Ciekawy wywiad z Drunvalo Melchizedekiem – kręgi, Rosjanie, erupcje słoneczne 2012

Jakkolwiek nie zgadzam się ze wszystkimi tezami w tym wywiadzie, na pewno warto docenić wiedzę i doświadczenie Drunvalo i obejrzeć ten wywiad o zachodzących na Ziemi zmianach energetycznych. Wydaje się, że Drunvalo wierzy, że już 22 grudnia 2012 świat będzie inny. W pewnym sensie tak, ale na poziomie energetycznym. Potem zmiany zaczną się przekładać coraz mocniej i wyraźniej na tzw. świat 3D.
To oczywiście moje, ale nie tylko moje zdanie. Zmiany już się dzieją i kto chce, to je czuje i transformuje się. Najciekawiej i najdokładniej wg mnie znaczenie symboliczne roku 2012 i opis dalszych zmian dokonał David Icke na tym wykładzie poniżej (ok. 2g, 43 min). Ludzie -nie czekajcie na 21.12.2012 bo Wam pociąg już ucieka! On już jedzie i potrwa to jeszcze ze 2/3 lata zanim ugruntuje się nowy cykl i Nowa Cywilizacja jednocześnie. A jej kształt zależy od nas wszystkich i działań TU i TERAZ!
Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości, Transformacja Świadomości Globalnej, Świadome życie i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

25 odpowiedzi na „Ciekawy wywiad z Drunvalo Melchizedekiem – kręgi, Rosjanie, erupcje słoneczne 2012

  1. Marcus pisze:

    Jednym w czym? Bo to, że jesteśmy wszyscy „jednością” we wszechświecie już nawet udowodniła fizyka kwantowa.Nawet na poziomie biologicznym Twoje i moje fizyczne ciało zbudowane jest z tych samych komórek.Miłość o której pisałeś (nawiązując do Twojego oświecenia) też nie jest mi obca. Nie tworze wojen a każda inna istota jest odbiciem lustrzanym mnie samego i odwrotnie.Czysta empatia. Jedność jest tu i teraz w tym momencie w tej chwili, a nie w określonym punkcie czasu jak 22.12.2012. Więc nie wiem na co Ty czekasz bo ja nie czekam na nic, bo już wszystko mam.

    Jeżeli chodzi o przejście do tzw: „4 gęstości” jak to napisałeś wcześniej to przechodzę zawsze jak jestem w OBE. Moge sobie latać na inne planety czy w inne wymiary. Wcieliłem się tu aby doświadczać życia w fizycznym ciele w formie ograniczonej. Stopniowo ma się jednak zmienić jakoś tego życia i poziom ogólnej świadomości tutaj ale dalej to będzie świat fizyczny.

    Podałem wcześniej wywiad z Chrisem Thomasem on mówi tam o co chodzi z tzw. „zmianą 2012”.

    Melchizedeka się uczepiłem bo ktoś na takim poziomie świadomości (przynajmniej deklarowanym) jak on nie może promować Sitchinowskich kłamstw w swoich książkach. I tylko o to mi chodziło. Facet może być i ok ale niech nie rozpowszechnia fałszu świadomie lub nieświadomie. Jak robi to nieświadomie to znaczy, że nie ma wglądu. Jak nie ma wglądu to niech nie wychodzi ze swoją wiedzą do innych i niech ich nie wprowadza w błąd. Kropka.
    Nauczycielem innych może być tylko ten kto nie nabiera się na jakieś fałsze. Sitchin to był człowiek „elyt” a jego książki częścią ich agendy. Odpowiednie linki do Heisera który obala Sitchina już tutaj gdzieś wstawiałem.

    Aby uprzedzić Twoje ataki (taki masz widocznie styl pisania) mówie od razu, że nie jestem oświecony w przeciwieństwie do Ciebie (co wcześniej deklarowałeś). Powiem nawet więcej w dupie mam oświecenie. Jak mawiał Budda „aby stać się Buddą trzeba zabić Buddę”.
    Życze dalszych sukcesów w Twojej misji. Ty masz swoją a ja swoją już zakończyłem wraz z ostatnim wpisem na moim blogu.

  2. Marcus pisze:

    Pogadamy po 22.12.2012

  3. Jack pisze:

    cytat – Marcus
    „Thoth opowiedział Drunvaldo swoją wersje stworzenia człowieka która praktycznie zasadniczo nie różniła się od rewelacji Sitchina, rozbieżności dotyczyły tylko dat. Czyli według niego zostaliśmy stworzeni jako niewolnicy do kopalni złota przez Annunaki (w wersji Thoth’a zwanych Nefilim). Ale w akcie kraecji uczestniczyli też Elohim. Z innych źródeł (patrz wykład Michaela Heisera) jak Stary Testament czy inne starożytne pisma wiemy, że Elohim i Nefilim to nie byli partnerzy do „wspólnego tańca”. Anioły Drunvalo zaprowadziły go do Thotha a on opowiedział mu historie stworzenia człowieka podobną do tej jaką Drunvalo wyczytał z książek Sitchina.”

