można jechać jednocześnie w prawo i lewo, przynajmniej nie na tym poziomie fraktalnym, na jakim się znajdujemy.

    Zaznaczam, że przedstawiam tu tylko swój punkt widzenia. Nie odnoszę się również do poszczególnych wypowiedzi, a jedynie do pewnych aspektów ogólnego wrażenia, jaki rysuje się przed moimi oczyma. Z tego, co widzę (i słyszę), ogólny obraz konfliktu w Wolnej Ludzkości został w pewnym stopniu zniekształcony. Po pierwsze, jest tendencja do redukowania go do prywaty uprawianej publicznie przez Mikołaja, po drugie, spłaszczania do sfery li tylko emocjonalnej. Ja widzę to inaczej. Konflikt, który został ostatnio ujawniony przez Mikołaja, toczy się od kilku miesięcy i bierze w nim udział wiele osób z WL (poza kilkoma, które zdecydowały pozostać neutralne), nie wyłączając mnie. Jest on jak najbardziej merytoryczny, co nie wyklucza naszego emocjonalnego weń zaangażowania po obu stronach.

    W tym miejscu pozwolę sobie zrobić krótki teoretyczny przerywnik na temat dynamiki procesów grupowych w odniesieniu do indywidualnych, ponieważ jest to mylone. Każda osoba w grupie pełni naturalnie przypisaną jej rolę. Dzięki temu grupa jest w stanie wypracować spójność, zachowuje swoją wewnętrzną równowagę i integrację. Chcąc to przedstawić mechanicznie, jeżeli gdzieś na przestrzeni pojawia się wypiętrzenie (teza), w innym miejscu powstaje wklęśnięcie (antyteza). Jeżeli te dwie zmienne nie równoważą się nawzajem, bądź amplituda wychyleń jest zbyt duża, grupa, czy jakikolwiek inny układ, rozpada się. Jeżeli brakuje dynamiki, powstaje stagnacja i w konsekwencji również rozpad (tyle, że zwykle mniej burzliwy).

    Dla trwania i działania zespołu potrzebne jest więc z jednej strony utrzymywanie równowagi, z drugiej zaangażowanie poszczególnych osób w procesy grupowe. To, jaką rolę obejmie konkretna osoba w grupie zależy od jej predyspozycji i aktualnie przechodzonych indywidualnych procesów oraz od dostępnych na dany moment predyspozycji innych uczestników. Mówię tu cały czas o procesach grupowych, a nie konkretnej działalności grupy, chociaż to naturalnie się zazębia. Poprzez odgrywanie swojej roli w grupie, jednostka wyraża potencjał CAŁEJ GRUPY na polu, który przypada jej w udziale.

    Ważne, żeby to zrozumieć i nie mieszać: z jednej strony rola odgrywana przez jednostkę w grupie jest związana z procesami NIE TYLKO jej samej, ale i całej grupy, z drugiej – nie wyraża całego potencjału jednostki, a tylko jego część. Dodam, że często osoby z grupy wymieniają się między sobą rolami. Ważne jest jednak zachowanie dynamicznej równowagi.

    Wracając do rzeczy, wytwarzanie wrażenia, jakoby Mikołaj odgrywał wyłącznie indywidualne procesy kosztem całej ekipy jest bądź niezrozumieniem opisanych powyżej procesów, bądź nieznajomością istotnych faktów dotyczących problemu. Innych możliwych opcji nie rozważam.

    Chcę się również odnieść do maila, którego otrzymał Mikołaj, rzekomo od grupy WL. W momencie powstawania tego tekstu byłam nadal w ekipie i nie otrzymałam szansy wypowiedzenia swojego zdania w przedstawianej tam sprawie. W związku z tym podpisanie się pod wspomnianym mailem „Grupa Wolnej Ludzkości” uważam za nadużycie. Nie zgadzam się z treścią tego maila i nie chcę być z nią w jakikolwiek sposób kojarzona. W tym momencie uznaję również, że drogi moja i ekipy Wolnej Ludzkości rozchodzą się w stopniu, który nie pozwala mi na angażowanie się w jakąkolwiek jej działalność.

