Humor sekciarski:)

Humor jest dobry na wszystko. Zatem dla naszych przyjaciół i wielbicieli dedykuję ten sekciarski wierszyk – z przymrużeniem oka;)
Zdrowaś Joanno
Logosa pełna, Rdzeń z Tobą
Błogosławiona Tyś między przewodnikami
i błogosławiony owoc fiksacji Twojej, Monika
Boska Joanno, córo Rdzenia
módl się za nami ząbimi,
jutro i w godzinę odcięć,
Hiper:)
 
Antyfanie, nie jesteś godzien
aby do mnie mówić,
ale napisz w necie słowo
a będzie większa ekipa moja:)
PS. Gorące pozdrowienia dla naszych wspaniałych, wiernych, zawsze oddanych fanów z davidicke.pl oraz Radia BC – dziękujemy za darmową reklamę! Wielu wspaniałych ludzi dowiedziało się o nas a widząc poziom merytoryczny w porównaniu do innych inicjatyw bez cienia wątpliwości dołączyło do nas. Bez Was byłoby ciężko, nie zaszlibyśmy tak daleko – WIELKIE DZIĘKI!!!:)
* Nie bierzcie tego tak całkiem serio…;)
PRZY OKAZJI zapraszamy na dzisiejszą audycję:
Wiele mówimy o tym, jak ważny jest rozwój świadomości. Dobrze, ale jak to osiągnąć i z czym to się wiąże? W dzisiejszym programie opowiemy o tym, jakie „wyboje” czekają nas na drodze rozwoju świadomości i jak je omijać. Jakie czekają nas wydarzenia pozytywne, jak siebie budować i jak nie wpaść w „ślepą uliczkę”. Wreszcie co robić, aby harmonijnie się rozwijać. Wszystko to zostanie opisane także w kontekście fali 2012 oraz odcięć fraktalnych ( w szczególności lutowych).
Zapraszamy na 20,00
Jacek i Joanna
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Humor sekciarski:)

  1. raanon pisze:

    przeprali Ci mózg stary, wszystko przez Twoją łatwowierność, banda oszolomów cię o totyczła i finał jest jaki jest. Twoje praca już nic nie znaczy dla poszukiwaczy prawdy.

    Pozdrów odemnie serwer kosmosu i jej matke.

  2. ARMOR_CAGE pisze:

    Ehhhh jakoś tam mam zdanie podobne do Karmel, więc raczej nie będę się rozpisywał. Ja rajskich w skrócie „nie kupuję”. Osobiście mam wrażenie, że się trochę zagubiłeś Mikołaju, jeżeli chodzi ogólnie o LW, a teraz będzie coraz trudniej z tego wyjść. Jeżeli kiedyś przyznasz, że się pomyliłeś itd. to ja na pewno nie będę z tego wielkiej afery robił bo każdy ma prawo. Równie dobrze ja mogę się mylić. Działaj Mikołaju, mnie interesują inne informacje które też zbierasz, które są poza rajskimi i nie mam zamiaru ich wrzucać do worka z ezoteryką itd. bo to po prostu ludzie bazujący na czanelingach i „powietrzu” czyli swoich pomysłach. Pozdrawiam.

  3. Jahid pisze:

    Jak zawsze odważnie ;D podoba Mi się. Po takiej przeróbce inwokacji „Ojcze Nasz” teraz tylko czekać na jakiś pozew od jakże miłujących bliźnich katolików😉 Już szykują stos😉

  4. agnieszka88 pisze:

    Ojcze Dyrektorze dziękuję Ci za te modlitwy! Od dziś będę odmawiać je dwa razy w ciągu dnia, twarzą zwróconą w stronę Gdyni xD Hiper! :d

  5. Karmel pisze:

    Po pierwsze ja nie jestem wszyscy.😉 Każdy ma swoje zdanie indywidualnie, a ja nigdzie nalepki RBC czy davidicke.pl nie mam. Osąd wyrobiłem sobie samodzielnie z początku nawet wierząc Wam, szczęście otrzeźwiałem po tajnym nagraniu i wyciągnięciu wniosków z dotychczasowych obserwacji. I tu wcale nie chodzi, że plecie o kosmitach czy gęstościach (twarde new age nazwijmy to) bo są ludzie nazwijmy to normalni którzy też o tym mówią, a nikt nie robi sobie rajdów na ich osobę.