    Nie widzę tutaj żadnych(absolutnie!) „sprzeczności” – dostrzegam jedyne twoje ROZUMIENIE jako niestety niewystarczające.
    Może więc kawa na ławę? (ale tylko jedna,reszty sam się domyśl,choć faktycznie może to być dość trudne,ale jeśli ktoś skacze na głęboką wodę…)

    „KAWA” = PRZESUNIĘCIE CZASOWE(vide „udział” w stworzeniu Elohim i Nefilim)

    pozdrawiam
    I AM that I AM

  4. Jack pisze:

    Chyba się domyślam że jesteś co najmniej nieusatysfakcjonowany moją dotychczasową
    odpowiedzią – i wszystko(z mojej strony-pewnie myślisz-tylko psu na budę-bo bez żadnej
    (?) „realnej” wartości – ok, postaram się w takim razie coś dodać

    Cóż mój „awakening” miał bezpośredni związek z po prostu zaistnieniem miłości do drugiej osoby(miałem po prostu zwyczajnie tzw.”szczęście”-podobno „głupi” je mają🙂 ) – oczywiste że nie chcę i nie zdradzę żadnych tzw.”danych osobowych”.
    A ogólna „rada” której się spodziewałeś zadając(między wierszami) swoje pytanie? – oto ona:
    po prostu kopnij w „diabły”🙂 swój analityczny umysł – bo poprzez „mnogość” jedynie pozornych „rozwiązań” prowadzi cię (i chyba właśnie to zaprowadziło cię właśnie w tej chwili) na zwykłe manowce poznania wiedzy o wszystkim w tym i (co jednak najistotniejsze) o sobie – czyli głównie poznania(wiedzy) o sobie samym – bo co tak naprawdę wiesz o samym sobie? – sam chyba przyznajesz że raczej niewiele – czyli PRAWDY SZUKAJ W SAMYM SOBIE A NIE W ZEWNĘTRZNYCH TZW. ŹRÓDŁACH !
    Wyłącz umysł(a przynajmniej tą „racjonalną” i przez to zwodniczą lewą półkulę – A WŁĄCZ
    PO PROSTU SWOJE SERCE!!! (zresztą ono samo w sobie jest „quasi” właściwie niezależnym umysłem o naprawdę „sporych” możliwościach…) „MYŚL” SERCEM – IT’S ALL

    pozdrawiam,życzę powodzenia i przesyłam wiele miłości
    Jacek

  5. Jack pisze:

    Budda
    „nikt nie może oczyścić drugiego”

    Wiadomo – jasne i oczywiste – czyżbyś kierował jaką miedzywierszową sugestię???
    My tu jesteśmy tylko po to by pomóc w tym a nie zrobić to za was – bo oczywiście musicie wykonać to sami i dla samych siebie…

  6. Jack pisze:

    @Nordzom
    Ale mnie wzruszyłeś…no,no🙂 – ale bynajmniej nie „zapłaczę” ani nawet się nie roześmieję – bo niestety tylko „przemawia” przez ciebie zwykłe myślenie trzeciej gęstości a konkretnie „szara” zawiść do drugiego człowieka – takie „reakcje” CABALA (lub ogłupionych przez nich ludzi – właśnie taki jak twój „popularny przypadek” to zresztą dla mnie (i dla nas) zupełnie nic nowego…….
    Można powiedzieć PSYOPS w pełnej „krasie” – tamci doją twój mózg jak wilk krowę – obudź wreszcie się trochę.. – ja tu pomagam (czasem możliwe że „brutalnie”(zależy od punktu widzenia-zresztą jak wszystko) – ale uważam taką właśnie powiedzmy „terapię szokową” za skuteczną metodę na obudzenie – a bynajmniej nie nie szkodzę komukolwiek (ty za to – oczywiście nieświadomie(?) – szkodzisz mnie i innym właśnie przez takie „kfiatki” jaki właśnie zdołałeś popełnić tym swoim nietrafionym „przekazem”) – taki odwrotny i mylny pseudo „wniosek” świadczy o twoim stanie ducha – bo to ty teraz niestety jesteś jako taki szeregowy „zombi” – i sam chyba przyznasz że nie prezentujesz się w tym „stanie” zbyt interesująco…🙂

    pozdrawiam i przesyłam dla ciebie wiele miłości i życzę szybkich zmian na lepsze
    A IM that A IM

    ps.przydało by się też twoje zdjęcie – bo wolę „widzieć” z kim rozmawiam – chyba że się sam siebie wstydzisz… no cóż🙂

    pss.acha – jak wolisz tylko tzw. nieodpowiedzialne i nierealne „mli,mli” – czyli mało prawdy
    (czasem szczerej a przez to niekiedy i brutalnej) a dużo ochów i achów(niestety dość pustych-czyli bez wartościowej realnej treści czy wiedzy) to przenieś się na bloga Krystal28(znajdziesz w goglu) – to tam ci zapewnie „dogodzą” – ale czy wyjdziesz stamtąd „mądrzejszy” – tego niestety nie mogę już zagwarantować….🙂

  7. Nordzom pisze:

    A cóż to za cham czy inny troll – o nicku Jack – tak szarogęsi się na tym blogu, że praktycznie rozwala jego idee ??.
    Czytamy od niego stek wyzwisk i inwektyw, zamiast odpowiedzi na uprzejmie zadane pytanie.. A ego rozdęte do niebotycznych rozmiarów !!!
    Markus – szkoda czasu i atłasu na kontakt z kimś takim, a Twój czas i wielka wiedza, to prawdziwe perły – nie do rzucania przed przysłowiowe wieprze.
    Szkoda, bo ten blog zapowiadał się kiedyś na wyższym poziomie.