    Dziękuję wszystkim Istotom, które spotkałam na swojej drodze dzięki Wolnej Ludzkości. Gdyby nie Wy, byłabym dziś uboższa o tę głębię doświadczenia własnej Istoty, jaką daje jedynie kontakt z ludźmi o wysokiej świadomości. Na poziomie Istot akceptuję Was wszystkich, na poziomie 3d idę własną drogą. Widzę Was!

    Beata Honek

  12. Yovita pisze:

    … Dodam jeszcze Mikołaju do swojej wypowiedzi, że cieszę się, że swoją zdecydowaną postawą nie dałeś przerobić się na gada podobnego tym, którzy podpisali się w liście do Ciebie jako „Grupa Wolnej Ludzkości”. Jesteś perłą, diamentem na ich tle i takim pozostań!🙂

  13. LenaC pisze:

    Czuję, że dobrze gadasz. Pozdrawiam ciepło i działaj dalej.

  14. Yovita pisze:

    Tak wygląda zderzenie pięknych ideałów Mikołaja z gadzią rzeczywistością. To już nie jest portal Wolna Ludzkość, a Manipulowana Ludzkość, Zniewolona Ludzkość. Cieszę się Mikołaju, że wyszedłeś z tego gów.a. Moja noga w każdym razie na pewno więcej tu nie postanie. Masz ogromny potencjał intelektualny i wielkie, czyste serce. Stwórz coś nowego, pięknego, gdzie będziesz mógł realizować siebie i swoje piękne Idee. My, prawdziwie wolni ludzie, myślący i czujący tak jak Ty, podzielający Twoje ideały (a jest nas sporo!) jesteśmy z Tobą! Powodzenia i do zobaczenia i usłyszenia! 🙂

  15. redmuluc pisze:

    O pani Rajskiej nie raz pisałem na di.pl analizując hiperfizykę pod kontem naukowym skupiając się na fizycznym aspekcie, oczywiście narażając się wtedy na falę ostrej krytyki…no i miałem rację że nie to tylko sprzedaż ezoteryki pod inną marketingową nazwą aby nadać powagę tematowi. Nie mam też zbyt wielkiej satysfakcji z tego powodu że miałem rację od samego początku…bo zwątpiłem wtedy w dobre intencje ludzi a z perspektywy czasu okazało się to dobrym doświadczeniem dla nich i przepychanki z Kate czy Mikołajem i Ozyrysem były …chwilowe i zbędne.
    Nazywałem WL tworzącą się sektą co było błędem bo nie znałem idei Mikołaja tak do końca.
    Założyłem temat „Fałszerze Rzeczywistości” wtedy trochę nasycony emocjami …nie mniej to właśnie teraz Mikołaj pokazał kto tak naprawdę fałszuje naszą wolność…
    Nie ma zamiaru nawet poruszać na nowo tych tematów aby nie nadawać rangi, cieszę się że infekcja została zidentyfikowana….JEDNAK nastąpiło pasożytnicze przejęcie twojego projektu „Wolna Ludzkość”…daliście teraz im potężne narzędzie propagandowe z którym będzie ciężko walczyć. Wykorzystano CIEBIE o czym świadczy ten żałosny i arogancki list….

    „Natychmiast zaprzestaniesz szerzyć dezinformację na temat WL”

    już ja im dam dezinformację…ja jestem tolerancyjny ale najbardziej nienawidzę hipokryzji kiedy prawdę nazywa się kłamstwem.

    „Sprostujesz fałszywe informacje jakie podałeś.”

    rajska stosuje typową faszystowską propagandę odwracania prawdy…gratuluję dotarcia do materiałów Goebbelsa..cytuję „Jeśli zdobędziemy władzę, nie oddamy jej już nigdy, chyba że zostaniemy wyniesieni z naszych gabinetów jako trupy.” to jeśli chodzi o ich postępowanie…

    „Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą”… to też Goebbels

    Cieszę się że jednak tak łatwo ludzie już w to nie wierzą i to właśnie są Wolni Ludzie.

