David Icke oraz Neo – wielka lekcja życia. Dziękuję!

Historia Davida Icke jest dla mnie zawsze wielką inspiracją. Wyśmiewany, wyszydzany, atakowany, a dziś karta się odwróciła zupełnie. To dopiero szkoła życia, by z takiej sytuacji wyjść zwycięsko – mało tego, wyjść 100x mocniejszym! To też lekcja, by zawsze robić to co się myśli i czuje, nawet jeśli jest to wbrew wszystkim. Prawda obroni się sama.
Ostatnimi czasy te lekcje są dla nas szczególnie ważne. Widząc kolejne problemy i ataki w zasadzie człowiek powinien powiedzieć „A po co mi to wszystko?”, usiąść i zrezygnować… Ale to nie jest wyjście, w zasadzie życie daje Ci to czego potrzebujesz. Jeśli szukasz tego, co szczere, prawdziwe i wartościowe, to musisz czasem zrezygnować z czegoś, mało tego, musisz puścić się starych struktur i zmienić otoczenie. Tak jak rozpadło się wówczas życie Davida, tak i moje w pewnym momencie się tak drastycznie zmieniło, że można by było to uznać za koniec… Ale to był początek!!! Tak czasami bywa i tyle.
Okazuje się poza tym, że to wcale nie jest tak, że większość jest przeciw nam. Widać to po oglądalności, mailach oraz frekwencji na warsztatach w Karpaczu. Prawda broni się sama, tyle że czasem ludzie nastawieni anty bywają głośniejsi.
Ale co jest sednem tego przesłania? PRZESTAĆ WALCZYĆ. Skończmy z tym wszyscy. Każdy ma swoje forum, swoje strony, może mieć swoje radio lub TV – o co więc ta bzdurna walka? Czy ktoś zrobił komuś coś złego? Niech każdy zajmie się swoim działaniem i da działać innym. Walka niczego nie daje. Ja osobiście bardzo się cieszę, że jest takie Radio Bez Cenzury i że ludzie mają okazję tam posłuchać czegoś pożytecznego, cieszę się, że jest forum davidicke.pl, gdzie jest cała masa informacji. My idziemy swoją drogą, niezależną, mamy swoje cele i formy działalności, nikomu nie czynimy krzywdy.
Zatem ja dziś oficjalnie kończę sferę walki, nie macie we mnie przeciwnika, nie będę odgrywał tej roli więcej. Dodam jeszcze, że jestem świadom, że przez niedobre emocje wielokrotnie zachowałem się niegodnie i zwyczajnie źle. Miałem ku temu swoje powody oczywiście, ale to mnie nie usprawiedliwia.
Zatem publicznie pragnę przeprosić Krzysztofa Rogalę, Adama – naczelnego Radia BC, oraz technicznego Leviego. PRZEPRASZAM z całego serca.
Nie życzę nikomu źle, nie chcę wojen i konfliktów – jesteście moimi braćmi i tyle. Reszta podziałów to tylko iluzja, w którą niestety często dawałem się wciągać.
Ale to już koniec. Ja i moja grupa mamy pracę do wykonania. Działamy po swojemu i pokojowo. Nie lubicie nas, nie akceptujecie – Wasze prawo. Ale my mamy prawo się tym w ogóle nie przejmować. Bo my nie mamy wrogów – nie uznajemy nikogo za takiego względem nas od dziś.
Tak pięknie jest to przedstawione w Matrixie – Neo walczy  z agentem Smithem tak zawzięcie, że niemal niszczy świat. Im silniejszy Neo, tym silniejszy Smith. Gdyby tak bez końca walczyć zostanie tylko zniszczenie. Kiedy wygrywa Neo? Gdy przestaje walczyć, bo rozumie, że Smith jest jego alter ego, jego przeciwieństwem, które sam zasila walką. Poddaje się i akceptuje swą ciemną stronę, następuje piękna transformacja – z dualizmu przechodzimy w jedność.
Tam nie ma wrogów, podziałów, wojen i walki.
Od teraz tak będzie.
A na koniec jakże piękne przesłanie pokoju i miłości:
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „David Icke oraz Neo – wielka lekcja życia. Dziękuję!