  8. Marcus pisze:

    „Samemu czyni się zło, samemu sprowadza się na siebie skalania. Samemu można zło odwrócić, samemu można samego siebie oczyścić. Czystość i nieczystość zależą od nas samych — nikt nie może oczyścić drugiego”
    Budda

  9. jacek1967 pisze:

    No fajnie że się przygotowałeś,widać że jesteś gościem do „przodu” itp. – no i uczciwie wykonaną pracę zawsze się ceni itd. – więc jest ok🙂
    Może tylko niewielki „problem” w tym że nie jesteś obudzony-„awakened” (przynajmniej na razie) – no cóż dla mnie obecnie(a wcześniej byłem raczej „bolek” w te „klocki”- choć nie wszystkie😉 itd.) ,no więc obecnie dla mnie to pikuś oddzielić prawdę od fikcji (no ofkoz też nie zawsze i nie w każdy przypadku..- bo zwyczajnie „to” od czegoś konkretnego jednak zależy).
    Nie wiem czy ci pisać na czym to polega (takie małe „tajemnice” starseed itp.🙂 – no dobra
    coś „powierzchownego”(i raczej ogólnie uznanego) mogę zdradzić: od zawsze miałem wręcz „piekielną” intuicję – sam się nawet ciągle dziwiłem że coś dla mnie tak oczywistego(wydawało mi się wtedy że ten „skill” to jedynie zwykła ekstrapolacja oparta na dobrej wiedzy z danej dziedziny czy danym konkretnym „przypadku”) – no i że właściwie
    każdy z podobną wiedzą na ten temat powinien to jasno „widzieć” – niestety – i to wyłącznie z mojego punktu widzenia byli to tak zwani „ślepcy”(to zresztą obecna „oficjalna” nazwa na tą niby „przypadłość”🙂 którzy nie widzą „realu” itd. – i miałem z tego powodu jak się zresztą domyślasz „niezły” „miszmasz” w swojej biednej nierozumiejącej wtedy głowie.. no taki to już los gwiezdnego „turysty”..

    I wiem,wiem możesz przytaczać setki danych,argumentów i kontrargumentów i co tylko
    sobie tam chcesz – ale jeśli jesteś (lub chcesz być trochę bardziej „wyrobiony” – i z tego
    powodu więcej rozumieć – bo ja jestem niestety dość zajęty – obecnie sporo „roboty” spadło na mnie z nieba🙂 – i nie mam czasu odpowiadać na poszczególne pytania – więc po prostu zainteresuj się słowem PSYOPS
    Tu masz link do „speca” – chłopca ofkoz „robiącego” dla CABALA:
    http://formerwhitehat.wordpress.com/2012/05/11/phoenix/
    – no niezły nawiasem mówiąc z niego „szpenio”(jak się kiedyś mówiło) – dziura w biednym nieprzygotowanym na takie „kfiatki” mózgu raczej gwarantowana.. – więc uwaga na tego „gadka”😉 – a jaka analogia tego(po co tego „ducha” w tym momencie przywołuję i daję
    za przykład?) – no dlaczego?? – stary – ta zabawa nie jest dla dzieci – manipulacja i związana z nią dezinformacja i zagrywki psychotechniczne są na porządku dziennym w
    tej „kampanii” – stąd i nie dziwne że st.germain’ów jest kilkunastu jak i paru fałszywych melchizedecków też się znajdzie.. – normalka
    Tyle że JA ci TO mówię że ten na TYM filmie to spoko gość(obojętnie czy jest tamtym z „listy” czy też nie..) – bo zwyczajnie widzę to

    A co do Buddy – to chyba raczysz sobie trochę żartować – to jest prostrze od mechaniki cepa – więc przez chwilę pomyśl trochę – olśnienie gwarantowane🙂
    pozdrawiam
    I AM that I AM

    ps.a z sitchinem to po prostu „pojechałem”- ofkoz sorki(potrzebny mi był tylko do liczby mnogiej w słowie-chyba!:)- „inni” czy coś takiego – nie zwracaj na to uwagi – pewnie też śmierdzący „kfiatek” z CABALU – oni zresztą wszyscy tacy podobni do siebie.. – a nie miałem ochoty ani czasu zajmować się akurat tym małym „szczurkiem”🙂

  10. Marcus pisze:

    @Jack
    Z tego co przez ostatnie lata przeczytałem mogę wnioskować, że są dwie szkoły ezoteryczne (czy new age ?!) które powołują się na MELCHIZEDEKA, głównie w USA. Poniżej podaje linki do książek które przeczytałem.

    1. Autor książek znany w środowisku New Age, który sam przyjmuje imię Melchizedek. Ten pan z filmiku u góry:
    http://www.amazon.co.uk/The-Ancient-Secret-Flower-Life/dp/1891824171/ref=sr_1_sc_1?ie=UTF8&qid=1340473388&sr=8-1-spell
    Melchizedek (ten z wywiadu u góry) opiera się na naukach Thota.

    2. Druga szkoła (Guardian Alliance) która powołuje się na Melchizedeka (ale nie tego pana który przybrał jego imię) uważa Thota za zło wcielone. Więcej o tym w tym wywiadzie:

    i jej książka:
    http://www.amazon.co.uk/Voyagers-Sleeping-Abductees-Covenant-Translations/dp/1893183246/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1340473901&sr=8-1
    W jej książce jest opisana historia podobna do tej którą Ty w jednym komentarzu podałeś (tam gdzie pisałeś o gęstościach).

    Więc może mnie oświecisz i powiesz którą wersję nauk Melchizedeka Ty wybrałeś? Bo ja się w tym gubię.

    Jeżeli chodzi o Guardian Alliance to przeżyłem swego czasu fascynację (na szczęście krótką) nimi i nawet miałem na DVD jakieś tam ich warsztaty. Na jednym z nich ku mojemu zdziwieniu odmawiali modlitwę do Melchizedeka która wygłądała podobie do katolickiego „Wierzę w Boga” odmawianego w kościołach. Prowadzą warsztaty na luksusowych statkach które słono kosztują. Odstraszyła mnie od nich „sekciarsko – kościelna” retoryka.
    http://www.azuritepress.co.za/guardianalliance.htm

    Co do pana samozwańczego Melchizedeka to jego inspiracje Sitchinem skutecznie mnie zniechęciły. Bardziej ufam Heiserowi niż Sitchinowi. Takie już moje „zboczenie”.

