Epokowa transformacja świata – bądź gotowy na rok 2012! – obszerna videorelacja z warsztatów

To były naprawdę niesamowite trzy dni. Wielu wspaniałych ludzi, świetna atmosfera, ogromny pakiet wiedzy o wszechświecie, życiu i całej rzeczywistości oraz oczywiście duża dawka info o transformacji 2012. Najlepiej jednak oddają to opinie samych uczestników zawarte w filmach poniżej. Kolejne warsztaty są już planowane (najprawdopodobniej teraz będzie Poznań). Miłego oglądania!
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ciekawe wywiady, Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Epokowa transformacja świata – bądź gotowy na rok 2012! – obszerna videorelacja z warsztatów

  1. Viman Vimanowicz Vimanowski pisze:

    Nie ma co histeryzować, jak się nie da lecieć z prędkością 200 000 km/k , bo taka prędkość ścina białko w organizmie, to należy budować takie pojazdy, żeby przenosiły się o wymiar wyżej , podnosząc swoją wibrację a następnie wykorzystując szybsze działanie switch-y w siatkach , poruszać się prędkością większą od światła. Po drugie , można również wykorzystywać tunele czasoprzestrzenne , do przenoszenia , przecież w takich tunelach poruszanie również odbywa się szybciej od światła. Wszystkie pojazdy wykorzystujące napęd anty-grawitacyjny, potrafią znikać , przenosić się w czasie, jak się zaczyna manipulować siłą grawitacji, to się ukazują nowe możliwości, przenoszenie w czasie, podróż między wymiarami, mniejsze gęstości , tym większe szybkości można używać.

  2. m3 pisze:

    Ktoś mi wyjaśni dlaczego nie da się przemieszczać szybciej niż te +200k km/h, chodzi tutaj o pojazd czy o to że istota w tym pojeździe by padła trupem ? Skoro jest ograniczenie dla istoty żywej to czemu nie ma ograniczenia dla czegoś nieorganicznego (pojazd) ?

  3. kNd pisze:

    takich samych rzeczy doświadczyłem, potwierdzam 100% prawdy. Byłem w wirze który nie miał początku ani końca po prostu był czułem się jakbym zaczynał się i kończył ale ciągle byłem, bardzo chciałem ale nie mogłem się zatrzymać w TU i TERAZ tylko tak wirowałem bezwarunkowo. Kiedy to ustąpiło poczułem, że jak to nazywam jestem dźwiękiem i ten dźwięk formuje wszystkie cząstki tworząc ciało. Ten dźwięk porównuje do wibracji im niższa tym cząsteczki czy raczej długie fale coraz gęściej się układają a im wyższa tym struny są cieńsze i przerwy między nimi wypełnia biała energia. Podczas stanu jak to widziałem białego światła wdarł się straszny trzask bądź zgrzyt i im bardziej zanikał tym bardziej struny nabierały kształtu i coraz bardziej się krzyżowały, tym bardziej stawałem się ciałem. Będąc w ciele podczas poruszania dłońmi słyszałem świst i czułem elektryczny opór w powietrzu. Myśląc o czymś czułem kontakt, że to coś myśli o mnie i to zależy tylko od mojego skupienia jak głęboki kontakt jestem w stanie nawiązać np z butelką wody. Nie czułem granic jedyną granicą była chęć i ilość energii którą mogę w coś włożyć by zadziałało tak jak tego oczekuje. Kontakt może być czysto myślowy między czymkolwiek, wszystko jest stworzone z nakładania się na siebie siatek krzyżujących się wzajemnie, wręcz czułem się jak w programie komputerowym widząc ciągi cyfr (strun) które tworzą coś stałego mającego inne właściwości niż stan z którego „obniżając ton” zostały stworzone. W przyrodzie widziałem najlepiej przenikanie się różnych elementów wzajemnie. Ptaki wraz z drzewem były harmonią, każde lądowanie i start były niebywale harmoniczne, zamiast liści widziałem małe wiry energii które były jak znak yin yang wirując raz w lewą raz w prawą stronę. Widziałem ludzi przechodzących obok siebie na ulicy i czułem jak ich wewnętrzne napięcia w momencie apogeum wyładowywały się tworząc jakiś nerwowy ruch… wszystko ma wpływ na nas tak jak my mamy wpływ na wszystko.

Skomentuj

