Zupełnie inna perspektywa naszego Układu Słonecznego i wszechświata

Ten film był już na jednej z mej audycji. To naprawdę niesamowita zmiana perspektywy, gdy spojrzy się na prawdziwy model ruchu w naszym Układzie Słonecznym. Niby powinniśmy o tym wiedzieć, a jednak nie wielu zwraca na to uwagę. Ten spiralny ruch, przypominający torem nić DNA jest bardziej żywy, bardziej dynamiczny, bardziej magiczny… Oto zupełnie inna dynamika życia i świadomości we wszechświecie.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Zupełnie inna perspektywa naszego Układu Słonecznego i wszechświata

  1. Ludzie – perzykro mi, że niektórzynie rozumieją, że ja nie mam czasu NIESTETY indywidualnie każdemu odpisywac. Dziennie otrzymuje ok 20 maili, na facebooku kilka zapytań, nadaje 2 audycje w tygodniu realnie, nadzoruję wiele spraw i niestety nie mam czasu każdemu wyjaśniać każdy szcegół. Kiedyś mogłem, bo miałem tlyko mój blok. Teraz mam wiele innych zadań

    Odrobinę zrozumienia proszę ok?

    Poza tym w filmie jest wszystko jak dla mnie

  2. Dr.dr pisze:

    Panie Mikołaju takimi komentarzami daje pan wyraz ignorancji, coś w stylu „wiem ale nie powiem” albo „wiem, a ty idz się doucz bo i tak nic nie zrozumiesz”.Tymczasem Pan lame ma rację, to nic specjalnego. A jeśli „Hiperfizyka” mówi co innego to się to pisze. A nie robi uniki i zgwya oświeconego ważniaka.

    @Astralny.Filozof
    Tak, masz racje. Z tym że ten model nadal jest uproszczony, Ruch jest o wiele bardziej skomplikowany niż pokazuje nam to Pan Nassim. To co on mówi nie jest żadną tajemnicą. To że nasz upośledzony system edukacji przekazuje wiedzę która jest uproszczona to inna sprawa.

    Do rzeczy, to co pokazuje Haramien jest uproszczeniem dla pewnego relatywnego miejsca w przestrzeni. Dalej, Nasz układ słoneczny podróżuje w także podróżującej galaktyce. Ona też wykonuję pewnego rodzaju ruch i obrót (ona porusza się jeszcze szybciej) Zresztą pędzimy ona na zderzenie z galaktyką Andromedy które nastąpi za kilka mld lat. Grupa lokalna (nasza grupa galaktyk) też wykonuje swój ruch i obrót. To wszystko utrzymuje w kupie siła grawitacji. O ruchu wiemy z tzw przesunieć w widmie. Fala elektromagnetyczna zaczyna się wydłużać. To taki kosmiczny efekt Dopera. Podobnie ma się sprawa z wydłużeniem ze zmianą długości fali przy przejeździe karetki. Tylko tu zmienia się długość fali światła a nie fali dzwiękowej.

    W konsekwencji ten tor będzie wyglądać jeszcze inaczej.

    @Astralny.Filozof. Masz Kolego racje. Starożytni widzieli gwiazdozbiory w troszkę innej postaci niż my teraz. Z powodu skali(odległości) 100 lat to jednak za mało. Ale za kilka mld lat nasze niebo będzie wygladać zupełnie inaczej i to o czym piszesz, stanie się faktem.

    @Panie Mikołaju mam prawo nie rozumieć, to proszę mi wytłumaczyć. Co z tego wynika ?
    @ lokorotrok nie, a ty wiesz ? czy to kolejny „program” ?

  3. Karmel pisze:

    Galaktyki się przecież poruszają ciągnąc za sobą układy słoneczne z których są zbudowane. Np galaktyka Andromedy ma zderzyć się z naszą, obie lecą na siebie. Nic dziwnego jak dla mnie nie powiedział.😛

  4. Jacek pisze:

    Ja tam piszę na forum WL – coś na ten temat czyli:
    „Dlaczego nie rozumiemy” – może się komuś przyda..😉 – no cóż jak zwykle zobaczymy🙂

  5. lokorotrok pisze:

    naprawdę dalej nie kumasz ?

  6. Ha ha – chyba sobie jaja robisz… Ale ok, masz prawo nic nie rozumiec

  7. lame pisze:

    nic ciekawego ani nic nowego poza daleko idącymi ogólnikami to kompletnie ten materiał nie robi i chyba nie powinien robić na nikim wrażenia…;)

  8. Astralny.Filozof pisze:

    Jeżeli tak by było. Oznacza to, że gwiazdy, które były widoczne 100 lat temu. teraz są niewidoczne lub mają inną pozycję w odniesieniu do jakiegoś punktu na ziemi

Skomentuj