    Jak widzisz nie jestem jakimś „chłopczykiem rozdętym” który wiedze czerpie z kilkuminutowych filmików na you tube jak większość mądrzących się w necie „oświeconych”. Czytam teksty źródłowe aby mieć własne zdanie na ich temat. Więc mam prawo mieć i wątpliwości.

    Co do inwokacji którą podałeś a w której są wymienione imiona „wszystkich świętych” w tym Buddy, wrzuconych do jednego worka. Tu też ma jeden problem. Budda którego nauki studiuje od kilku lat nie wspominał w jakielkolwiek Sutrze o Melchizedeku. Mało tego jego nauki nijak się mają do oddawania „pokłonu” kosmicznym organizacją np: ASHTAR AND THE ASTHAR COMMAND. http://www.ashtarcommandcrew.net/

    Co do ASHTAR AND THE ASTHAR COMMAND, jest ktoś kto ma inne zadanie na ich temat:
    http://www.amazon.co.uk/Project-Human-Extinction-Ultimate-Conspiracy/dp/1861633122/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1340476013&sr=8-2
    http://www.amazon.co.uk/Project-Human-Extinction-Ultimate-Conspiracy/dp/1861633122/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1340476013&sr=8-2

    I tak można się „bawić” bez końca w „supermarkecie” new age’ owej kultury.

    Pytanie do Ciebie cały czas aktualne:

    Więc może mnie oświecisz i powiesz którą wersję nauk Melchizedeka Ty wybrałeś? Bo ja się w tym gubię (patrz punkt 1 i 2 powyżej).

    Pozdrawiam.

  11. jacek1967 pisze:

    Dobra – powiedzmy że przepraszam – nie przejmuj się tym aż tak bardzo(człowiek w tym
    ty i ja to istoty omylne).

    A bezpośrednia przyczyna(tej mojej nazwijmy „interwencji”) jest następujący:
    (znajdź poniżej IMIĘ MELCHIZEDEK i po prostu ZROZUM..) , pozdrawiam🙂

    INVOCATION THE ASCENDED MASTERS

    WE NOW OFFICIALLY INDIVIDUALLY AND COLLECTIVELY CALL FORTH:

    BELOVED PRESENCE OF GOD.) CHRIST, THE HOLY SPIRIT, SHIV BABA, BRAHMA, COSMIC COUNCIL OF TWELVE, TWENTYFOUR ELDERS THAT SURROUND THE THRONE OF GRACE., THE MAHATMA, MELCHIZEDEK, METATRON., ARCHANGELS MICHAEL AND FAITH., ALL ELOHIM COUNCILS OF THE LIGHT OF GOD.) ARCHANGELS OF THE TREE OF LIFE.) ALL THE ARCHANGELS AND ANGELS OF THE LIGHT OF GOD.) HYOS HA KODOISH, PARADISE SONS.) ALL THE MONADS AND OVERSOULS OF THE SIX BILLION SOULS INCARNATED ON EARTH AT THIS TIME.) GREAT DIVINE DIRECTOR., MELCHIOR, LORD AND LADY OF SIRIUS, LENDUCE, VYWAMUS, LORD AND LADY OF ARCTURUS AND THE ARCTURIANS., SANAT KUMARA, ATLANTO, ADONIS, ARCHANGEL SANDALPHON., HELIOS AND VESTA., ASHTAR AND THE ASTHAR COMMAND, ARCHANGELS JOPHIEL AND CHRISTINE.)

    CHAMUEL AND CHARITY. GABRIEL AND HOPE, RAPHAEL AND MOTHER MARY., URIEL AND AURORA., ZADKIEL AND AMETHYST.) ELOHIM

    HERCULES AND AMAZONIA, APOLLO AND LUMINA, HEROS AND AMORA, PURITY AND ASTREA.) CYCLOPIA, AND VIRGINIA.) PEACE AND ALOHA, ARCTURUS AND VICTORIA, MAHACHOHAN, ALLAH GOBI, LORD BUDDHA,
    BABAJI, YOGANANDA, SRI YUKTESWAR, LAHIRI MAHASAYA, EARLYNE CHANEY, ROBERT CHANEY. ZOSER, DR. LORPHAN AND ALL THE GALACTIC HEALERS. PLATINUM ANGELS. SAI BABA., RAMA, KRISHNA.) LADY MASTERS, LADY HELENA, ALICE BAILEY.) ISIS.) HORUS, OSIRIS., QUAN YIN, PALLAS ATHENA, PORTIA, VISTA,
    LADY NADA, LAKSHMI, THE SIX BUDDHAS OFACTIVITY, EL MORYA, KUTHUMI, LORD MAITREYA, DJWHAL KHUL.) OFFICE OF THE CHRIST.) OFFICE OF THE DIVINE MOTHER.) ALL INITIATES AND DISCIPLES FROM THE SYNTHESIS ASHRAM AND ALL SEVEN RAY AHSRAMS OF THE CHRIST, SERAPIS BEY, PAUL THE VENETIAN., HILARION, SANANDA, SAINT GERMAIN.) EAGLE COMMAND.) CELESTIAL COMMAND, ORDER OF THE GOLDEN ROBE, THE MOUNTAIN OF MT. SHASTA, THE EARTH MOTHER., DOLPHINS AND WHALES., PAN, ANIMAL KINGDOM, PLANT KINGDOM, MINERAL KINGDOM, THE DEVIC AND NATURE SPIRITS, THE ELEMENTAL KINGDOM, GANESHA, THE MANIFESTATION COUNCIL, DIVINE MOTHER, SILENT WATCHER OF THE COSMOS, LADY OF THE SUN, LADY LIBERTY, LADY OF THE LIGHT, THE NATIVE AMERICAN MASTER ELDERS, HANUMAN, MULTI‑UNIVERSAL LOGOS, INTERPLANETARY CONFEDERATION OF LOVE AND LIGHT, THE EXTRATERRESTRIAL GUARDIAN ALLIANCE, TRIBUNAL COUNCIL OF THE GALACTIC COMMAND, THE ENTIRE PLANETARY AND COSMIC HIERARCHY. THE CORE GROUP AND FRIENDS!

