NWO, 2012, kryzys i transformacja – co się dzieje na Ziemi – podsumowanie w „Czasie Przebudzenia”.

                     
Następny „Czas Przebudzenia” poświęcimy analizie i podsumowaniu całej sytuacji na Ziemi i wszystkich informacji jakie mamy, by zrozumieć w pełni gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy oraz jakie są możliwe scenariusze. Zastanowimy się także nad fundamentalną kwestią – czym tak naprawdę jest przebudzenie?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „NWO, 2012, kryzys i transformacja – co się dzieje na Ziemi – podsumowanie w „Czasie Przebudzenia”.

  1. artis777 pisze:

    czasem nie chce (chciało?) mi się wierzyć w te przemiany – no może inaczej – czasem w to wątpię jak zanurzę się w tę „codzienną rzeczywistość” i masową propagandę tv… ale chciałem tu powiedzieć, że wystarczą zmiany w mikro skali, zmiany w pojedynczym człowieku które można zaobserwować aby wcale nie musieć wierzyć, bo już się wie i to na przykładzie.
    Mikołaj jesteś dla mnie takim przykładem gigantycznej zmiany – śledzę tę stronę chyba pół roku i już w pewnym momencie miałem jej dosyć, wciąż walka o to że „moja prawda jest mojsza niż twojsza…” i przekonywanie jednych przez drugich itd, potem jeszcze ta „wojenka” radiowa – pomyślałem sobie „home sweet home”, o jakiej zmianie świadomości my tu mówimy. A jednak, lubię być tak zaskakiwany i lubię patrzeć jak ktoś się nie boi przebudować swojego „świętego” przekonania – dzięki Mikołaj. Teraz wiem, że przemiana dokonuje się tu i teraz w każdym z nas…

Skomentuj