    „Twoje publiczne deklaracje są skrajnie sprzeczne z tym co faktycznie robisz. Głosisz równość i indywidualizm a sięgasz po jednoosobową władzę oskarżając jednocześnie o to innych.”

    Właśnie dlatego twierdzę że kolejka do psychiatryka powinna wzrosnąć o kolejnych kilka osób…NFZ uwzględnia ubezpieczenie na paranoję…

    W Tucznie pani Rajska sama przyznała się do tego z jakimi energiami współpracuje…i że jest jej z tym dobrze…mamy świadków na to. Nie mniej nie napisze tego co oczywiste.

    Pozdrawiam polskiego Davida Icke, fajnie jest widzieć kiedy prawda zwycięża.

  16. morfi pisze:

    Dokładnie to samo chciałem napisać.Mikołaj sledze twoją działalność od RBC i byłem trochę zawiedziony jak Ciebie w nim zabrakło.Jak sam pamiętasz to właśnie przez Rajską twoja działalność tam się skończyła.To był pierwszy dzwonek że coś jest z nią nie tak.Nie trzeba było długo czekać i powstała WL.Stary jesteś bardzo płodnym twórcą i tego niektórym brakuje i dlatego tacy ludzie jak Ty są im potrzebni dla osiągnięcia swoich celów.Takie sytuacje jak ta nie rodzi się z dnia na dzień,to jest proces który trwa już od dłuższego czasu.To właśnie pokazuje jaką pokrętną i samolubną osobą jest pani Joanna.Ona zaplanowała to znacznie wcześniej i Ty byłeś tylko trampolinom z której ona się mogła wybić. Tylko może się okazać że w basenie nie ma wody i lądowanie będzie bardzo bolesne.Ludzie pragną szczerości i uczciwości,mają dość zakłamania i manipulacji.Byłeś lojalnym oddanym przyjacielem który bronił i rozwiewał wątpliwości ludzi na jej temat.Czym Ci się odpłaciła?To jest esencja zalet i cnót moralnych tej „zacnej” osoby.Tacy ludzie jak ona nie są nikomu z nas potrzebni ,sam widzisz jak wielu ludzi trzymało i trzyma za ciebie kciuki .Z niecierpliwością czekamy na twoje audycje i twój
    punkt widzenia rzeczywistości.
    Osobiście uważam że Rajska nie napisała Hiperfizyki i myślę że wnikliwi słuchacze jej
    audycji też doszli do takiego wniosku.Sami zobaczycie że za jakiś czas ta informacja się
    potwierdzi .Ale nie uprzedzajmy faktów.
    Tak jak powiedziałeś WL to jest świadomość a nie tytuł portalu i strony internetowej.
    Pamiętaj co Cię nie zabije to Cię
    wzmocni.Pozdrawiam

  17. podpisanym pisze:

    a pani w tefauenie z kart czytała, że się pokłócicie dopiero po nowym roku ! wszystko przyspiesza !

  18. Sabrina pisze:

    Mikołaju, ja jestem z Tobą, a Pani Rajskiej nigdy intuicyjnie nie ufałam, pomimo iż ceniłam część jej wiedzy. Dobrze, że się odłączyłeś.
    A co do listu napisanego przez osoby, których nie chcesz ujawnić nazwisk… Powiem szczerze… treść tego listu skojarzyła mi się z wyrzuceniem z sekty niesfornego wyznawcę. Notabene… sekty tak postępują!!! Nie odbierz mnie źle, nie uważam Ciebie za wyznawcę sekty, ale ten list tak mi się skojarzył.

  19. astromaria pisze:

    I po co było włazić do tej sekty? Witaj wśród wolnych ludzi!

