„Przebudzenie” – Michał Papierski

przebudzenie_ducha_dna_2012Świnoujście, rok 1993. Pogodne wrześniowe popołudnie. Plaża Bałtyku zalana łagodnym blaskiem słońca, spokojne morze, cisza. Słychać tylko słaby poszum wiatru i pokrzykiwania mew. Co mnie właściwie tu przywiodło? Poczułem, że powinienem tu przyjść, że muszę o czymś pomyśleć, właśnie koniecznie teraz. O czym? Mój umysł… Coś dzieje się z moim umysłem. Coś nieokreślonego, przeczucie, któremu nie umiem nadać nazwy. Przebłyski z przeszłości? Echa dawno zaginionych cywilizacji?
To już nie są zwyczajne rozmyślania, coś zaczyna się dziać! Coraz bardziej wartki prąd myśli, obrazów i skojarzeń spontanicznie unosi mnie w nieznaną otchłań czasu.
Nagle splatają się wątki dwóch różnych rzeczywistości, tej obecnej i tej dawno zaginionej. Sygnał z przeszłości jest tak żywy i plastyczny, a zarazem tak odmienny od tego co na co dzień widzę wokół siebie, że trudno mi to ze sobą połączyć. Nie znam nazwy świata w którym się znalazłem, choć mam wrażenie, że jest to zamierzchła przeszłość Ziemi.
Atlantyda? Być może…
Nazwa nie jest dla mnie jednak w tej chwili najistotniejsze. Razem z pamięcią epoki budzi się we mnie coś potężnego, coś co całkowicie porywa moją uwagę. To pamięć MNIE z tamtego świata. Jestem zdumiony i olśniony – nigdy bym nawet nie przypuszczał, że mogę być kimś takim…
JESTEM. To fascynujące i silne doznanie wybija się na plan pierwszy. Bardzo mocno czuję, że JESTEM. A we MNIE jest olbrzymia, nieskończona potęga. Spokojna moc istnienia.
I mój umysł….
(Czytaj więcej)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Transformacja Świadomości Globalnej, Świadome życie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