  1. Oj nie chce mi się już rozgrzebywać przeszłości i tłumaczyć kto co komu i ile. Prawda nie jest taka prosta kogo było to czy tamto – oba te projekty to dzieło wielu rąk. Kto nadawał i ile serca w to wkładał kazdy widział a i ja nigdy zasług innym nie zabierałem – w moich filmach publiczne podziękowania były… a więc o co chodzi? Zaraz się okaże, że ja nie miałem nic tam, a gdzie jakieś uznanie drugiej strony? ech szkoda gadać. My jedziemy dalej!

  2. Saturn81 pisze:

    Z tego co wiadomo to Ową stronę ,silnik ,projekt , grafikę ,TV , Forum wykonał pan Adrian a wy korzystaliście zbijają kapitał🙂 , z tego co wiem podobnie było w radio BC gdzie miałeś program a całą robotę robili inni za kulisami.
    Jednak wg twojej wersji RadioBC jak i WL to przecież twoje dzieło.

    A niechęć do propagowana Państwa rajskich w RBC nazwano Cenzurą a przedstawiana konkretnych argumentów atakami to prawie jak język chasbary , obserwuje to co sie dziej i widze za na męczenstwie robi sie największy show

  3. właśnie – PEACE. niech pokój będzie głównym tematem i przesłaniem. Ze spokojem. Nie wojujmy.dość tego.

  4. Karmel pisze:

    ” to samo mogę powiedzieć o sobie że też przesadziłem…taki urok skorpiona” – Wiesz, znak zodiaku to taki pakiet startowy jak w grze rpg.😉 Możesz się tym energiom poddać albo nie, ja mam numerologicznie jakąś poje**** drogę życia i która w ogóle mi się nie realizuje. Nie zwalaj na znaki..😛 Pis.🙂

  5. ALEŻ MACIE PRAWO DO WŁASNEGO ZDANIA – JASNE!!! OCENIAJCIE MNIE JAK CHCECIE, ALE SORKI – to ja będę decydował w co idzie para i jakie daje skutki:) Po czasie dopiero można takie rzeczy ocenić. Owszem wiele błędów popełniłem szukając prawdy i zapewne jeszcze popełnię, ale co z tego? niech pierwszy rzuć kamieniem…..A ja czuję, że że idę w dobrą stronę. Możecie mówić co chcecie, ale takie rzeczy jedynie wzmacniają. Porażki ktoś powie, he he NO OK, tylko, że kto postawił strone forum i tv w 2 miechy i zyskał taki posłuch? hmmm

    Im większe wyzwania i stawka, tym większa wygrana. spokojnie.

    NIKT NIE KAŻE CZYTAĆ TEGO BLOGA, ANI OGLĄDAĆ NASZEJ TV, to co mnie dziwi to grupa sado macho – nie lubią nas a wciąz komentują i czytają/oglądają, czasem atakują… po co? Damy sobie radę, idźcie na swoje blogi, darujcie sobie bólu:) Niech zostaną Ci co chcą czegoś ciekawego posłuchac i wziąć coś dla siebie.

    I nie pozwolę na moim blogu na jedno – jak już mówiłem – na szerzenie kalumni i materiałów uzyskanych niegodny sposób i tyle. Moja dezycja i moje konsekwencje. róbcie to na swoim podwórku. Ot – wolność wyboru.