    Po drugie znowu to robisz. Wrzucasz każdego sceptyka do worka razem z tymi którzy piszą pod pod waszymi filmikami wyzwiska albo nie mogą przyjąć, że może istnieć coś bardzo dziwnego poza empirycznym doświadczeniem. Są sceptycy i Sceptycy, a ja się między skandującą tłuszczę wrzucić nie dam zwłaszcza, że nikomu nie ubliżam tylko na luzie, pół żartem komentuję.. bo czemu nie? Krzywdy nikomu nie robię, z resztą od dawna nie zaglądałem do Was. Poglądy sobie wyrobiłem zdrowo i nikt mi nie może zarzucić, że się ustosunkowałem na podstawie tego, że ktoś dziwnie gada albo jest cięty od garnka.😉

    PS Żeby było śmiesznie przejrzałem na DI posty z czasów kiedy Joanna dopiero się pojawiła. Sam Redmuluc jej temat założył i pisał na poziomie zachowując się iście adminowsko bez żartów, kpin czy wyzwisk.. aż się zdziwiłem. Jednak jak co do czego to i Red potrafi godnie przyjąć, a ja miałem go za buraka i prześmiewcę. Tak więc sama sobie Joanna zapracowała na takie traktowanie, co w środku to na zewnątrz ma odbicie!

    Peace.

  6. Karmelek jak zawsze – sadomacho – nie lubię WAS!!! NIE LUBIĘ RAJSKIEJ!!! Ale ile jej energii dajecie och!! sami oświeceni, pałający miłością, ale tylko wybranych!

    Sekta nasza ma wiele ofiar na swoich rękach, sami pokrzywdzeni, tyle zła wyrządzonego..

    To co robicie jest zwyczajnie dla mnie zabawne. Sami oświeceni niby a tak się boją kobitki w średnim wieku. Wszyscy się boja, ale nikt nie wie dlaczego, komu co zrobiła, kto ucierpiał?

    Ludzie, wyluzujcie, poznajcie ich, idźcie z nimi na piwo, pogadajcie o wątpliwościach i zobaczycie jakie te Wasze bzdurne obawy i zarzuty są śmieszne…

    Jak to czytam to nie wiem, czy śmiać się czy płakać. To jak oceniać kogoś z plakatu. Osądzanie do potęgi. Ja ich poznałem, w przeciwieństwie do Was. A Wasze reakcje na tych ludzi pokazują tylko jak dalece od mini-przebudzenia do prawdziwego PRZEBUDZENIA…

    ech…co za ludziska

  7. Karmel pisze:

    Do skasowania te dwa komentarze, potegowały mi się okienka.

  8. Karmel pisze:

    Tam na wschód koło więzienia CIA? Kojarzę. Niemniej oceniasz się zbyt surowo. Przynajmniej przestaliście cenzurować. Chociaż pustki w komentarzach można różnie rozumieć.🙂 Pozdrów Panią Joannę, tę naszą Gwiazdę Zaranną Trójmiasta.🙂

  9. Mięsożerca pisze:

    Ehh Mikołaj, Mikołaj …tak nieprzeciętnie inteligentny osobnik, a tak zostałeś wzięty „pod włos”. Mikołaju, alkoholik zawsze mówi że nie ma problemów z piciem. Narkoman bierze od święta, na początku. Posłuchaj kogoś trochę podobnego, ten splendor i akceptacja grupy jaki zyskujesz dzięki Rajskim to typowo sekciarska technika. Owszem nie są Oni (jeszcze?) sektą, ale działają a podobnych technikach. Mikołaju, ja opłacę chętnie wstęp na 100 wartościowych wykładów, ale twoich – badacza, naukowca. W żadnym wypadku mitomana.Mikołaj, przykro mi to mówić, ale najpewniej przejrzysz na oczy dopiero ja Ciebie „wydymają” i wyplują. Oby nie.

  10. Magmarjo pisze:

    Panowie…po bratersku mi się traktować i to zaraz😀

  11. Oczywiście! Ta polityka została zatwierdzona w tajnym spotkaniu grupy illuminatów w Spiskowie Górnym zaraz po zjeździe grupy Bilderberg:)

  12. Karmel pisze:

    Widzę, że polityka robienia z siebie ofiary, a ze sceptyków Pani Joanny choleryków a’la pis idzie pełną parą.🙂

Skomentuj