  20. BS pisze:

    Na krotko przed zlotem SZAMAN w swoim programie zapowiedzial ze w Tucznie bedzie sie weryfikowac nawet sama WL i ze moze dojsc do rozpadu …..

  21. zb pisze:

    Ja co do teorii Rajskiej ciągle mam wrażenie, że to taki mix trochę… i sprytnie wymyślony model i dostosowany do rzeczywistości, wymyślony własny język itd itp. Pani Rajska ciągle budzi u mnie mieszane uczucia… chociaż słuchałem dużo audycji i były bardzo ciekawe…to zawsze pozostaje małe „ale”🙂 a pamiętacie te słynne odcięcia fraktalne? Już w RBC o tym mówili na antenie… hehe i co? Jakieś objawy? Jakoś nic nie widze, życie jak się toczyło toczy się dalej. A daty tych odcięć zawsze były w jakiś momencie gdy wielu ludzi się czuje źle np. z powodów meteorologicznych np. ten luty czy marzec. Nie jestem pewien, ale słyszałem już nie raz, że w tym okresie też umiera dużo ludzi na zawały itd…aczkolwiek to jest sprawa do zbadania..to tylko hipoteza… Tak czy owak, czy ktoś cokolwiek poczuł, że mu się coś odcina? Przejściowe depresje czy złe samopoczucie każda ma i to jest naturalny cykl życia. Tak samo..jak z tą jakąś weryfikacją. Hmm coś ktoś poczuł, coś się zmieniło? O super coś się nie zweryfikowało… wow, pięknie…czy to pomoże mi w życiu? nauczy mnie jak być lepszym człowiekiem i jak sobie radzić z życiem, sobą… i w sumie z całym światem który jest przeciwko tym którzy myślą inaczej. Mam wrażenie w ogóle, że rozwój to ciągłe balansowanie pomiędzy oświeceniem a szaleństwem🙂

    Mikołaju myślę, że nie potrzebujesz nikogo by nadawać swój program. David Icke ruszył samotnie na podbój świata w czasach gdy nie było jeszcze internetu. Zabierz z sobą w tą podróż kilku przyjaciół których masz najbliżej..i to tyle. Przy dużych organizacjach zawsze, przynajmniej w „tym” świecie będą problemy…. zwłaszcza gdy robi się coś dla kogoś za darmo i ktoś musi tym „sterować” chcąc nie chcąc. Jako indywidualność nie potrzebujesz tego. Tak z serca czuje też, że nie powinieneś zapominać o swoim prywatnym życiu. W zasadzie to nie mam pojęcia jak to tam wygląda… ale staraj się żeby to było w równowadze, żebyś był szczęśliwy, żebyś nie rzucił wszystkiego dla jednej sprawy…bo możesz utracić wiele cennych rzeczy. Może się mylę, nie wiem..tak w sumie mnie coś poniosło i tak trochę to jest spontaniczne i chaotyczne.🙂

    Dzisiaj wszyscy jesteśmy Mikołajami Rozbickimi🙂
    Niechaj moc wszechświata będzie z tobą🙂

  22. tomekmistak pisze:

    Gratuluję otwarcia oczu Mikołaju😉
    Pozdrawiam serdecznie

  23. yaphoto pisze:

    Mikolaju, nie angazuj sie emocjonalnie w to czy ludzie teraz dadza sie zlapac na tą „nową” WL. Nie trzeba nikogo straszyc Rajską i uprzedzac. Zauwaz, ze i Ty potrzebowales sam tego doswiadczenia by zrobic krok naprzod we wlasnym rozwoju. Nie przesuwaj scieżki bo sie ludziska powywracają, a i tak kazdy dojdzie tam gdzie jest oczekiwany przez wlasne doswiadczenie. Rajska spelnia doskonale swoje zadanie – niektorzy widza to od razu, inni musza troche poparzyc sie w jej blasku.
    Pozdrowienia

  24. Rasti pisze:

    „I tu kilka nazwisk, jakich nie ujawnię,. bo nie ma sensu” Proponuję jednak ujawnić abyśmy wiedzieli kogo unikać, kto szkodzi idei WL.

