Natura rzeczywistości, kosmos i obce cywilizacje, Fala 2012: Seminarium w Poznaniu 19.02.12!

To niezwykły czas w jakim żyjemy. Zmiany przyspieszają, na świecie narasta chaos i niepokój, ale jednocześnie całe miliony ludzi budzą się z iluzji matrixa odkrywając prawdę o rzeczywistości i prawdę o samych sobie. Fala 2012 cały czas działa i będzie przyspieszać. Jakie są tego konsekwencje? Co nas czeka? jaki los czeka naszą cywilizację? Jaką rolę w tym wszystkim odgrywają obce cywilizacje? Jak się przygotować, co robić?
Na te wszystkie pytania i wiele, wiele innych odpowiemy na seminarium w Poznaniu 19 lutego 2012 roku. Jeśli chcesz być gotowy na tę epokową transformację – musisz tam być! (Czytaj więcej)
Recenzja i omówienie książki „Hiperfizyka”:
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

18 odpowiedzi na „Natura rzeczywistości, kosmos i obce cywilizacje, Fala 2012: Seminarium w Poznaniu 19.02.12!

  1. agnieszka88 pisze:

    owszem aura Joanny, i Jacka również jest ogromna i tez po raz pierwszy aż tak intensywnie ją odbierałam🙂 Ale jak dla mnie rozbudowana powłoka eteryczna bardzo dobrze świadczy o poziomie rozwoju danej istoty🙂

  2. Agni pisze:

    Jeśli aura p. Joanny była wielka i kolorowa, to chyba dobrze… To by mogło potwierdzać fakt, że jest w formie wyzwolonej i nie ma czakr.

  3. ja nie przyłączam się do żadnej organizacji

    Ja ją tworzę!

    My ją tworzymy

    Jest tu wielu wspaniałych i niezależnych ludzi. Czas pokaże, po owocach ich poznamy!

  4. haleczka1 pisze:

    Chciałabym podzielić się z Wami spostrzeżeniami z ostatniego seminarium w Poznaniu. Przyjechałam na nie z otwartym umysłem, bez oczekiwań, bez sceptycznego nastawienia, z pewna wiedzą i zrozumieniem powzietych wczesniej informacji. Zaskoczyła mnie róznorodność osobowości: od fanatyka, niszczącego za sobą ścieżkę, slepo zapatrzonego, nie w ideę WL, lecz Rajską, po panią „Wiesię”…. Informacje ciekawe, niepowiem, przemawiające, lecz sama osoba Joanny Rajskiej budzi moje wątpliwości. co zaobserwował mój wzrok to aura – druga gęstość- posiadamy ją wszyscy, widzę ja w stopniu większym lub mniejszym w zależności od mojego stanu i stanu osoby obserwowanej. No właśnie, aura Joanny była wielka, kolorowa…..dziwna!!! Intuicyjnie odbieram ją….że coś jest nie tak. Oczywiście dopuszczam mozliwość że jest to tylko moje subiektywne odczucie, moja własna interpretacja, może byc mylna, jak wszystko zresztą! wrażenie po seminarium: jestesmy tu po to aby wam pomoc, „wskazac światło”, jeśli sie nie uda to trudnio i tak jestescie nikim dla kosmosu, dla wszechswiata. To było bardzo smutne. Co do ciebie Mikołaju, szanuję twoja osobe, twoje poglady ktore prezentujesz, jestes dla mnie wiarygodny, zastanow sie tylko proszę czy wiesz tyle ile „oni” chca zebys wiedzial, czy wtajemniczyli ciebie we wszystko? przylaczajac sie do jakiejs organizacji, NIEORGANIZACJI- dobrze jest na chwile stanac z boku, złapać oddech.
    pozdrawiam Ciebie serdecznie- kolezanka Daniela K.-Marzena

  5. agnieszka88 pisze:

    Dzięki za zorganizowanie warsztatów, mimo że nie jestem z Poznania, było warto:) Książkę czytam już od paru miesięcy i ta wiedza coraz bardziej się systematyzuje. Niesamowite jest to, że zarówno podczas audycji Joanny i Jacka, można wynieść coś nowego, lub nagle pojawia się puzzelek do układanki i lepiej widać dany fragment. Podobne odczucie mam po seminarium – oprócz typowej wiedzy, którą można sobie usystematyzować jest jeszcze jeden aspekt – inaczej jest siedzieć sobie przy komputerze, a inaczej być wśród ludzi – i to z nimi przeżywać – można również odkryć ciekawe rzeczy w sobie, z którymi trzeba pracować – to właśnie daje interakcja z ludźmi. To taka mała refleksja po seminarium. Pozdrawiam.

  6. Osafin pisze:

    Teoria Resetacji Pamięci Człowieka w Efekcie wyjątkowo Silnej Erupcji Słońca w Czasie przebiegunowania Magnetycznego Planety.

    UTRATA ŚWIADOMOŚCI, TO PRAWDZIWY KONIEC ŚWIATA.
    http://www.andrzejstruski.com/articles_143_KONIEC-SWIATA-CZY-KONIEC-PAMIECI.html

    To będzie jeden z największych problemów, utrata pamięci, ale to może dotyczyć wszystkich ludzi na ziemi.

  7. Och Red, komercją nie jest nigdy to jak Ty za pracę otrzymasz zwrot…

    Nie przejmuj się ludźmi – wiedzą za co płacą i nie wychodzą zadowoleni

  8. report pisze:

    http://www.youtube.com/watch?v=kHLSl9He0vU chcą przepchać ACTA tylnymi drzwiami ACTA BIS skopiuj to gdzie się da

  9. redmuluc pisze:

    Reklamował będę Ciebie i owszem ale bez LW w ty układzie to nigdy nie będzie funkcjonować. I nikt wojenki ci nie robi, pisze co myślę i tak jak np Kibur, ludzie piszą co myślą i staję w twojej obronie jak przeginają. Warsztaty od 280 do 80 trzy razy w miesiącu to faktycznie nie komercja ? Owszem komercja.
    Innym starczą imprezy za 15 zł lub darmo albo coś ważnego raz w roku za połowę tego co wy. Wy zrobiliście sobie z tego biznes objazdowy, a reklamy kosztują. Rajska to prywatny gabinet i prywatna firma i nie zamierzam nagarniać im klientów tym bardziej że im nie ufam i … i nigdy nie zaufam. Banery usuwam bo w pełni odcinam się od środowisk ezoterycznych które uważam za niebezpieczne. Konsekwencja i taki nasz nowy kierunek. Możesz usuwać ja nie potrzebuję waszej reklamy, chcecie reklamy to płaćcie za nie. Kwestia handlowej uczciwości.

  10. Ach ciekawe… Jak my coś robimy to jest komercyjne, a jak inni to nie… Tak, tak – nie oszukuj się sam i bądź przynajmniej szczery. Dałeś słowo, że będziemy się wzajemnie reklamować. To Twoja prywatna wojenka..heh bezwarunkowa miłość..

    Czy widziałeś bym ja twe bannery usuwał z mej strony? Jakoś nie robię tego.

    Wyluzuj człowieku i skończ te bzdurne walki podjazdowe w sieci

  11. Hipokrates pisze:

    Panie Krzysztofie
    Pańska praca jest bardzo potrzebna i jest ogromnie wartościowa. Jestem pełen podziwu i szacunku dla Pana. Ale te podjazdy i ośmieszanie Mikołaja, przy rożnych okazjach na forum – to fakt !!!.
    Niech Pan mu pozwoli badać ten aspekt widzenia świata. Ma chęć, wiedzę i czas – to bardzo dobrze, bo Mikołaj dla bardzo wielu ludzi jest drogowskazem i ma odwagę przyznać się do błędu. Jego uczciwość osobista jest dla mnie faktem !!!!
    Ja osobiście czytam książkę Pani Rajskiej (a studiowanie medycyny i psychologii zajmuje mi max czasu i ostrożnie dobieram dodatkowe lektury) i mogę powiedzieć że Hiperfizyka mnie zaciekawiła, gdyż z innego poziomu dowiaduje się o rzeczywistości. Czytam bo chcę później ewentualnie zadać pytania i wyłapać niezgodności. Ale najpierw czytam !!!!