    Ja idę swoją drogą. ZAWSZE

    NAMASTE

  6. assun pisze:

    Prawda obroni się sama – tzn. wczesniej czy później wyjdzie na jaw.
    Walczyć trzeba ale nie między sobą bo to jest bez sensu ,walczyć trzeba z Systemem.
    System sie cieszy gdy my sie kłócimy zamiast rozmawiać. Poglądów jest tyle ilu jest ludzi ale wróg jest jeden i trzeba sie jednoczyc przeciwko niemu,wymieniać wiedzą ,dyskutować a przede wszystkim budzić z Matrixa jak najwięcej ludzi aby pomagali we wspólnej walce ale żeby tez byli przygotowani do wejścia w wyższy wymiar.
    Osobiscie popieram wiele z tego o czym mówią Rajscy, o wielu rzeczach juz wczesniej czytałem i na pewno posłucham jeszcze co maja do powiedzenia.
    Interesuje mnie jak widzisz Mikołaju walke z Systemem – elitami, które rządzą teraz na Ziemi ?
    Interesuje mnie co jeszcze chcecie/chcesz zrobic oprócz uświadamiania,nauczania laudzi?

  7. Jolka pisze:

    oj Mikolaju,Mikolaju…,nie pusciles komentarza bo:”Bo nie interesuje mnie mącenie” ? – ale innych interesuje…….,moze dla innych bedzie to klarowne???
    CENZURA,cenzura sie klania…….
    serdecznosci

    P.S.wielki szacun dla Karmela

  8. redmuluc pisze:

    Przeprosiny przyjęte…i to samo mogę powiedzieć o sobie że też przesadziłem…taki urok skorpiona. Też przepraszam…Idź Mikołaju swoją drogą…pamiętaj tylko że patrzą tobie na ręce jak i mi patrzą. Wiem tylko jedno ufam bezwzględnie swojej intuicji która mi 5 sekund po spotkaniu Rajskiej na Kongresie w Warszawie wyraźnie powiedziała NIE. Nigdy zadania nie zmieniłem i nie zmienię na jej temat. Jestem uparty aż do bólu…i bardzo wymagający, nie toleruję jakichkolwiek niedomówień. Taki po prostu jestem i mam naturę….wojenną niestety. To pomaga…ale czasem przeszkadza. Przyjdzie czas że się wycofam. Jednak nie teraz. Co prawda dałem sobie spokój z wykładami i tym wszystkim na dłuższy czas aby zebrać siły do innych projektów.

    Napisałem zresztą na forum w innym temacie dotyczącym muzyki…skopiuje to abyś mnie dobrze zrozumiał.

    Istnieje tylko jedna ceremonia zbiorowa w której mogę uczestniczyć – Jedynej Uniwersalnej Religii na świecie. Zasady proste …Only JOY ! Jak ktoś chce Zbawić Ludzkość …niech zrobi wielką imprezę…na dwa miliardy ludzi w jednym momencie… : Jak ludzie zaczną „generować” Radość… życie będzie znacznie łatwiejsze. Tylko to co zmieni twoje życie naprawdę jest realne. LW, PCH …i inne projekty to fikcja. Dopóki ludzie nie zaczną wracać do najprostszych zasad życia, nic z Przemiany nie będzie. Tu nie chodzi o ochronę Ziemi…ale o ochronę własnych wartości z którymi się już urodziliśmy…i każdy wie o czym mówię. Ile lat można tłumaczyć ludziom…że tutaj cały czas chodzi odpowiedzialność za własne życie, własne szczęście, radość, miłość, współczucie i empatię.
    Ile trzeba stworzyć systemów opartych na zaawansowanym bagnie ? Myśleć prostym językiem serca wystarczy. Np o tym że bycie człowiekiem nie jest karą ? Gdyby tak było…?, tylko dlaczego wszystko dąży do tego abyśmy przestali być ludźmi ? Czemu tak bardzo zwalcza się uczucia i emocje w nas ? Ktoś wam to wyjaśnił ?
    Jak mówił David Icke „Tylko Miłość jest nieskończona, wszystko inne jest iluzją”

    Ta zaistniała sytuacja z wielokrotnym rozłamem rożnych grup…wyjaśnia tylko jedno…”imprezy” nie robi się dla „siebie” ale dla wszystkich…Naprawdę Wszystkich.. Tylko jedno pytanie ? Po co nam „goście”specjalni” ? Kiedy to o nas chodzi, zwykłych ludzi, którymi gardzi coraz większa liczba „zbawicieli” mająca się za lepszych bo widzą i czują „wiedzą” więcej…czy aby na pewno „więcej”.
    To trochę symboliczna wypowiedź…ale wystarczy chwila zadumy, by zrozumieć co mam na myśli.