    GREETINGS BELOVED FRIENDS, ASCENDED HOSTS AND CELESTIAL BEINGS, WE NOW HEREBY ASK AND PRAY WITH ALL OUR HEART AND SOUL AND MIND AND MIGHT FOR YOUR DIVINE HELP, AID, GUIDANCE, ASSISTANCE, DIVINE INTERVENTION, DIVINE INTERCESSION AND A DIVINE DISPENSATION ON A MATTER OF GREAT IMPORTANCE TO THE NEW MILLENIUM AND THE REALIZATION OF THE SEVENTH GOLDEN AGE ON EARTH!

    WE ARE NOW ASKING YOU BELOVED PRESENCE OF GOD., CHRIST, HOLY SPIRIT AND ENTIRE GODFORCE GATHERED HERE.) TO USE YOUR OMNIPOTENT, OMNISCIENT AND OMNIPRESENT POWERS IN THIS MOMENT.)
    AND WE ASK THE LIGHT WARRIORS, TO DISINTEGRATE AND DISSIMATE AND DISSOLVE ALL DARK FORCES, EVIL ENERGIES, PSYCHIC ATTACKS, NEGATIVE ENERGIES THAT MAY HAVE ATTACHED THEMSELVES ONTO OUR LIVES, AND TO REMOVE THEM FROM OUR SOULS, OUR AURAS, OUR SPHERE AND FROM MOTHER EARTH AND FROM OUR SPACE. FILL US WITH HIGHER ENERGIES, AND POWER AND GOD FORCE, AND HELP US THROUGH THIS ASCENSION – MAY THIS THOUGHT NOW JUST BE VACUMED, CLEANSED, TRANSMUTED AND PULLED RIGHT OUT IF THIS PRAYER BE IN HARMONY WITH GOD” S WILL!

    WE ASK THAT THE LITERAL HAND OF GOD CHRIST, THE HOLY SPIRIT AND THE ENTIRE GODFORCE NOW EMBODY YOURSELF IN ALL HEARTS AND ALL MINDS AND PUT AN END TO ALL WARING ENERGIES ON MOTHER EARTH TO AN END AND HEAL HER WOUNDS, HEAL US, CHILDREN OF LIGHT.

    WE ARE ASKING NOW THAT EVERY SINGLE MASTER GATHERED HERE, TAKE PART IN THIS (“COSMIC MIRACLE OF GOD AND THE GODFORCE.,’)THAT WE ARE NOW REQUESTING!
    WE ARE NOW REQUESTING FROM YOU GOD.) THE HOLY SPIRIT AND THE GODFORCE, THAT ALL THE CAUSES OF THE LACK OF PEACE, NOW BE UNDONE!

    WE ASK THAT ALL NEGATIVE EGO/FEARBASED/SEPARATIVE PROGRAMMING, FROM ALL INVOLVED, BE UNDONE, REMOVED, CLEANSED AND VACUUMED OUT!

    AS THE COLLECTIVE SPRITUAL LEADERSHIP OF THIS PLANET.) WE ALL ARE NOW LITERALLY PRAYING FOR AN “ABSOLUTE MIRACLE OF GOD AND THE GODFORCE TO TAKE PLACE IN THIS MOMENT AND EVERY MOMENT HERE AFTER UNTIL THIS “‘IMMACULATE VISION” AND ACSENSION AND A NEW GOLDEN AGE WORLD ORDER IS MADE PHYSICALLY MANIFEST ON THE EARTH! IN DEEP GRATITUDE, WE ALL THANK THEE AND ACCEPT THIS DONE!

    KODOISH.) KODOISH.) KODOISH, ADONAI TSEBAYOTH!

    HOLY, HOLY, HOLY, IS THE LORD GOD OF HOSTS!

    SO LET IT BE WRITTEN! SO LET IT BE DONE! UNDER GRACE IN A PERFECT WAY.

    OUR BELOVED SUBCONSCIOUS MINDS, WE NOW ASK AND COMMAND THAT YOU TAKE THIS THOUGHTFORM PRAYER.) WITH ALL THE MANA AND VITAL FORCE THAT IS NEEDED AND NECESSARY TO MANIFEST AND DEMONSTRATE THIS PRAYER, TO GOD, CHRIST.) THE HOLY SPIRIT AND THE GODFORCE!

    LET THE RAIN OF BLESSINGS FALL.
    ————————————————————————————————————-
    I AM that I AM

  12. Marcus pisze:

    PS. Jeszcze tylko dodam w sprawie zarzutu o złodziejstwo. U mnie na blogu nie ma baneru który prosi o kasę. Więc takie to moje „złodziejstwo” które nie przekłada się na wymierne zyski. Jest to „złodziejstwo” non – profit.

