Seminarium „ Epokowa transformacja – bądź gotowy na 2012 Lublin – Refleksja

O naszych „kosmitach” tj. Jacku Czapiewskim i Joannie Rajskiej słyszałem już tak wiele dziwnych teorii, że czasem jest to zabawne, jaką pomysłowością i ekwilibrystyką umysłu niektórzy się wykazują, byle im dopiec. Ale nie ma to jak przekonać się w 4 oczy i samemu sobie zdanie wyrobić. Można wiele mówić, ale najlepiej pokazać wrażenia ludzi po kontakcie z nimi oraz podawaną przez nich wiedzą:
Miałam ostatnio niewątpliwą przyjemność być na seminarium prowadzonym  przez Joannę Rajską oraz Jacka Czapiewskiego  w Lublinie.Muszę przyznać że na samym początku wahałam się  czy skorzystać z tej wiedzy a to w związku z nieuzasadnionym dziwnym napięciem jakie pojawiło się u mnie na wieść o tym wydarzeniu.
Byłam już po  przeczytaniu książki „ Między Chaosem a Świadomością „  i wiele już wiedziałam jednak nie do końca byłam pewna tej wiedzy i  mój umysł zaczął się bronić przed przyjęciem innej dla niego perspektywy i  przed prawdziwym zweryfikowaniem  tej wiedzy i spotkaniem na żywo autorów.
Doszłam jednak do wniosku że okazja jest niebywała bo przecież  mamy falę 2012 w trakcie więc to musi być rozwojowe i korzystne dla mnie a także dla wielu innych którym o tym później opowiem i przekażę tą wiedzę, doświadczenie.
Oczywiście chciałam też w końcu poznać autorów i zobaczyć naprawdę jak to jest w rzeczywistości, jak wygląda prawda. Wiele było nieścisłości i ataków na  nich w internecie, wiele oskarżeń i prób  manipulacji.
Więc postanowiłam nie zwracać uwagi na moje napięcie i jednak zainwestować i pójść na to seminarium.
Napięcie w moim umyśle jak się potem okazało znikło zaraz po pierwszym kontakcie z Joanną i Jackiem  na pierwszym wstępnym wykładzie. Zobaczenie na żywo i poczucie energii towarzyszących tym osobom   wyeliminowało moje niepokoje i niepewności .
Na drugi dzień seminarium nie mogłam się doczekać.
 Muszę przyznać że nie zawiodło moich oczekiwań.
Zaskoczenie było duże ze strony innych uczestników  ponieważ krok po kroku widać było jak ta wiedza dociera do nich mimo wstępnego dystansu , dysonansu poznawczego, co niektórych bolała głowa na początku , potem jednak wyraźnie  zaczęło być widać że to wszystko ma sens i to bardzo konkretny. Elementy układanki zaczęły się powoli układać.
Spotkanie się na żywo to jest niesamowite doświadczenie, czytałam książkę 3 razy, oglądałam wywiady w internecie razy kilkanaście, słuchałam audycji  z ich udziałem na Wolnej Ludzkości jednak powiem Wam że tak naprawdę oczy mi się otworzyły i zrozumiałam  dogłębniej wiele zagadnień zawartych w książce i nie tylko dopiero przy kontakcie bezpośrednim na tym seminarium .
 Podobne odczucia miało też wiele osób mi towarzyszących.
Mogliśmy bezpośrednio weryfikować tą wiedzę poprzez zadawanie pytań w trakcie wykładów i  Joanna i Jacek byli bardzo otwarci na nas i niesamowicie cierpliwi, z konsekwencją i wprost anielską cierpliwością  tłumaczyli, i wyjaśniali i  odpowiadali na setki  zadawanych przez nas pytań.
 W trakcie przerw  oblegani przez niektórych uczestników seminarium również prowadzili z nimi dyskusje., i odpowiadali nam szczegółowo i wyczerpująco na nasze pytania.
Podziwiam  ich niewiarygodną wprost energię chyba naprawdę prosto z „ kosmosu”
Niesamowite wrażenie zrobił na mnie Chaneling Jacka z istotą z szóstej gęstości. Naprawdę imponujące i wyrazy uznania że Jacek to dla nas zrobił ponieważ jest to bardzo wyczerpujące energetycznie doświadczenie., dla osoby chanelującej.
 Joanna  dla chętnych włączyła transfer energii z głównego logosa i muszę przyznać że mnie osobiście zmienia się życie i mam niesamowity tak zwany „ power „ po tym doświadczeniu.
 Wiele osób podziela moje zdanie., byłam świadkiem jak to działa na ludzi, widziałam na własne oczy, co też utwierdziło mnie mocno w zaufaniu do Joanny i Jacka i w tym że to wszystko to jest wiarygodne i że oni robią to dla nas, u nich widać tą wole pomocy ludziom, to nie jest żadna chęć zysku jak to co poniektórzy twierdzili ani żadne naciąganie, bajer czy manipulacja ale  to jest ludzie prawda !!!!!!!
 Oni rzeczywiście są pracownikami światła
Olga
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Seminarium „ Epokowa transformacja – bądź gotowy na 2012 Lublin – Refleksja

  1. johnyy pisze:

    ale w wy macie posrane ego , macie tak wielkie że nawet założyciel strony nie mógł wytrzymać i chce być wyjątkowy i wpadł w pułapkę ego

  2. kosmita pisze:

    Witaj Olga !!! Pięknie napisałaś !!! ale to jest miejsce dla wybranych i nikt z motłochu Cię niezrozumie …!!! to jak perełka przed wieprzami …??? jak myślisz co z nią zrobią ? jedynie osrają…taka jest odpowiedz !!! Jesteś tą perełką !!!!!!!!!!!!!!!! pamiętaj o tym !!! poznałaś największą tajemnicę ludzkości !!! swoją wartość…!!! i tego nikt i nic Ci nie może zabrać …a ja życzę Ci w 2012 dużo kosmicznych wrazeń…jak zechcesz pogadać z kosmitą to się odezwij…kosmita@o2.pl ……………..:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skomentuj