    Teraz powiedz ile cennego czasu straciłeś, na te ezoteryczne bzdety, ile czasu pisałem o Eelenin o zagładzie, o odłączeniach, o niebezpieczeństwie rytuału PCH, antychrystach, i dziwacznych opisach czegoś co sobie Rajska wymyśliła. Pamiętam czasy kiedy nie potrzebowałeś NIKOGO…po ci takie pasożyty jak LW przez które cierpi twoje dobre imię ? Nie możesz kopnąć jej w cztery litery i skupić się TYLKO na ważnych sprawach a nie tracić dziesiątki roboczogodzin na promocję czegoś…co w ostateczności okazało się…mniej groźne niż rzeczywistość pokazuje…bo co się stało…NIC kompletnie nic. Twoja energia idzie w 80% w gwizdek…20% audycji to fakty reszta…to robota nie na swoje konto ale na konto pasożytów które cię wykorzystują..twoją siłę i energię… Ty nie musisz się wspierać poparciem nikogo…
    czy David Icke to robi…absolutnie nie. Strzeż się oszustów. Zresztą sam wiesz, oni mają już deadline, sami ją sobie ustalili. Pamiętaj że to ty ich wspierasz… i że to LW potrzebują Ciebie i innych a nie ty ICH.

    Mi oni nie są potrzebni… chrzanię takich ludzi jak oni…nie potrzebuję grzebania w swojej energetyce, przyspieszaczy, zabiegów poszerzenia świadomości..kursów…całego tego chłamu…sam wszystkiego się nauczyłem. Jestem człowiekiem i śmiem twierdzić że to cholernie dobry wybór.

    Pozdrawiam i szanuję twój wybór.

  9. Karmel pisze:

    Wiesz, lekko shizowe machanie na antenie TV „hiperfizyką” i powtarzanie, że tu są odpowiedzi trochę psują Ci wiarygodność. Trochę jest tych smaczków.🙂 Rób jak uważasz. Namaściak!😉

  10. Tam – mam 100% pewność, że idę tam gdzie chce i robię to jak czuję. ja w przeciwieństwie do wielu zadałem sobie trud zbadania ich i tematów jakie szerzą zanim cokolwiek ostatecznie powiedziałem. A TO NADAL NIE CZYNI Z NICH MOICH GURU CZY MISTRZÓW. a o cenzurze to najlepiej już nie mów, bo wszystko to właśnie wynikło z próby cenzurowania mnie.

