Dziękuję za wsparcie!!! :)

Na moje konto wpłynęło już kilka wpłat od Was – za wszystkie chciałbym bardzo serdecznie podziękować, dosłownie za każdą jedną złotówkę. Obdarzacie mnie wielkim zaufaniem i jest to dla mnie wielkim powodem do radości, że ktoś docenia całą moją pracę.
Chciałbym też bardzo mocno podziękować za dziesiątki maili, jakie otrzymywałem od Was po słynnej aferze radiowej – listy pełne ciepłych słów, dodających otuchy i dopingujących do dalszej działalności. To dla mnie naprawdę ważne – to daje mi paliwa do życia.
Okazało się więc przy okazji jak wielu mam wokół siebie (chociaż czasem tylko wirtualnie) ludzi mi życzliwych, ludzi na poziomie – świadomych i przebudzonych.
Wasze słowa wsparcia i podziękowania są dla mnie pięknym doświadczeniem.
Za okazaną pomoc – finansową i mentalną – serdecznie dziękuję!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Dziękuję za wsparcie!!! :)

  1. doszedlczynie pisze:

    ten skrypt do wysyłania komentarzy powinien potwierdzać przyjęcie postu do modernizacji itp. – bo tak to nie wiadomo czy doszedł ten komentarz czy nie

  2. zizuza70 pisze:

    …pozwól, że wyjaśnię bardziej łopatologicznie pytanie Pana/Pani awawari66
    Zapewne znasz taką stronę jak:
    https://czasprzebudzenia.wordpress.com
    Wystarczy wejść na tą stronę i na pasku adresu mamy żółtą ikonkę do dynamicznej zakładki RSS, ten adres to:
    https://czasprzebudzenia.wordpress.com/feed/
    jak wejdziesz na ten adres rss’ów np. z firefoxa czy Operki 11, każda z tych przeglądarek pokaże błąd rss – kumasz teraz!!!! i przez to nie można czytać rss’ów (newsów na stronie).

    ——————-
    np. firefox pokazuje:
    Błąd parsowania XML: nieprawidłowo sformowany
    Obszar: https://czasprzebudzenia.wordpress.com/feed/
    Numer linii 1228, kolumna 33:
    ——————-
    Opera 11 pokazuje:
    Błąd składni XML: błąd składni (Wiersz: 1228, Znak: 32)
    ——————-

  3. kurka wodna ja nadal nie wiem o co chodzi, co nie działa?

  4. awawari66 pisze:

    w ramach tego mógłbyś coś zrobić, aby te rss’y na stronie chodziły!!!

Skomentuj

