Syjonistyczny Terroryzm w Norwegii

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, NWO i tajne projekty. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „Syjonistyczny Terroryzm w Norwegii

  1. bn pisze:

    tusk i komorowski tez maja takie oczy

  2. INSPEK pisze:

    Dobry przykład dinozaura.

  3. Spoko – ale wolałem dopowiedzieć, co by niektórzy nie popadli w skrajności nie widząc samej treści:)

  4. Sabrina pisze:

    Żeby była jasność co do oczu tego pana, w istocie sympatycznego🙂, polecam obejrzenie tego filmiku🙂. Oczywiście, że to efekt światła, bo ten pan ma normalne źrenice🙂🙂😉

  5. Sabrina pisze:

    Oczywiście, że nie wszystkie gady są złe😉 Ja się tylko podzieliłam swoimi spostrzeżeniami na temat oczu tego pana,😉 a resztę Ty „dośpiewałeś”, Mikołaju🙂

  6. Wiecie, ja z tymi gadzimi oczyma to bym nie przesadał. Naprawde wiele zależy od ustawienia światła i w kamerze one wyglądają czesto zupełnie inaczej niż na żywo. A tak w nawiasie mówiąc skumpy się na treści a nie oczach raczej, a poza tym nie wszystkie reptyle są złe – pamiętajcie. Tak jak nie można zapakowac do jednego wora wszystkich ludzi na tej planecie🙂

  7. Sabrina pisze:

    Ja też to dostrzegłam.

  8. Agni pisze:

    Facet, który to opowiada, ma gadzie oczy…

Skomentuj

