Weryfikacja Wolnej Ludzkości. Dokąd zmierzamy?

Zlot w Tucznie okazał się niezwykłym wydarzeniem. Nie ze względu na ilość osób, rodzaje wykładów jakie miały tam miejsce, czy ciekawych gości uczestniczących w tej imprezie. Ten zlot unaocznił potrzebę weryfikacji naszych postaw, zachowań i wartości jakimi szermujemy, a jakich często nie realizujemy.
Czas dokonać weryfikacji działań Wolnej Ludzkości, czas na rachunek sumienia nas wszystkich. Czy faktycznie działamy zgodnie z treściami jakie głosimy? Czy intencje są czyste, czy działamy naprawdę według nowych zasad, zasad Nowego Świata?
Czas odpowiedzieć dokładnie, kto jest za jaką jest wizją przyszłości, jakie bazowe treści mają wypełnić ten gmach rodzącej się Nowej Cywilizacji.
O rozliczeniu i weryfikacji Wolnej Ludzkości pod tym kątem – w kolejnym Czasie Przebudzenia.
Zapraszam na czwartek 20.00 jak zawsze w TV Wolna Ludzkość

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Weryfikacja Wolnej Ludzkości. Dokąd zmierzamy?

  1. glooos pisze:

    Taka zabawa w ideały jest bardzo potrzebna i wartościowa. Z tego co widzę to projekt WL jest świetnym „case study” do opracowania tematu działania w praktyce mechanizmów iluzji w komunikacji, współpracy i rozwoju.

  2. Alam pisze:

    Jestem facetem po 60-tce, problematyka ta interesuje mnie od dawna. Zaglądam na różne stronki, czytam, przeczytałem sporo książek w tym temacie, słucham rożnych ludzi, oglądam filmiki, byłem w Wylatowie i innych miejscach i oceniłem to wszystko tak jak TY. Krzysztof to co napisałeś jest także moim podsumowaniem tego wszystkiego co się dzieje. Można by tu dużo jeszcze pisać, podsumowałeś to wg mnie trafnie. Potrzeba nam trzeźwo myślących.

  3. Yovita pisze:

    Mikołaju, tego się obawiałam, że dojdzie do rozłamu… Od pewnego czasu na to się zanosiło… Cóż, takie życie. Skoro nadszedł czas oddzielenia ziarna od plew – to zróbmy to! Wszak jest to zgodne z Ideą Wolnej Ludzkości. Dlatego masz Mikołaju moje całkowite poparcie i wiedz, że odwiedzam ten portal głównie ze względu na Ciebie – na Idee, które głosisz i propagujesz, gdyż całkowicie się z nimi identyfikuję. Jeżeli coś zaczyna zbaczać z powrotem w kierunku Matrixa, to absolutnie nie możemy na to pozwolić, gdyż zaprzecza to Idei, która nam przyświeca, wypacza ją i niszczy. Cieszę się, że otwarcie o tym powiedziałeś i się temu sprzeciwiasz. Potwierdza to Twojej uczciwości i szczerości w tym co mówisz i robisz. Mój szacunek dla Ciebie! Jestem z Tobą i masz moje poparcie. Bez Ciebie i Idei, które głosisz ten portal nie ma sensu. Trzymaj się mocno i nie daj się Matrixowi! Życzę powodzenia! … i do zobaczenia w kolejnych Twoich programach!🙂 Mam nadzieję, że będziesz je nadawał do Końca Tego Świata – a nawet dłużej.🙂

    Pozdrawiam Serdecznie
    Yovita

  4. allQaab pisze:

    Popieram, choć nie lubię jak ktoś owija i nie mówi wprost. Ale jestem za sercem nie systemem…

  5. Achilles pisze:

    Mikołaju, w pełni zgadzam się z tym co powiedziałeś odnośnie idei WL i tego w jakim kierunku powinna ona zmierzać, ale jako że nie byłem w Tucznie, nadal nie wiem o co tak właściwie chodzi. Co tam się wydarzyło? Kto próbował przejąć kontrolę nad WL? Kim są Ci intryganci?
    Widocznie rzeczywiście pewne rzeczy zaczynają się weryfikować, mam jednak nadzieję, że zweryfikują się pozytywnie i nie zagrożą istnieniu tej wspaniałej, dającej nadzieję i sens działania inicjatywie jaką jest WL. Pozdrawiam!

