Nowa audycja w TV Wolna Ludzkość! „Jaskinia Szamana” – sobota 21.00

Od tej soboty zawsze od godziny 21.00 zapraszamy na audycję Macieja Dziubli – „Jaskinia Szamana” w TV Wolna Ludzkość.

Tematyka sobotnich programów obejmuje:
  – struktury fraktalne w naszych ciałach, a świadomość, mechanizmy manipulacji świadomościąstruktura umysłu i  mechanizmy rządzące świadomościąumysł genetyczny gatunku i jego transformacja związana z falą i nową  wyższą świadomościąniewidoczna manipulacja na częstotliwości rezonansowej ziemiwzorce i przekonania ( pułapka rozwoju świadomości)wiara a wiedzaświadomość ziemi, domeny próżniowe, energie żywiołów oraz UFO.
W 1 odcinku audycji „Jaskinia Szamana” tematem będzie: „Wykorzystanie rytmu natury czyli częstotliwości rezonansowej ziemi do harmonizacji  mózgu i  swojego biopola”.
Zapraszamy!
 
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Nowa audycja w TV Wolna Ludzkość! „Jaskinia Szamana” – sobota 21.00

  1. 나이 차이에 많이 나고 한두달 밖에 안되었고 해외에 있어 얼굴도 자주 못보는데 결혼해서 잘도 살겠니 나중에 이혼하겠지 둘다 곧 헤어지겠는데 뭘 ~쓸거 없으니 오버해서 기사 막 쓰는구나

  2. Jo pisze:

    Mikołaju, nie mogę uwierzyć…. Szamanizmem interesuję się od wielu, wielu lat, przeczytałam na tem temat kilka książek i górę tekstów, byłam na spotkaniach z szamanami z Ameryki Północnej i Syberii. „Doświadczyłam go” na własnej skórze, na kilku profesjonalnych warsztatach i praktykujac samodzielnie. Znam ayę, itd, itp….🙂 To co zobaczyłam i usłyszałam…. uff, nawet nie wiem jak skomentować…..😦

  3. kNd pisze:

    Bardzo się cieszę, ciekawe jakie tym razem pytania przygotuje Marcin😀 liczyłem, że takie pytania będą zadawane przez Ciebie Mikołaj. Zarzekasz się, że chcesz konkretów i konfrontować fakty, to w Tobie na prawdę lubiłem i ciągle lubię, bo kierujesz się prawdą holistyczną i tylko jej szukasz.

Skomentuj

