Komunikacja teraz i w przyszłości – w najbiższych rozmowach zaawansowanych 05-12-2011 (TV Wolna Ludzkość)

Zapraszamy jak zawsze w poniedziałek o 20.00 na kolejne rozmowy zaawansowane. Tym razem na tapetę weźmiemy temat komunikacji… Jak się okazuje, jako ludzie nie potrafimy sie ze sobą porozumiewać, wiecznie spieramy się o coś! Ale dla czego? Czyżby to naszego „wybujałem ego” było tego powodem? A może po prostu silne schematy rywalizacji nam w tym przeszkadzają?
Co jest prawdziwą bazową przyczyną braku porozumienia i dla czego większość konfliktów jest rozwiązywana tylko iluzorycznie?Jak może wyglądać komunikacja w przyszłości?
Na te i wiele innych pytań odpowiemy w najbliższym programie, ale nie sami… Naszym gościem będzie Robert Wyszyński, specjalista w sprawie komunikacji, ale także prawnik, były pracownik wielkich korporacji i były milioner. Jest autorem metody „przejrzysztości” nie tylko w biznesie. Przedstawimy więc wspólną płaszczyznę pomiędzy światem duchowym, a biznesem.

 A oto parę fragmentów tego, co nasz gość mówi sam o sobie:
Jest lato 2001, siedzę na kanapie i zadaje sobie pytanie: „Czy istnieje sposób, aby połączyć akademicki świat ideałów z twardymi wymogami biznesu?”, odpowiedź pojawia się natychmiast: „przejrzystość”. Kolejnych 9 lat zajęło mi zrozumienie, co może kryć się za tym niby oczywistym pojęciem.
Przejrzystością zajmuję się nie dlatego, że wiem wszystko na ten temat, nic podobnego, ale też nie przesadzajmy ze skromnością:-). Owocem moich dotychczasowych, dziewięcioletnich poszukiwań jest książka, która ukaże się w 2011 roku. „
Potrzebowałem 6 lat, aby po skończeniu studiów zostać członkiem zarządu Philip Morris Polska, funkcję tę sprawowałem przez cztery i pół roku. Wcześniej pracowałem jako prawnik w międzynarodowych kancelariach prawniczych. Założyłem Fundację Transparent Company (obecnie w likwidacji), która doprowadziła do powstania normy zarządzania przejrzystością FTC 1.02., wraz z ukazaniem się książki zostanie ona udostępniona do darmowego pobrania na zasadzie „open source”. Przez 7 lat byłem również wspólnikiem firmy działającej w obszarze public relations.
W mojej pracy największą przyjemność sprawiało mi budowanie strategii prawnych i komunikacyjnych. Mam na koncie wygrane sprawy z międzynarodowymi koncernami, jak i wielkim sieciowymi kancelariami prawniczymi. Mimo tych sukcesów jestem świadom wielu błędów jakie popełniałem. Najważniejszym z nich było nastawienie na rezultaty, kosztem relacji międzyludzkich.
Źródło: www.wyszynski.co/o-mnie.html

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Komunikacja teraz i w przyszłości – w najbiższych rozmowach zaawansowanych 05-12-2011 (TV Wolna Ludzkość)

  1. z życia wzięte pisze:

    Kto jak kto, ale Wyszyński kompletnie o komunikacji nie ma pojęcia. Forma komunikacji, którą się posługuje to emocjonalny i psychiczny atak na człowieka, obelgi i kompletny brak szacunku do ludzi, których uważa za nic.

Skomentuj