    Panie Krzysztofie, bardzo chętnie również bym kupił Pana książkę z opisem Pana aktualnych wyników dociekań rzeczywistości, bo dla mnie jako naukowiec – jest Pan geniuszem i pragmatykiem w swojej dziedzinie badań.
    Pana zainteresowania ( np. okultyzmem) i wiedza dotychczasowa może być hitem na światowym rynku wydawniczym. Jako pragmatyk ma Pan możliwość dotarcia do skostniałych umysłów naukowców- ale trzeba mieć tzw. „mocne jaja” aby przetrwać późniejsze ataki od osób dla których Pana sprawdzalna wiedza bedzie nie do pojęcia w ich światopoglądzie.

    Mikołaju, troszkę więcej szacunku i pokory dla siwych włosów badacza który bądź co bądź jest autorytetem w dziedzinie badań natury rzeczywistości.

    I proszę obydwu Panów – bez manipulacji nami czytelnikami tylko Panowie proszę o publikacje waszych badań a później o kulturalna polemikę.

    Serdecznie pozdrawiam Pan Krzysztofa i Pana Mikołaja.

  12. redmuluc pisze:

    Usunięty za umieszczanie reklam działalności komercyjnej obcej firmy na której nie wyraziłem zgody. Pomimo trzech ostrzeżeń. Za kampanie reklamowa się płaci inaczej dowidzenia. Może w oczach Rajskiej wykorzystywanie cudzej pracy do własnej promocji jest OK ale w moich nie (i nie tylko moich). I daleko mi do „wylewania żali”, faktycznie szkoda czasu na pisanie tutaj. Książę czytałem i to nadal bełkot, wizualizacje są tylko animacją pozbawianą podstaw a teorie praktycznych zastosowań. I uwierz mi daleko mi do strach i lęku przed Tobą czy Rajską…byłem tylko zbyt łagodny. Poznałem tych ludzi…i wystarczy…jak do tej pory bujacie się na linii ciągłego odwlekania weryfikacji stwarzając iluzję prawdy i nauki…ale to fikcja i wkrótce się o tym przekonasz. Mija dwa lata -luty i nadal mamy stek kłamstw pozbawionych jakiegokolwiek potwierdzenia, nie liczę „przypisywania” wydarzeń do teorii w celu ich uwiarygodnienia. Może ci rajska załatwi miejsce w rządzie Tuska…który zamierzała przejąć zresztą…o tej chorobie już zapomniałeś ?

  13. Ty nie walczysz….?

    Przeczytaj najpierw tę książke którą tak atakujesz, spróbuj ją zrozumieć,l poznaj ludzi których osądzasz zanim cokolwiek powiesz…

    Ale nie – Ty zawsze wiesz lepiej… Kasujesz mnie z forum a tutaj przychodzisz wylewać swe żale…?

    Po co?