  13. Marcus pisze:

    Wszędzie na blogu podaje linki to tekstów źródłowych. Otwórz oczy. Nie tworze sam jakiś teorii, aczkolwiek niektóre rzeczy są moje własne jak analiza teledysków Lady Gagi. Mój blog od poczatku był pomyślany jako „zbieranina” różnych informacji ale mam prawo wyciągać jakieś wnioski z tych informacji.To są moje subiektywne przemyślenia i nie uzurpuje sobie prawa do posiadania racji. Więc po co ten krzyk. Gdybyś poczytał dokładnie to byś to zobaczył. Napisałem to na moim blogu:

    „Projekt Asymetria to próba (projekt) zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości. Jest to droga (proces) podczas którego mogą się zdarzać chwile olśnienia ale także momenty błądzenia”

    Czytaj ze zrozumieniem.
    Nie jestem Borisem Mouravieff’em czy Rudolfem Steinerem aby tworzyć jakieś własne teorie.

    „WYPOWIEDZI” TO PO PROSTU ORDYNARNE I BEZCZELNE ZŻYNY Z WYPOWIEDZI INNYCH(po prostu “ukradzione” z innej strony)”

    WSZĘDZIE PODAJE LINKI TO TEKSTÓW ŻRÓDŁOWYCH. To są cytaty a nie kradzione teksty. Otwórz oczy !!! I nie nazywaj mnie złodziejem. Nie rozumiem po co ten cały atak na mnie.

    Melchizedek sam niczego nie wymyślił, czytałem jego książki. On sam cytuje i powołuje się na wiele źródeł. I co w tym złego? W cytowaniu? Hę!!

    Jeżeli tak lubisz Sitchina to polecam:
    http://vimeo.com/search?q=michael+heiser

    Bez odbioru. Nie będe z Tobą polemizował. Szkoda czasu.

  14. Jack pisze:

    @Marcus
    To napisz,napisz co tylko chcesz – byle z jakimś sensem – chętnie się zapoznam – a na razie to właściwie WSZYSTKIE twoje tak zwane „WYPOWIEDZI” TO PO PROSTU ORDYNARNE I BEZCZELNE ZŻYNY Z WYPOWIEDZI INNYCH(po prostu „ukradzione” z innej strony) A DO TEGO „ZAARANŻOWANE” JAKO SWOJE „WŁASNE” – TOTALNE ŻENUA!!!!!!!!!!!!!!

    I ZAPRASZAM SERDECZNIE – „BŁYŚNIJ” – ZOBACZYMY JAK SIĘ ZWYCZAJNIE ROZKRACZASZ – PEWNIE WSZYSCY PĘKNIEMY OD TEGO ZE ŚMIECHU…………..CHŁOPCZYKU ROZDĘTY – „KRYTYKOWAĆ” INNYCH TO POTRAFISZ BEZ OGRANICZEŃ(Melchizedek,Sitchin) – A OD CIEBIE TO NIBY WARA – ZGADZA SIĘ???!!!!!! – „PRAWO” KALEGO SIĘ KŁANIA………

    I AM that I AM

  15. Marcus pisze:

    Wzdęty to może Ty jesteś. Jeżeli twoim sposobem na dialog jest obrażanie innych to życzę powodzenia w 25 gęstości.

    Słuchaj takie opowiastki jakie opisałeś powyżej czytuje już od kilku lat w różnych źródłach. Mogę Ci zaraz podobną bajke napisać.

  16. Jack pisze:

    „podaj” swoje zdjęcie w gravatarze to może się zastanowię😉

  17. Arkturus pisze:

    Skąd to masz? Podaj Źrodło.

  18. Jack pisze:

    może to coś pomoże na chaos w twojej głowie(„może”……-raczej śmiem wątpić :/)

    Gęstość/Cykl Data Era Epoka Komentarz

    2 GĘSTOŚĆ:

    10,000,000 przed Chrystusem(p.n.e.) Plioceńska Siły Stwórcze Prawa Jednego (Jedności) tworzą „Starszą Rasę”.

    705,000 (p.n.e.) Maldek dociera do szczytu technologicznego 3. Gęstości, niszczy planetę. Mieszkańcy zamknięci w

    sieci strachu z powodu braku rozumienia istot STO działania STS. Świadomość nieosiągalna.

    650,000 (p.n.e.) Świadomość istot Maldeka uzdrowiona na skutek prośby kompleksu pamięci społecznej.

    500,000 (p.n.e.) Istoty Maldeka przekształcone w formę 2. Gęstości na Ziemi (małpę człekokształtną).

    —————————————————————————————————————————————————————————————————-
    3 GĘSTOŚĆ:

    74,868 (p.n.e.) Mu Początek doświadczania 3. gęstości; Ziemia poddana kwarantannie.
    Zbiór 2. gęstości Starszej Rasy.Strażnicy przenieśli Marsjan na Ziemię; Mars stał się niezamieszkały dla 3. gęstości. Zbiór paru istot

    Maldeka; większość poszła gdzie indziej.
    Konfederacja przybywa, by wspierać (1. kontakt); wyjaśniając pochodzenie Starszej Rasy jako „synów i córki twórczej siły Prawa Jednego.”

    Uczyniono rozgraniczenie pomiędzy Starszą Rasą („czystą rasą”) a Marsjanami i istotami Maldeka, by wyjaśnić główne różnice odnoszące

    się do karmy (późniejsze rasy zniszczyły swe światy).

    69,743 (p.n.e.)

    64,618 (p.n.e.)

    59,492 (p.n.e.)

