Kształt NOWEGO JUTRA w dzisiejszym odcinku „12-stu Spojrzeń”! (TV Wolna Ludzkość)

Transformacja, zmiany, zmiany – mam przyjemność znać pewną  istotę, która ma nieco inne spojrzenie na rzeczywistość niż standardowe. Chce ona pozostać anonimowa, nie mniej jednak była na tyle uprzejma, że podzieliła się ze mną kilkoma wglądami, które w najbliższym programie chciałabym Wam przybliżyć. 
Zatem o kształcie nowego jutra, o wartościach Rdzenia oraz o nowej Matrycy jaka została wgrana na przestrzeń oraz o kierunkach w jakich winniśmy kształtować przyszłość- o tym dzisiaj postaram się Wam opowiedzieć. 
Do usłyszenia🙂
Anita
PS. JUŻ NIE MA LIMITU:)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Kształt NOWEGO JUTRA w dzisiejszym odcinku „12-stu Spojrzeń”! (TV Wolna Ludzkość)

  1. no coś się nie zgrało, ale uratujemy to chyba

  2. C*ker pisze:

    Czy jest jakiś problem techniczny? Audycji nie ma do tej pory w archiwalnych a chciałbym odsłuchać, gdyż wczoraj nie miałem możliwości! Pozdrawiam🙂

  3. Kate pisze:

    Bardzo dziękuję za ciepłe słowa Bartku.🙂
    Korzystając z okazji chciałabym wyjaśnić jedną kwestię. Te informacje o których mówiłam we wczorajszej audycji nie pochodzą z channelingu, a na pewno nie mojego🙂 Niestety nie mogę nic więcej powiedzieć- ponieważ mnie o to poproszono.

    pozdrawiam🙂

    Anita

  4. bartek pisze:

    Anitko dzięki za ten wyjątkowo interesujący wykład. Raczej nie interesują mnie czanelingi, ale słysząc ten Twój anielski głos i widząc Cię, miałem wrażenie, że to właśnie Aniołek z wszechświata do mnie przemawia, także jeszcze raz dzięki za pełen mądrych treści channeling😉

Skomentuj