  6. redmuluc pisze:

    No cóż pora na moją opinię Mikołaju…Pozwolisz że najpierw wypowiem się co do treści ogólnych.
    Reszta szczegółów nie wyjdzie ode mnie bo nie mam na to czasu ani chęci o tym pisać, mam po prostu masę innych zajęć. Tak czy inaczej moje zdanie wyraziłem już na początku roku.

    http://davidicke.pl/forum/post120690.html#p120690

    W tym temacie napisałem wszystko, czas przestać się wstydzić że jesteśmy ludźmi. Ludzkość musi powstać z kolan. Prawda jest prosta, prawda, lubi proste jasne zdania. Mikołaju…zrobiliście z ludźmi doskonałą robotę…podkreślam słowo ludźmi. „Wolna Ludzkość” którą prowadzisz składa się z dwóch słów…”Wolna” i Ludzkość” … prawda jakie to proste ? MY…LUDZIE mamy tylko jedną przyszłość…i to LUDZIE mają jej nadać pieprzony kierunek….TYLKO LUDZIE. Drogę postępowania masz zakodowaną w nazwie. Czyli…to eliminuje …wszelkie przewodnictwo, wszelkie kierownictwo, wszelki okultyzm, wszelkie prowadzania innych istot, wszelką politykę kosmiczną, wszelkie wskazówki od OBCYCH, DEMONÓW, ISTOT z DOWOLNEGO wymiaru. To bardzo proste, prawda ? :tak: Projekt „Wolna Ludzkość” ma być tworzony PRZEZ LUDZI i DLA LUDZI. Każdy który się wstydzi ludzkich cech…musi ODEJŚĆ. Ludzie są prości…jak ten rolnik…co on chciał…NIC TYLKO się DZIELIĆ Z POTRZEBY SERCA. Prawda jakie to proste ? Bóg dał NAM TO PRAWO. I absolutnie nic więcej nie można tu dodawać…żadnej chorej toksycznej filozofii. Tylko to ZROBIĆ. Tak robią ludzie. Demony…kombinują dalej…

    Mówiłem o tym w wykładzie o MILAB…fragmenty wywiadu z Lilu
    EL: Jakie informacje, twoim zdaniem, są nieodpowiednie lub wręcz fałszywe, w temacie uprowadzeń przez obcych w społeczności UFO i New Age?
    LT: Kłamstwa, które mówią:
    „Nie ma czegoś takiego jak zło”
    lub
    „Nie ma złych obcych”
    lub
    „Obcy są naszymi bogami”
    lub
    „Potrzebujemy ich, żeby prowadzili nas do nowej ery”
    Lub „To ciemność w nas zaprasza ich tu „. Jaka ciemność jest w czteroletnim dziecku? To wszystko to toksyczne nieprawdy.

    To też bardzo proste prawda ? Resztę prostych wniosków wyciągnijcie sami…bo każdy sam musi to zrobić.

    Moja rada:

    Problemem jest to że ze środowisk walczących o wolność ludzkości, o prawdę o naszą wolność duchową ….bo nie tylko wolność materialna jest ważna…trzeba się pozbyć wszelkich środowisk okultystycznych które zainfekowały wolnościowe ruchy na całym świecie. Dzisiaj te środowiska kryją się pod płaszczykiem „ezoteryki” wykorzystując techniki które nie maja z nią nic wspólnego…okultyzm został wmieszany w ezoterykę i środowiska zajmujące się rozwojem duchowym. Niepostrzeżenie kontrola zostaje przekazana czynnikom które nie są ludzkie…są po prostu NIEZNANE…a to jest kategorycznie niedopuszczalne i potencjalnie niebezpieczne.

    Takie jest moje zdanie

  7. btl pisze:

    Brawo Mikołaj! Powiedziałeś to, co podejrzałem od dawna.

Skomentuj

