Marcin Dachtera – „Ukryta Historia” – fragment książki

Swoją pierwszą książkę dedykuję  osobie z którą przyszło mi dzielić życie. Cudownej i mądrej kobiecie. Pamiętaj – jesteś moją inspiracją
(…)Paradoks obecnego systemu medialnego, tworzy  nowy podział w społeczeństwie. Ludzkość dzielimy na osoby, które wiedzą , oraz na dużo większą grupę,  nie chcącą wiedzieć nic, poza informacjami potrzebnymi, w codziennym życiu. Zawsze nachodziła mnie jednak poważna wątpliwość, wobec prawdziwości owego podziału.  W szkole średniej zadałem sobie najpoważniejsze pytanie, w dotychczasowym życiu. Brzmiało one następująco: Czy wiedza, którą przekazują  media, jest wystarczająca do zrozumienia świata, w jakim przyszło nam żyć? Jak nie trudno się domyślić odpowiedź z mojej strony była przecząca. Ten moment nieubłaganie  puścił w ruch sekwencję wypadków, prowadzącą w prostej linii do napisania niniejszej ,,Ukrytej Historii”(…)
(Czytaj więcej)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości, NWO i tajne projekty, UFO. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

