O mojej wizycie w „Rozmowach w tłoku” słów kilka

Ten wpis został opublikowany w kategorii *Video komentarze Mikołaja R.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

22 odpowiedzi na „O mojej wizycie w „Rozmowach w tłoku” słów kilka

  1. Morwa pisze:

    Cóż,każdy widzi to co chce.Ja zobaczyłam coś innego,owszem była salwa śmiechu,ale potem swoim stoickim spokojem ich po prostu wybiłes z rytmu.I o ile wcześniej mieli radosne miny,to potem dziwnie publika zrobiła się poważna (przynajmniej tak zostało to pokazane).Ale mnie najbardziej rozwaliła niejaka Drzyzga mówiąca do gościa z czaszką „nie kieruj tego we mnie” i szczerze widziałam na jej twarzy w pewnych momentach mocne zaniepokojenie.Generalnie wypadłeś ok i naprawdę widać było zaciekawienie i moment zastanowienia ludzi.Przynajmniej ja to tak odebrałam.Pzdr.

  2. Alan pisze:

    Jesli ktos Ciebie Mikolaju mial czelnosc krytykować za wystep, to swiadczy o niskim rozwoju, wysokim ego, braku ogłady. ehh…

    Dlaczego?
    1. bo…. Trzeba zawsze doceniac, kiedy druga osoba poswieca ogrom czasu na tworzenie czegos dobrego, wartosciowego.
    2. bo… Wypadles dobrze moim zdaniem, a i tak wycieli pewnie mase zdań.
    3. bo… Kazdy chce doswiadczac czegos nowego.
    4. bo… Miales odwage.

    czasami lepiej sie po prostu nie odzywac – do krytyków.

  3. derk pisze:

    Mikolaju jestem nowym sluchaczem radia BC i mam juz nie malo lat , ogladalem twoje wystapienie w ‚rozmowach w tloku’ widzialem usmieszki widzow tam siedzacym, co o tym mysle,wole sie nie wypowiadac tobie ta publicznosc nie wierzyla ale tej wrozce ktora robila wizje co do twojej przyszlosci to wierzyli wiedz z tego wnioskuje ze tam siedzialo stado baranow!robisz dobra robote nie przejmuj sie tym i czekam na nowa odslone radia BC pozdrawiam

  4. restek pisze:

    Brawo🙂, jest wielu przebudzonych, wiec nie ma co sie przejmowac jałowymi

  5. Przybysz z Liry pisze:

    Wystąpienie w takim programie to duża odwaga. Podziwiam Cię pod tym względem. Mówienie o swoim pozaziemskim pochodzeniu, jaszczurach w rządach czy kosmitach którzy mogą przybyć, w tym społeczeństwie to wystawianie się na śmiech i kpinę innych. Ciekaw jestem jak sobie radzisz z kontaktami z innymi ludźmi, chociażby w pracy, którzy wiadomo co sobie teraz o tobie myślą. Nie rozumieją tego i współpraca z takimi ludźmi musi być naprawdę ciężka. Wiem ze swojego przypadku, że gdy ludzie dowiadują się że jestem wegetarianinem, zaczynają patrzyć z podejrzeniem i pewnie mnie mają za dziwaka. Zwłaszcza że pracuję w branży związanej z rolnictwem, gdzie często mam kontakt z ludźmi pochodzącymi z rodzin rolniczych (choć sam z takiej nie pochodzę), których świadomość jest jaka jest. W tej pracy często uczęszczam na służbowe kolacje, zarówno w Polsce i jak i w krajach zachodniej Europy, gdzie mamy fabryki, więc siłą rzeczy kwestia mojego wegetarianizmu wychodzi na wierzch. A co jeśli bym zaczął mówić o takich kwestiach o których ty mówisz? Choć mam tego wszystkiego świadomość, to jednak chyba nie mam w sobie na tyle odwagi żeby o tym rozmawiać z tymi ludźmi. Dalsza współpraca nie byłaby za łatwa. Ludzie na tej Ziemi boją się inności, dystansują się do „odmieńców”. Fakt, że nie mam w sobie jakiejś silnej potrzeby dzielenia się tym z ludźmi bezpośrednio, tak jak Ty. Moja praca w sensie kosmicznym, kończy się na zmienianiu siatek świadomości poprzez oddziaływanie na nie poprzez taką a nie inną świadomość. Mam świadomośc, że nie pochodzę z tej Ziemi, lecz z innej cywilizacji. Wcieliłem się tylko tu na okoliczność transformacji. W każdym razie jestem świadom swej „inności” i wcale nie jest łatwo mi tu żyć. Dlatego podziwiam twoją odwagę, że mówisz o tym otwarcie, jawnie, posługując się swoim nazwiskiem. Powodzenia w relacjach z ludżmi.

