Wspomnień czar:) – moje wystąpienie na II FFK w Katowicach

Ten dzień długo jeszcze będę pamiętał. Po wyświetleniu filmu „Polska Kompilacja Prawdy 2010” (PKP 2010) autorstwa Filipa Blicharczyka na II Festiwalu Filmów Kontrowersyjnych w Katowicach 19.06.2010 miałem swój czas na prelekcję. To było pierwsze moje wystąpienie, które (choć nie idealne zapewne) sprawiło mi wielką satysfakcję.
To była naprawdę świetna impreza – około 300 osób, pełen sukces – gratulujemy organizatorom i prelegentom! Jak dla mnie chyba jedno z moich najbardziej ekspresyjnych wystąpień – czy najlepsze..? Nie wiem, ale podobało się chyba ludziskom:). A ponieważ widzę, że nie wiele osób to widziało – a warto – pozwoliłem sobie przypomnieć ten materiał czytelnikom mojego bloga.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Wspomnień czar:) – moje wystąpienie na II FFK w Katowicach

  1. btl pisze:

    Gratuluję odwagi:)

  2. Nic nie słyszałem o III edycji… Fajno!

  3. redmuluc pisze:

    III edycja wkrótce , nie może ciebie zabraknąć🙂

  4. Karmel pisze:

    Wieżowce, w oficjalnej wersji zawaliły się od uszkodzenia głównego trzpienia, a nie bezpośrednio od paliwa. Taki tam szczególik.😛

  5. Sabrina pisze:

    Mikołaju, wspaniałe przedstawienie🙂 Gratuluję🙂

Skomentuj