    My działamy i robimy swoje

    NAMASTE

  11. Karmel pisze:

    Cokolwiek nie powiesz – była to cenzura, a ja tylko kulturalnie bez prowokowania wyłożyłem zasadnicze kwestie. I nikt żadnych praw nie złamał, nagrywanie podejrzanych osób to normalna sprawa. Alex Jones też nagrywał illuminatów, zle zrobił? Dzieki temu mamy mocny materiał dla niedowiarków. Pojawiasz się w przestrzeni publicznej to jesteś prześwietlany, to proste, Joanna jakoś się na kwapi do wyjaśnień, a nieścisłości są. Ja tu nikogo błotem nie obrzucam, a zdecydowanie wyrażam swoje zdanie na podstawie no własnie poznania obu punktów widzenia. Dobrze to wiesz bo pisałem do Ciebie nawet maile w czasie afery w radiu bc abyś się nie dawał poszczekującej tłuszczy z radia bc z Redmulucem na czele, a czas pokazał, że się dałem nabrać. Nikt Ci tu źle nie życzy, myślę, że nawet Redmuluc z niewyparzoną gembą.😉 Troche samokrytycyzmu stary bo jesteś fajnym gościem, zainspirowałeś mnie nie raz i żal patrzeć jak się zapędzasz. Ile zabiegów u Joanny odhaczyłeś, że nie widzisz fundamentalnych kwestii? Adrian o nich pisał. Wystarczy spojrzeć jaki chaos robi dookoła Joanna żeby mieć wątpliwości co do jej oświecenia. Prawo Przyciągania znasz? Co w środku to na zewnątrz, ja widzę następny rozłam i następne kłody pod Waszymi nogami. Nieskazitelna wibracja jaką określa się Joanna nie ma takich problemów. Na Iwonę Litewczuk popatrz, babka z jajami, ale i współczująca i kochana, to się czuje. Zastanów się nad tym man. Pamiętaj, że słucha Cię wielu ludzi, zwłaszcza młodych, dla których jesteś wzorem (nawet ja miałem mała fascynację Twoim podejściem do spraw :P), przekazywanie informacji to też duża odpowiedzialność. Masz w zupełności pewność, że robisz dobrze? 100%? Trzymaj się tam i nie daj się uzależnić od czynników zewnętrznych (np zabiegów). Rozwijamy się sami bez pomocy i rozwiązań „na szybko”, wszystko jest w nas, Twoje słowa mniej więcej. Pokój.🙂

  12. agnieszka88 pisze:

    Oj ja to rozumiem, nawet nie wiesz jak dobrze😉 No, ale tak przerabiamy swoje lekcje i rozwalają się stare schematy w nas. Fajnie, że to już jest ten poziom pełnej akceptacji zjawisk i widzenia przez hologram co ułatwia wstanie, otrzepanie się i pójście dalej swoją drogą – bez rozstrząsania, odgrzewania czy wracania do danej sytuacji.
    ps. piosenkę „imagine” fajnie sobie posłuchać po wizualizacji „harmonia w nas pokój w galaktyce”, którą ułozył pan Zagórski. Pozdrawiam🙂

  13. Bo nie interesuje mnie mącenie. Jakoś ci, którzy naprawdę nas wysłuchali nie obrzucają nas błotem i nie chcą spalić na stosie. Dziwne, że niegodnych metod łamiących fundamentalne prawa istot akceptujesz z racji „wyższych” rzekomo pobudek. Na takich samych pobudkach straszne rzeczy potem konstruowano, jak pokazywała historia. Nigdy nie zgodzę się na tego typu działania. nie mam nic do nikogo, ale nie będę tolerował kalumni ludzi, którzy nigdy ani mnie ani ich nie znali a osądzają. Jak dla mnie nie przystoi to osobą nazywającym się uduchowionymi, czy przebudzonymi…

  14. Eve pisze:

    z różnych stron zalewa nas tak dużo informacji i dezinformacji że człowiek, który kieruje się wyłącznie rozumem nie da rady nad tym zapanować obierając właściwe działanie, trzeba pozwolić dać sie poprowadzić Wyższemu Ja, ono wie wszystko, ego nie wie nic. Proponuję stosować ho’oponopono
    http://www.przeklej.pl/plik/vitale-joe-zero-ograniczen-pdf-000aeob1h7tb

  15. Karmel pisze:

    Jak uważasz.🙂 Szkoda tylko, że nie puściłeś mojego komentarza do koleżanki agnieszki88 streszczającego mniej więcej kto i z jakiej racji jest nastawiony anty. Fajnie się stawiać w roli pokrzywdzonego to przysparza zwolenników.

  16. Och jejku, nawet jeśli, pozwól mi tego doświadczyć:) Różnica polega na tym, że nie jestem z Rajską, ale w grupie niezależnych ludzi. I fajnie się z nimi czuję. Ale masz prawo do swojego zdania – szanuję je. Pozdrowienia:)

  17. geoprex pisze:

    Mikołaj idziesz w złym kierunku…. Rajska to wielki błąd….

Skomentuj