    Ja już dawno skończyłem polemikę z Tobą, bo nie ma sensu. Insynuacje, strach i brak fundamentalnej wiedzy o czym tak naprawdę mowa…

  14. redmuluc pisze:

    Mam prośbę…aby nas z Mikołajem nie „konfliktować” sztucznie. Osobiście nie mam o niego żadnego żalu ani pretensji o nic, nic złego mi nigdy nie zrobił. Nie walczę z nikim z nich bo ani mi się nie chce ani nie widzę powodów do tego. Nie cierpię po prostu bajek LW i pseudonauki zawartej w książce Hiperezoteryka bo taki powinna mieć tytuł. Osobiści uważam że zajmowanie się promocją firmy Rajskiej za stratę czasu. Sam zajmuję się innymi sprawami i mam większe doświadczenie na polu na którym działa Mikołaj. Także moja analiza osobowości musiałaby objąć też zakres w którym takie osoby jak Rajska dopiero raczkują, rozwojem duchowym zajmowałem się na długo zanim Rajska miała plany ukończenia szkółki ezoterycznej. Po 20 latach zajmowania się ufologią historią oraz fizyką matematyką i ostatnio okultyzmem i jego wpływem …nie dam sobie wcisnąć kitu tak szybko, tym bardziej że na przykładzie LW widać doskonale metody manipulacji informacją.

  15. Może i Ty jesteś wystraszony – pomyśl o tym w czym problem, bo ja jeszcze nie widziałem wystraszonych ludzi po seminarium:)

  16. ,., pisze:

    w tym radiu tylko straszycie ludzi ,ale czy nie to chodzi wlasnie gadom.lepiej uczyc ludzi uczciwosci itp.polecam zastanowic sie nad tym ,a dane teorie wykorzystac zeby byl naprawde zrobily cos konkretnego niz tylko manifestacje i sianie kontrowersji,pamietajcie ze dobrej broni nikt nie ukazuje jako pierwszy

  17. Hipokrates pisze:

    Mikołaju,

    To dobrze że masz chęć, energie i odwagę na studiowanie, badanie i analizowanie wielu sprzecznych informacji. Na pewno masz świadomość tego że dla wielu ludzi – i tych młodszych i tych starszych jesteś jakby przewodnikiem po tym gąszczu informacji. Mam Ja i myślę wiele innych osób zaufanie do twojego analitycznego umysłu, który ma i posiada wiedzę aby syntezować wiedzę prawdziwą.
    Śledzę od jakiegoś czasu twój tzw. konflikt z Panem Krzysztofem Rogalą i mam swoje wyrobione zdanie. Uważam iż każdy ze swojego punktu siedzenia ma racje. On jest pragmatykiem operującym na raczej sprawdzalnych informacjach, bardzo oddanym swoim badaniom, ale tez jest człowiekiem i ma też swoje dość mocno widoczne wady. Żałośni są tylko forumowicze którzy bez głębszego zbadania tematu już ferują wyniki i sądy.

    Ty Mikołaju, jesteś młodym naukowcem, pędzącym z ogromnym entuzjazmem za informacją i nową wiedzą, tu małe pomyłki i błędy muszą się przydarzyć, ( są jakby wkalkulowywane w prace młodego badacza zajmującego się nowymi działaniami badań ), ale finalnie i tak twoje dociekania prawdziwej natury człowieka i otaczającego nas świata stworzą z Ciebie prawdziwego lidera przyszłego społeczeństwa.
    Te lekcje i baty które dostajesz dziś, mają Cie przygotować i odpowiednio uformować. Tak jak u Davida Icke.

    Często słyszę od Ciebie Mikołaju że w swoich badaniach często korzystasz z własnej Intuicji do czego analogicznie przyznaje się i często to podkreśla Krzysztof Rogala. Pisze prace magisterską o roli Intuicji w życiu człowieka i pozwolę sobie przepisać dwie charakterystyki osobowości które wg mnie odpowiadają Tobie Mikołaju – Mikołaj – WIZJONER i Panu Krzysztofowi Rogale – PRAGMATYK
    Żródło: Trening Intuicji – Janusz Gali

    PS Książkę czytam i jestem na 100 stronie i potwierdzam informacje przekazane przez Ciebie.
    ogólnie polecam, dla zainteresowanych mogę pożyczyć w PDF.

Skomentuj

