Wywiad z kosmitą w kolejnym Czasie Przebudzenia!

Myślicie, że wszyscy ludzie to zawsze „zwyczajni ludzie? Jesteście tacy pewni, że znajomi wokół Was to nie przypadkiem kosmici? Oczywiście, nie mówimy tu o maskowaniu się obcych, ale o kosmitach wcielonych tu na Ziemi, w ziemskich ciałach po to, by wykonywać określone działania. Kimś takim jest Maciej Dziubla i to właśnie z nim porozmawiamy w następnym „Czasie Przebudzenia”!
No to zapowiada się rozmowa kosmity z kosmitą, gdyż mi też mówiono, że stąd nie pochodzę:)
Maciej Dziubla o sobie:
Od dziecka przejawiałem zdolności, które inni zwą paranormalne ( widzenie tzw. Duchów, eksterioryzacja wpływanie myślami na innych ludzi). Dla mnie były to od dziecka rzeczy najzupełniej normalne i rzeczywiste dlatego raczej intuicyjnie nie opowiadałem o tym i nie dzieliłem się tym z dorosłymi i kolegami. Ponadto dana mi była wprost fenomenalna pamięć z dzieciństwa począwszy od pierwszych chwil życia.
Pojęcie śmierci a raczej świadome umieranie to chyba moje pierwsze (jedno z nielicznych) marzenie jako  3/4 letniego Bombla.Wychowany w ultrakatolickiej rodzinie byłem bardzo mocno kodowany programami katolickimi, ale też dzięki temu udało mi się stosunkowo wcześnie to wszystko przerobić na poziomie umysłu. Niestety na poziomie ciała zajęło mi to dużo więcej czasu gdyż potrzebna była do tego zupełnie inna wiedza i świadomość, której zdobycie wymagało wiele wysiłku i lat coraz bardziej świadomej pracy nad sobą.
Ponieważ pojęcie Boga stało się dzięki mojemu ( jak z perspektywy czasu widzę) dobremu, może wręcz świetnemu kontaktowi z Wyższą Jaźnią (corsupem) motorem i punktem docelowym moje życie zostało zdeterminowane olbrzymią pracą nad własnym rozwojem.
W moim życiu nic nie dostałem za darmo ani też w nic nie uwierzyłem na tzw. Wiarę. Wszystko było weryfikowane i najpierw stało za tym realne żywe czasami wręcz kosmiczne doświadczenie dopiero później następowała mozolna wielokrotna weryfikacja i dobudowywanie teorii do doświadczenia. Ponieważ jestem osobą niebywale konsekwentną jeśli chodzi o pracę nad rozwojem świadomości, wiele z moich doświadczeń i praktycznych przeżyć było możliwe tylko dzięki tytanicznej czasami wieloletniej pracy kosztem czasami całkowitego wyrzeczenia się tzw, realnej rzeczywistości.
Nie oznacza to, że pracowałem jedynie z umysłem gdyż  intuicyjnie odczuwałem, że praca z ciałem umożliwia przebudowanie struktur energetycznych ciał subtelnych itd. Itd. To jednak po stokroć zostało wynagrodzone zdobytą wiedzą i realnym przeżytym doświadczeniem .
ODZYSKIWANIE PAMIĘCI  jak  nazywam proces rozwoju świadomości  jest dla mnie najważniejszą rzeczą która implikuje całe moje życie. Doświadczałem najprzeróżniejszych stanów świadomości jak i też kontaktu z istotami z innych gęstości. Moje postrzeganie ewoluowało wraz z rozwojem świadomości a zasadzie można powiedzieć, że stymulowało ten proces.
Badałem również energetykę ziemi gdyż połączenie z ziemią jest dla mnie podstawą postrzegania i rozwoju.To również zostało w pewien sposób wynagrodzone kontaktem z istotami odpowiedzialnymi za żywioł powietrza i z samą GAJĄ gdyż duch ziemi (świadomość ziemi) posiada również formę osobową .

Zapraszam!

Mikołaj Rozbicki


Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Wywiad z kosmitą w kolejnym Czasie Przebudzenia!

  1. malafaxus pisze:

    wy z x?😉 bitch please . na ixs jest sporo nowych maszyn

  2. x pisze:

    z którego rejonu on jest? my od X

Skomentuj