    54,367 (p.n.e.) Konfederacja (2. kontakt) nawiązuje długi okres kontaktu ze społeczeństwem Mu, by uczyć Prawa

    Jednego i przygotować na przybycie istot z Deneba do sfery istnienia.

    51,000 (p.n.e.) Zbiór istot 2. gęstości z Deneba, które później stają się Rodowitymi Amerykanami. (Era słońca

    uniemożliwiła planecie doświadczenie 3. gęstości).

    49,242 (p.n.e.) Lemuriańska Początek doświadczenia 2. cyklu 3. gęstości.

    44,116 (p.n.e.)

    38,991 (p.n.e.) Istoty z Deneba inkarnują się w Chinach.

    33,866 (p.n.e.) Starsza Rasa w Ameryce Południowej osiąga wielkie wibracyjne zniekształcenie w stronę miłości.

    28,740 (p.n.e.) Proto-Atlantydzka Powstaje rolniczy konglomerat kompleksu społecznego Atlantydów. Starsza Rasa może

    przejść do 4. gęstości bez kompleksów społecznych, czy technologicznych.

    23,614 (p.n.e.) Atlantydzka Początek końca cyklu doświadczenia 3. gęstości. 150. ze Starszej Rasy może być

    zebranych do 4. gęstości; wybierają pozostanie, by pomagać innym.

    18,489 (p.n.e.) Wizyta Ra, lecz nie poczyniono kontaktu.

    13,364 (p.n.e.) Atlantydzi uzyskali dostęp do Inteligentnej Nieskończoności i pobierali wiedzę; nadużyli

    Inteligentnej Energii wykorzystując ją w celach materialnych (zamiast duchowych). Stali się zdolni stwarzać życie (automaty wykonywały

    prace rolnicze) i odchylili się w stronę STS dla materialnego luksusu.

    11,205 (p.n.e.) Rozpoczęła się (budowa) Wielkiej Piramidy jako połączone przedsięwzięcie ludzko-Konfederacyjne.

    9,000 (p.n.e.) Pierwsza Wojna Atlantydzka, 40% populacji doświadcza dezintegracji fizycznej. 1. kontakt

    Konfederacji w Egipcie; napływ Atlantydów do Egiptu. Ra odwiedzają Egipt i ustanawia się mitologia Ra.

    8,840 (p.n.e.) Druga Wojna Atlantydzka; zatonięcie kontynentu. Byty STO przemieszczają się do Tybetu, Turcji i

    Peru.

    5,500 (p.n.e.) Konfederacja odwiedza Południową Amerykę, znajduje degenerację Prawa Jednego i niewłaściwe

    używanie piramid. Kontakt przerwano.

    1000 (p.n.e.) 2. kontakt Konfederacji w Ameryce Południowej.

    1 roku Pańskiego
    (n.e.) Chrześcijańska Jezus z Nazaretu, anonimowa istota Konfederacji z gęstości 4.7 inkarnuje się, by podzielić się

    wibracją miłości 4. gęstości.

    300 (n.e.) kontakt Konfederacji w Egipcie.

    1959 Dewey B. Larson publkuje Budowę Wszechświata Fizycznego, pierwszą probę naukowego
    poznania Prawa Jednego.
    —————————————————————————————————————————————————————————————————-
    4 GĘSTOŚĆ:

    22.XII.2012 (n.e.) Ziemia przechodzi do 4. Gęstości(początek)

  19. Jack pisze:

    Ech te wasze „interpretacje”… „nazwy,nalepki,naszywki i etykietki” zaetykietowalibyście gdybyście mogli nawet bakterię w dobrym jogurcie – I PO CO???!! – jak się przyczepi taki do swojego czerstwego „ślinotoku” to już prawie jego własna prywatna „religia”…
    A może było właśnie tak i jeszcze wiele wiele bardziej „INACZEJ” ? – kolego wzdęty???
    PRZECIEŻ WSZYSTKO ZALEŻY OD PUNKTU WIDZENIA (a także „siedzenia” w tym twojego chudego lub tłustego tyłka ofkoz RÓWNIEŻ!!!)
    I streszczając się: dla tamtych może było tak i tak to sobie to mogli tak czy inaczej „nazywać”(czy postrzegać) dla innych mogło być o 180 stopni „inaczej”(i nazwali też jak chcieli(„widzieli”) – I RÓWNIEŻ JEST TO PRAWDA Z TYLKO ŻE Z INNEGO PUNKTU WIDZENIA!!! – KOJARZYSZ TO WRESZCIE DĘTY CHŁOPCZE???!!!! CZY NIE??!!

    ps.a wyższa jaźń(to tylko nadświadomość lub ten „starszy”…) może co najwyżej coś zmaterializować a nie SIĘ sama materializować – i w mordę chyba by musiała wyjść i stanąć obok mnie… niedoczekanie😉

    I AM that I AM

  20. Patryk-Ptych pisze:

    krótko i w temacie Mooji !!!

    niech MOC będzie z nami! WIdze was!

  21. Sabrina pisze:

    Obejrzałam ten wywiad i też różne myśli przychodziły mi do głowy na jego temat. Pomimo, iż faktycznie sprawia dobre wrażenie.