  6. Nie chce mi się po raz setny o tym pisać. Powiedziałem już i każdy powiedział co uważa. Wy macie prawo do swego zdania, ja do swego a ludzie do swego. Po co więc ta wojna? Po co ludzie niechętni i wrodzy ustawicznie tu wchodzą i patrzą co robimy jedynie kpiąco komentując…?

    Masochiści?

    Zajmijcie się własną kreacją pozytywną, a nie tylko atakowaniem innych. Pokażcie co potarfimy. My się Wami nie zajmujemy. Szkoda czasu. lepiej działać niż ględzić wiecznie

  7. mescalito pisze:

    Najprościej odpisać lakonicznie i wymijająco. Gdzie te nieprawdy? To nie jest osądzanie, lecz fakty. Mikołaju poprostu brakuje Tobie argumentów. 🙂

  8. Cała masa nieprawd, i nieścisłości, osądzania

    Wszystko w tym temacie już mówiłem, pisałem, kto chciał zrozumiał, kto nie to nie

    szkoda pisać

  9. mescalito pisze:

    Mikołaju, mój poniższy post wkleiłem do złego wątku, proszę więc o przeniesienie go do tematu:Natura rzeczywistości, kosmos i obce cywilizacje, Fala 2012: Seminarium w Poznaniu 19.02.12!”

  10. mescalito pisze:

    Mikołaju, radzisz redmulcowi aby przeczytał „Hiperfizykę”, a fakt jest taki że Ty sam jej jeszcze nie przeczytawszy, zacząłeś ją namiętnie reklamować. Mowa o tym jest w jednej ze starszych Waszych audycji. Stwierdziłeś, że jest to jedyna znana Tobie książka, która najkompletniej omawia naszą rzeczywistość, by w między czasie dodać, że ukończyłeś do tej pory jedynie lekturę rozdziału o nadchodzącej fali! ;P
    A w powyższym filmie twierdzisz, że wiedza z tej książki jest mega spójna, dodając w międzyczasie że nie przeczytałeś wszystkich rozdziałów, a wiele z tego co przeczytałeś, to nie skumałeś.🙂

    Moje pytanie brzmi: „Jak można – nie przeczytawszy całości i nie wszystko skumawszy – mówić, że rzeczona książka zawiera najbardziej rozległą i spójną wiedzę o świadomości i wszechświecie?

    Mikołaju, jak można coś propagować i recenzować coś, nie czytając wszystkiego uprzednio i nie rozumiejąc?

    Czy tak postępuję obiektywny badacz i jak ktoś wyżej napisał członek przyszłych elit??? Elitom – tym teraźniejszym i tym powstałym „po domniemanej fali”- to ja serdecznie dziękuję i pozwolisz że sam zostanę kowalem własnego losu.

    Polemizowałem kiedyś z Tobą odnośnie rozpadu umysłu i zzombienia, twierdząc, że jest to mega bzdura i że są badania i fakty które całkowicie to negują.
    Odniosłeś się do tego bardzo lakonicznie i ogólnikowo.

    Jako Mikołaj Rozbicki możesz oczywiście wierzyć we wszystko co uznasz za stosowne, To twoja sprawa, lecz kiedy wypowiadasz się jako badacz, to już co innego.
    I groźne jest to, że trafiają na Wasze łamy ludzie nie obeznani z innymi alternatywnymi teoriami, rozpaczliwie poszukujący sensu życia.

    Taki „świeżak” łyka wtedy wszystkie Wasze teorie jak pelikan”… i nowy wyznawca i fanatyk gotowy😦, wierzący zapewne, że dzięki Wam umysł mu się nie rozpadnie i zostanie on dokoptowany do 30 procentowej populacj wybrańców, których umysły nie rozpadną się.

    Człowiek z intuicją i obeznany z różnymi alternatywnymi teoriami, pokiwa tylko z politowaniem głową nad przekazami Rajskich (mówiąc delikatnie)

    To co robisz Mikołaju jest nie etyczne (bo jakie tak naprawdę macie na to dowody?), a zwodzenie i przesuwanie zjawiska zzombienia o kolejne miesiące, to groteska.
    Nie wiem Mikołaju, jak się będziesz czuł, gdy okaże się, że w połowie przyszłego roku (to do tej pory ostatnia podana przez Rajską data na mające się wydarzyć rzekome zbiorowe zzombienie populacji), i umysły wszystkich żyjących ludzi na ziemi będą dalej istniały? Czy pojawi się moralny kac???

