Akcja listowa: druga fala od 9 do 14 października 2011. Teraz ekonomia i kryzys gospodarczy

                          
Drugą falę wysyłania maili do władz i mediów zaplanowaliśmy na dni od 9 do 14 października. Teraz tematami przewodnimi oprócz smug chemicznych (tego nie odpuszczamy) będą także szczepionki oraz sztuczne kreowanie kryzysu i zadłużenia przez międzynarodowe instytucje finansowe, we współpracy z żałośnie poddańczym im rządem.
Prosimy zatem Was o przesyłanie przykładowych maili dla innych użytkowników, umieścimy ja w zakładce po prawej. Nasze szablony odnośnie prawdziwych kulis światowego kryzysu ekonomicznego oraz innych tematów są tutaj.
Przypominamy o wysyłaniu maili nadal do RMF FM, bo ta sprawa jest nadal aktualna – szczegóły tutaj.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „Akcja listowa: druga fala od 9 do 14 października 2011. Teraz ekonomia i kryzys gospodarczy

  1. Sergiusz Trembaczowski pisze:

    Za niedlugo ten najpiekniejszy ze wszystkich snow stanie sie rzeczwistoscia !

  2. Sergiusz Trembaczowski pisze:

    Moi Drodzy !
    Nie martwcie sie, chociaz wiem ze to nie jest latwe. Czas ZLA, jego niezliczonych manifestacji dobiega konca. Narazie to tyle. Za nie dlugo opublikuje ksiazke i wtedy cala PRAWDA o Bogu, o Nas wyjdzie na jaw. A wczesniej mam nadzieje, ze bede mogl sie spotkac z Mikolajem i na ten temat porozmawiac🙂 Mimo ze nie mam znanego nazwiska, chcialbym w najblizszej przyszlosci podzielic sie moja wiedza w Twoim programie. Mam nadzieje, ze po naszym osobistym spotkaniu dasz mi ta szanse;)

    Trzymajcie sie !

    Niekonczaca sie MADROSC
    Bezgraniczna MILOSC
    Absolutna WOLNOSC

  3. Sergiusz Trembaczowski pisze:

    Moi Drodzy !
    Nie martwcie sie, chociaz wiem ze to nie jest latwe. Czas ZLA, jego niezliczonych manifestacji dobiega konca. Narazie to tyle. Za nie dlugo opublikuje ksiazke i wtedy cala PRAWDA o Bogu, o Nas wyjdzie na jaw. A wczesniej mam nadzieje, ze bede mogl sie spotkac z Mikolajem i na ten temat porozmawiac🙂 Mimo ze nie mam znanego nazwiska, chcialbym w najblizszej przyszlosci podzielic sie moja wiedza w Twoim programie. Mam nadzieje, ze po naszym osobistym spotkaniu dasz mi ta szanse;)

    Trzymajcie sie !

    Niekonczaca sie MADROSC
    Bezgraniczna MILOSC
    Absolutna WOLNOSC

  4. Marzena pisze:

    Chciałabym do tej batalii dołączyć podobny wątek – prelekcję dr Ratha na temat koncernów farmaceutycznych, umacniających swoją pozycję w okresie nazizmu i dziś stanowiących dyktaturę, oraz ich powiązania z politykami i rządami. W tym celu została również utworzona „wielka, zjednoczona” Unia Europejska:

  5. Lamacz Matryc pisze:

    To jest na reke elit bo maja pretekst do wprowadzenia stanu wojennego i wylapywania opozycji i przebudzonych.Wiekszosc tych ludzi tam jest we wlasnym interesie bo chca tego i tamtego i wystarczy im to dac w jakims stopniu i ucisza sie.To nie jest przebudzenia w formie patrzenia ku jednemu aby czerpac motywacje sluzenia wielu.

  6. Sabrina pisze:

    Ja słyszałam o tym na RMF.

  7. mój drogi podawałem takie info – wystarczy poszperać….

    oto ten wątek

    https://czasprzebudzenia.wordpress.com/2011/09/18/okupacja-wall-street/

  8. Mirek pisze:

    Witam
    Trochę w innej sprawie.
    Dlaczego nie podajesz żadnych informacji w związku z protestem ludzi na Wall Street.W mediach głównego nurtu oczywiście nie ma żadnych informacji na temat co tam się dzieje i ludzie o tym nie wiedzą. Protest a raczej okupacja Wall Street trwa już 15 dni, a jest taka możliwość że akcja rozprzestrzeni się na inne miasta w Stanach Zjednoczonych.Jedno jest pewne – Amerykanie się budzą:-)
    Oto link:

    http://www.livestream.com/globalrevolution

    Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