  25. Daria Z-D pisze:

    Mikołaj … To nie pierwszy raz… damy rade… jak coś to pisz jak pomóc.. pozdrawiam, Daria Dnia 26 września 2012 13:55 „WordPress.com” <comment-reply@wordpress.com> napisał(a): Mikołaj Rozbicki posted: „Cóż,  – właśnie zmieniono hasła i nie mam dostępu do Wolnej Ludzkości. Zaczyna się dla mnie Nowy Etap, widac było w tym sporze kto w ekipie jakie wybiera wartości. Okręt został przejęty, jedyne pytanie, czy Wy na to pozwolicie…? Jeszcz”

  26. gaster pisze:

    I tak to jest,Mikołaju, że wszystkich zbawić się nie da, a wręcz niektórzy woleli by zawiesić Cię na dwóch skrzyżowanych belkach.
    Nie ma co się co pogrążać ,idea sama już żyje , zatem dzialaj i kontynuj najlepiej jak potrafisz zgodnie z jej zasadami.
    Pozdrawiam🙂

  27. ada pisze:

    OGŁOSZENIE-ODEZWA DO WSZYSTKICH WOLNYCH LUDZI

    Zwracam się do wszystkich słuchaczy CZASU PRZEBUDZENIA,którym wartości jakie
    przekazuje nam Mikołaj nie są obojętne.

    WSPÓLNYMI SIŁAMI damy radę stworzyć nowy kanał telewizyjny dla wszystkich wolnych ludzi.
    Jestem pewna ,że wśród was są osoby z potrzebnymi umiejętnościami i chęcią pomocy.

    Mikołaju proszę cię o rozpisanie, jakie konkretnie będą potrzebne zasoby ludzkie i finansowe,
    abyś mógł kontynuować swoją pracę.

    Jestem pewna ,że wśród nas znajduje się wielu utalentowanych ludzi,którzy chętnie
    wspomogą ten pomysł.
    Zachęcam wszystkich do dyskusji , burzy mózgów ,dzielenia sie pomysłami
    jak widzicie tą Telewizje Nowej Ziemi,mile widziane maile płynące prosto z serca i rozumu.

    Ze swojej strony chętnie pomogę finansowo.

  28. INSPEK pisze:

    Coprawda Gdynia Światową Stolicą Rozwoju Duchowego, ale Poznań też OK.

  29. assun pisze:

    witam i pozdrawiam
    jak powiedziałeś nie ma ludzi nieomylnych ale mało jest takich jak Ty, którzy potafią się do błędu przyznać. Już za to należy Tobie się szcunek. Wielu niestety jest takich ,którzy wolą być niewolnikami bez własnych poglądów idącymi za swoim „mistrzem” bez żadnych zastrzeżeń. To smutne bo przez takich ludzi mamy taki świat jaki mamy.

  30. Say Okay pisze:

    Mikołaju, prosze nie broń Rajskiej w taki sposób. To Ty jesteś osobą dzięki, której cała Wolna Ludzkość zaistniała, pomysłodawcą, twórcą jesteś Ty i w tym nie ma nic złego! To pewne, że połowa ludzi która jest w tej facebookowej grupie, jest tam dzieki Tobie i dzięki Czasowi Przebudzenia. Koniec kropka, takie jest moje zdanie i myśle że nie jeden się pod tym podpisze. Możemy być pokojowi, możemy budować lepszy świat, ale zobacz jaki ONI stworzyli cyrk! Jestem z Tobą, wszyscy jesteśmy.

  31. redhotchilicooking pisze:

    Ale cioty z nich przylaczysz sie do Paranormal.PL ? Zapraszamy !

    Wysłane z iPhone’a,

    pozdrawiam serdecznie Tomasz Kaźmierczyk tomek@ovm.pl +48 608 495 888

    Dnia 26 wrz 2012 o godz. 13:55 „WordPress.com” napisał(a):

    > >

Skomentuj