    Czas te rewelacje zweryfikuje. Szkoda tylko że się on coraz bardziej wydłuża ;P

    pozdrowienia

  11. report pisze:

    http://www.youtube.com/watch?v=kHLSl9He0vU chcą przepchać ACTA tylnymi drzwiami ACTA BIS skopiuj to gdzie się da

  12. jarko pisze:

    Good Job

  13. assun pisze:

    witam
    popieram twoje działania w uświadamianiu ludzi, w programie zrobiłeś co mogłeś a oni wzięli tylko to co im pasowało a jak widać chcieli zrobic z tego tematu zabawę i show niż powaznie potraktować a to tylko o nich samych źle świadczy.
    Rób nadal to co uważasz za słuszne a innymi się nie przejmuj ,przyjdzie czas że zmienią zdanie, im szybciej to zrobia tym lepiej będzie dla nich samych ale też dla nas wszystkich.
    pozdrawiam

  14. bel pisze:

    Witam serdecznie. Mikołaju ja też uważam, że jesteś ogromnie odważny. Dla mnie pisanie w internecie swoich osobistych przemyśleń wcale nie jest takie łatwe. Jestem osobą dość skrytą. To wspaniale, że dzielisz się publicznie swoimi poglądami. Udowodniłeś też, że publiczna TV manipuluje. Jeśli chodzi o media, kiedyś miałeś artykuł o manipulacji za pomocą zatrudnionych aktorów. Czy dysponujesz już może tłumaczonym filmikiem? Bardzo mnie to interesuje. Obiecałeś, że go wstawisz.

  15. Jacek pisze:

    Mikołaju jesteś wielki! Po pierwsze, pokazałeś jak telewizja manipuluje, co, okazuje się, nie jest oczywiste dla wszystkich. Po drugie, obejrzała program spora grupa ludzi i część z nich, być może, zaczęła się zastanawiać i to jest najważniejsze.

  16. napisz więcej na mój email!:P)

  17. Sławek pisze:

    Mikołaju, nie przejmuj się, nie tylko Tobie TVM wycina numery. Jak również (i tu nie obraź się) nie takim tuzom nie udało się z nimi wygrać jeśli mamy na uwadze potyczkę bezpośrednią. Przykład:
    media reżimowe robią wariata z Janusza Korwin Mikke od 23 lat a on i tak zdobywa sukcesywnie zwolenników dla idei wolności. Ty masz swoje media i tu zaistniejesz. Na TVM jeszcze chyba nie czas (ale kiedyś przyjdzie :-)). Pozdrawiam i dzialaj dalej. Sławek

  18. Sabrina pisze:

    Mikołaju, ja uważam, że i tak jesteś bardzo dzielny. I chylę czoła😉

  19. MARRAS pisze:

    Nie było tak źle – zwiększ dystans

  20. Kalina pisze:

    Hi
    Mikolaj
    Ja cie widzialam na zebraniu w klubie Krag na Lazarzu . i dales mi gazete ,mam duzo materialow Stewarta Swerdlowa po angielsku ale jestem w stanie prowadzic pewne doladowanie metafizyka zeby sie wydostac z meytrix. jak checie to wam pomoge . Nie potrafie fajnie pisac po polsku ale znam angielski w tej dziediznie bardzo dobrze Ok
    Dajcie mi znac na moj e-mail

  21. Marzena pisze:

    Mikołaju gratuluję Ci odwagi !!!
    Dla mnie jesteś człowiekiem wielkiego formatu.
    Domyślam się, że trudno było zachować spokój i opanowanie przed tym stadem buraków. Dla tych „myślących” (a wiemy, że procentowo nie jest to imponująca liczba) przekaz był bardzo czytelny. Zaścianek intelektualny ma bardzo ograniczone możliwości percepcji i najczęstszą reakcją jest śmiech (tym bardziej, gdy wokół są ludzie tego samego pokroju). I nie powinieneś tego odbierać zbyt personalnie. Niektórych myślenie po prostu boli.
    A to, że „telewizja kłamie” nie jest żadnym nowum ( sorry za kolokwializm – ale pieprzyć ją :))
    Myślę, że nie ma co drzeć szat i jakiekolwiek tłumaczenia są zbędne.
    Sam widzisz, że ten kto chce poznać prawdę – drogę znajdzie. Dowodem na tę tezę jest fakt wzrastającej liczby zainteresowanych tematyką WL.
    Jesteśmy z Tobą :))
    PS. W tej chwili nawet nie wyobrażam sobie, jak mogłabym żyć bez Ciebie :)))
    pozdrawiam Marzena

  22. Stefan pisze:

    Wszystko ok i nie ma co wracać do przeszłości trzeba się rozwijać i iść do przodu.Unikać takich programów i tyle.Od tego wywiadu zacząłem śledzić twoją działalność przesyłam link http://www.youtube.com/watch?v=RZqvNTn-ISQ .Tak właśnie powinieneś kształtować swój wizerunek w takich wystąpieniach i z takimi rozmówcami.Człowiek uczy się na błędach mam nadzieję że to będzie nauczka dla ciebie Mikołaju.Życzę dalszych sukcesów i właściwych wyborów.Pozdrawiam

Skomentuj