  22. Marcus pisze:

    Masz rację, tak może się materializowac wyższa jaźń ale i może się pokazywac coś innego. „Po owocach ich poznacie”. W tym przypadku „anioły” naprowadziły Drunvalo na Thotha i jego bajki o stworzeniu człowieka takie same bzdety jak te od Sitchina. Przeczytaj jego książkę i rozdział o stworzeniu człowieka nigdy czytajac coś nie miałem tak mocnego konfliktu mojej intuicji i tego co czytam. Bajki Sitchina zostały obalone i można poszukać w sieci materiałów na ten temat. Kompletnie żle i celowo przetłumaczył te teksty. Ludzkość nie została stworzona jako niewolnicy do kopalni złota.
    Tak „elyty” i ich kosmiczni „bogowie” chcą abyśmy myśleli.
    Drunvalo albo jest naiwny albo manipulowany albo robi dla ciemnej strony.

  23. Sabrina pisze:

    Marcus, napisałeś : ” Drunvalo opisuje spotkanie podczas medytacji z dwoma aniołami. Podobne przygody z dwoma aniołami miały inne osoby które opisują tego typu zdarzenia w książkach lub na swoich stronach internetowych. Kończyły się one najczęściej opętaniem. Nagle światło i aniołki stają się demoniczne”. Niekoniecznie są to demony. W taki sam sposób materializuje się też np. Wyższa Jaźń i raczej z nią nawiązał kontakt Drunvaldo.

  24. Marcus pisze:

    Pan Drunvalo wygląda na bardzo sympatycznego człowieka jest autorem książki „The Ancient Secret Of The Flower Of Life” która została także wydana w Polsce i jest dosyć popularna na świecie w środowiskach New Age. W książce są ciekawe informacje dotyczące świętej geometrii oraz zasady działania pola merkaby. Autor sam zebrał wiekszość informacji, podróżował po świecie, badał stare kultury itd. ,ale jest pewna kontrowersja. Drunvalo opisuje spotkanie podczas medytacji z dwoma aniołami. Podobne przygody z dwoma aniołami miały inne osoby które opisują tego typu zdarzenia w książkach lub na swoich stronach internetowych. Kończyły się one najczęściej opętaniem. Nagle światło i aniołki stają się demoniczne. W przypadku Drunvalo autor relacje z aniołami opisuje tylko w sposób pozytywny. Czytając książke natrafiłem na dwa kontrowersyjnie napisane podrozdziały. W jednym autor usilnie chciał nas przekonać, że planecie grozi globalne ocieplenie i potrzebne jest ogranicznie populacji bo to człowiek stwarza większość problemów. Co prawda autor wspomina o kłamstwach rządu i ukrywaniu prawdy o UFO czy wykreowaniu wirusa AIDS ale z drugiej strony chwali się, że rząd USA zaprosił go jak konsultanta w sprawie kontaktów z UFO !!! Kolejna kontrowersja pochodzi z wywiadów w których Drunvalo twierdzi, że „ greys alien” (szaraki) w 1995 roku opuściły naszą planete. Natomiast wiemy, że Phil Schneider:
    (http://www.ukrytesprawy.org/Phil%20Schneider.html) został zamordowany w 1996 roku za odtajnienie planów „szaraków” i ich współpracy z rządem. Wiemy też, że od 1995 roku porywanie ludzi w tym dzieci oraz wycinanie krowich organów na farmach w USA nadal trwa. Więc jakoś wesoła nowina o zniknięciu szaraków nie przystaje do rzeczywistości. Tym bardziej, że Drunvalo ogłasza to dopiero po pietnastu latach i mówi, że nie może podać szczegółow bo ktoś przez to może stracić życie.
    Drugi kontrowersyjny podrozdział książki to tekst o stworzeniu człowieka. I tutaj wracamy do aniołów doprowadziły one Drunvalo do pewnej osoby która zajmowała się alchemią. I w pracowni tej osoby podczas medytacji w pomieszczeniu pojawiła się pewna postać która się po prostu zmaterializowała. Nie pojawiła się ona w wizji medytacyjnej ale fizycznie w pomieszczeniu. Widzę już miny czytających to osób ale wiadomo od ludzi porywanych przez UFO, że dematerializacja i materializacja ciała jest możliwa czy jak ktoś woli przechodzenie ciała w inny wymiar (kanał). To samo powiedzą egzorcyści, jogini oraz osoby które za pomocą OBE eksplorowały obszary astralne. Studiujacy techniki merkaby wiedzą o co chodzi.

    Kim jest Thoth?

    Thoth to egipski bóg księżyca, lekarz, mag i twórca pisma staroegipskiego. Przedstawiany jest na malowidłach jako człowiek z głową ptaka. Postać która zmaterializowała się Drunvalo wyglądała całkowicie jak człowiek ale przedstawiła się jako Thoth. Od tej pory obaj panowie razem spędzali dużo czasu na rozmowach. Thoth opowiedział Drunvaldo swoją wersje stworzenia człowieka która praktycznie zasadniczo nie różniła się od rewelacji Sitchina, rozbieżności dotyczyły tylko dat. Czyli według niego zostaliśmy stworzeni jako niewolnicy do kopalni złota przez Annunaki (w wersji Thoth’a zwanych Nefilim). Ale w akcie kraecji uczestniczyli też Elohim. Z innych źródeł (patrz wykład Michaela Heisera) jak Stary Testament czy inne starożytne pisma wiemy, że Elohim i Nefilim to nie byli partnerzy do „wspólnego tańca”. Anioły Drunvalo zaprowadziły go do Thotha a on opowiedział mu historie stworzenia człowieka podobną do tej jaką Drunvalo wyczytał z książek Sitchina.

    Więcej tutaj:
    http://www.projektasymetria.blogspot.co.uk/search?updated-max=2011-05-06T18:19:00%2B01:00&max-results=7&start=10&by-date=false

    Generalnie nie ufam nikomu kto rozpowszechnia kłamstawa Sitchina.

Skomentuj

