Andrzej Wójcikiewicz z Projektu Cheops gościem w następnym „Czasie Przebudzenia”!

     
No to ruszamy z kopyta! W pierwszym odcinku nowej serii mojego programu „Czas Przebudzenia” mówiliśmy sporo o kontrowersjach wokół Projektu Cheops. Teraz będziemy mogli dowiedzieć się wiele spraw u  źródła –  a więc samego Andrzeja Wójcikiewicza, jednego z głównych działaczy owego projektu.
Temat jest trudny, wielowątkowy i obudowany wieloma kontrowersjami, dlatego naszemu gościowi zadamy mu mnóstwo ciężkich pytań, ale wszystko po to, by dowiedzieć się prawdy. Mimo, iż wielokrotnie w temacie Projektu Cheops wypowiadałem się negatywnie zawsze staram się wysłuchać argumentów i poglądów drugiej strony, by zrozumieć inny punkt widzenia oraz poszukać tego co łączy. Nie oznacza to oczywiście, że trzeba będzie unikać trudnych kwestii, ale na tym polega prawdziwy dialog na poziomie, by na spokojnie wymienić się poglądami i wyjaśniać kontrowersje. Zapowiada się zatem niezwykle ciekawa rozmowa!
Będzie można zadawać pytania od widzów! Skype do programu to zwyczajnie wolnaludzkosc.
Można też przesyłać pytania do Pana Andrzeja mailowo!
 „Czas Przebudzenia” jak zawsze w czwartki od 20.00 na portalu Wolna Ludzkość!

Zapraszam serdecznie do oglądania!
(by oglądać kliknij tutaj)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Andrzej Wójcikiewicz z Projektu Cheops gościem w następnym „Czasie Przebudzenia”!

  1. urwiemy łeb hydrze:)

  2. mati pisze:

    polecam najnowszy przekaz ze strony http://www.lucynalobos.pl dokładnie mowi ze enki i samuel to dwie rozne istoty.i nawet jest w nim informacja dla polskiej fundaci.samuel w nim twierdzi ze te informacie moze tylko odebrac pani lucyna a pani ania z polski by tego nie odebrała tego przekazu.

  3. OlO pisze:

    Jaka jest wreszcie ta prawdziwa prawda o ENKI i Samuleu? I odpalaniu piramid?
    Czy zdawaliście sobie z tego sprawę dlaczego Egipt czemu nie Bułgaria czy Rosja,
    Przy tych piramidach nic nie żyje tam jest piach i krzaki, porównajcie sobie tereny z innymi terenami piramid rozmieszczonych na Ziemi. Prężcież jak piramida generuje energię to tam powinno tętnić życie. Moim zdaniem tu coś śmierdzi i to nie jest zabawa tutaj chodzi o życie na tej planecie
    I jeszcze coś dlaczego piramidy są budowane z kantów, bo najłatwiej? ale energia idealnie kumuluje się w kole lub okręgu i bryłach kulistych.
    Jakieś powiązania z tymi istotami
    http://radtrap.wordpress.com/2011/10/04/michael-jackson-uri-geller-i-zydowscy-agenci/

    A i do ciebie Mikołaju na okładce twojej książki Piramida z urwanym czubkiem, piramidy w Gizie i są jeszcze całe
    Dziwne…😉

  4. Sabrina pisze:

    Ja też się dziwię.

  5. Juvia pisze:

    I nie wiem jak oni podkusili Papieskiego, żeby brał udział w tych obrządkach😛 oj co z tego będzie hmmm

  6. Juvia pisze:

    O łaaał super Mikołaju, że go zapraszasz😀 Miałam chyba podobnie jak Ty wnioskując z poprzedniej audycji, (chodzi mi o całe swoje doświadczenia z channelingami i rokiem 2012 zaczęłam od projektu cheops). Przeczytałam wszystkie sesje i 2 pierwsze książki, z początku byłam zafascynowana tym wszystkim ale z czasem zaczęło to budzić we mnie coraz więcej podejżeń i niesmaku. Teraz osobiście jestem raczej sceptycznie nastawiona do Projektu😉 Nie neguje, ani też nie popieram, poprostu traktuje to jako informacje i odmienny punkt widzenia. Bardzo jestem ciekawa jak to się dalej potoczy, nie wiem również co sądzić o dwóch „Eknich” Lucyny i Andrzeja… Czy obydwoje są Jaszczurzo podobni czy jakto z nimi jest… w ogóle mam miliardy pytań co do tego wszystkiego😀
    Przyznam, że odrobinę obawiam się tych obrządków w piramidach i mam nadzieję, że to nie sprowadzi niz złego na nas lub na ZIemię ]:-> Zastanawia mnie również jak tam z Lightworkerami, bo w znanym „tajnym nagraniu” również usłyszałam o tym projekcie. Ciekawa jestem jaki teraz mają do niego stosunek i czy będą z nim współpracować czy nie😉 Ogólnie cała ta sprawa jest niezwykle kontrowersyjna, być może zaprosisz też Panie Rajskie jeśli się zgodzą, w związku z tym tematem skoro ostatnio jest u Ciebie często poruszany😀 jestem rządna wiedzy ];->

Skomentuj

