Tytułem zastanowienia:)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Tytułem zastanowienia:)

  1. Zadusiciel pisze:

    Nie, nie mi też nie chodzi oto żeby się gryźć, to tylko tak apropo złych emocji;).

  2. Creativity pisze:

    Nie no właśnie nie o to mi chodzi, żebyśmy się tutaj nie wiem jak niepotrzebnie gryźli😉

    Po prostu wzajemny szacunek by wystarczył, ale widać że dla niektórych to za wiele na ten moment. Szkoda, za dużo niepotrzebnych emocji a za mało pomyślunku, jak by powiedzieli niektórzy😉

  3. Zadusiciel pisze:

    Ha, „Widzę same miłe komentarze pełne miłości” to samo pomyślałem,
    niektórzy tu myślą że są dobrymi ludźmi i na pewną są po właściwej stronie, a inni powinni się od nich uczyć.

  4. Creativity pisze:

    Widzę same miłe komentarze pełne miłości😉

    Cóż daje tylko parę słów do pomyślenia nic więcej, a ktoś robi z igły widły, ale to wasz wybór jak reagujecie😉

  5. Hipokrates pisze:

    Brawo Eva.
    Do- Creativity – zastanawiam dlaczego ludzie podobni do Ciebie maja tak zakute czaszki.🙂

  6. Eva pisze:

    My to znaczy, kto ?
    Może powininnam nałożyć włosienicę, klęknąć na kolana, posypać głowę popiołem i prosić Cię o wybaczenie?

  7. Creativity pisze:

    Proste, bo my nie patrzymy na siano, tylko na to żeby zerwać sznurek😉

Skomentuj

