Przygotowania do transformacji 2012

Minęło pół roku od mojej ostatniej wizyty u Michała Papierskiego, a ponieważ od tamtej pory wiele się wydarzyło,wiele nowej, ciekawej wiedzy oraz kilka nowych wątków pojawiło się w mej głowie – postanowiłem ponownie zawitać u naszego Wojownika Światła.
A w wywiadzie usłyszycie wiele ciekawych tematów. Zapytałem Michała o niezwykle kontrowersyjną kwestię oczyszczenia Ziemi w kontekście przeludnienia i depopulacji oraz o to, czym jest oświecenie, jak należy je rozumieć i czy jest celem ostatecznym naszego istnienia. W wywiadzie rozmowa na temat wiarygodności channelingów oraz nieco informacji o wyższych gęstościach i kontaktach ze Stwórcą. Oczywiście będzie także temat zbliżającej się transformacji 2012 oraz kwestia przygotowań do niej – kilka porad dla Was.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ciekawe wywiady. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

12 odpowiedzi na „Przygotowania do transformacji 2012

  1. lilan pisze:

    Dziekuje kochani:)

  2. Solan pisze:

    Mój komentarz wklejam raz jeszcze. I strona Mikołaja nie jest pierwszą. Nikt dosłownie nikt nie odnosi się (pozytywnie czy negatywnie) do tego przekazu… Ludzie śpicie dalej… ??

    Cieszy mnie zawsze fakt występowania klarownych głosów w dyskusji na temat transformacji.
    Chociaż to już ostatniea prosta. Dla zainteresowanych tematem słynnej już „depopulacji” podaję linka do strony, gdzie jest przekaz ujmujący nas, ludzkość w dość konretne liczby:
    http://wolnaplaneta.pl/terra/2011/03/01/drogowskaz-transformacji-ludzkosci-na-ziemi-5d/

  3. Aver pisze:

    Czytając Waszą rozmowę nasunęła mi się na myśl książka Roberta Wilsona pt. „Psychologia kwantowa”, polecam zajrzeć – szczególnie, jeśli chodzi o język E-prime.

  4. Nie lubię zwyczajnie ignoranckiego gadania, że nic ten wywiad nie wnosi, bo gdybyś zaznaczył że DLA CIEBIE nic nie wnosi to by było ok, więc więcej pokory. Dla jednych cenne jest to, dla innych tamto, po co więc tak podniecać się i wytykać coś nie znając człowieka? A może mój komentarz Twoje Ego podrażnił?:) widzisz – tak można się przerzucać tym w nieskończoność

  5. FilozOFF pisze:

    Pozdrawiam serdecznie tych którzy „coś” tam dla siebie z tego bełkotu pobrali, a twoje pytanie „po co komentujesz?” i nakazywanie żeby się nie wypowiadać bo kogoś można urazić świadczy tylko o tym, że jesteś jeszcze bardzo zamknięty i wszelka próba podważania i atakowanie zamieszczanych tu treści podrażnia Twoje ego, a czy w świetle tego wszystkiego nie wydaje się to ostentacyjne ?. Człowiek który poważnie podchodzi do tematu powinien wystrzegać się tego typu zachowań i z pokorą odnosić się do różnych zdań,a nie tylko mieć na uwadze jedną stronę medalu. Masz rację nie znam jego mościa, i komentuje tylko to co usłyszałem w zamieszczonym „wywiadzie”. Pooozdrawiam :))

  6. daniel893 pisze:

    Będą palić Nas nasze pragnienia- przepowiednia indian hopi, to się naprawdę sprawdza w moim otoczeniu, jak i po części we mnie, jednak jestem świadom tych emocji, które odczuwają brak zaczepu wśród fundamentów matrixa, dążą do stabilizacji w świecie iluzji, ponieważ czują, że wszystko się kruszy, Cholerna konkurencja jest widoczna na materialne zdobycze i poważanie wśród iluzji i ludzi matrixa. Nie mając pojęcia w czym leży przyczyny agnii obecnego sytemu rzeczy ludzie będą robić różne rzeczy, przygotujcie się !! Nie zgubcie drogi !! Spieprzajmy z matrixa !! pozdr D. Kuster Czuć CHAOS PRZED ODRODZENIEM !! pozdr. PS. Obserwujcie siebie dokładnie, bądźcie świadomi, idźcie drogą serca. Dobrze, że połknąłem odpowiednią pigułkę, bo już bym zwariował

  7. A ja myślę, że go nie znasz, nie wiesz co pisze i nie wypowiadaj się bo kogoś możesz urazić. Facet jest jednym z z najskromniejszych ludzi jakich znam. Jeśli ty dla siebie nic w tym wywiadzie nie znalazłeś, to szukaj dalej, po co komentujesz. Wielu innych coś dla siebie z tego wzięło.

  8. Karmel pisze:

    Też mam zamiar, jeśli przekonam domownika to największy 180 centymetrowy model se fundnę.😉 Zapłacę jak za zborze, ale warto będzie.

  9. FilozOFF pisze:

    Bardzo lakoniczny ten wywiad, nic w nim nie mówi konkretnego, to co można wyczytać wszędzie w internecie. Myślę że gość wczuł się bardzo w rolę wielce „objawionego” Pozdro!

  10. INSPEK pisze:

    Kupiłem kiedyś Merkaba Theta (Pełnia) za 1900zł i nie żałuje. Wiem, że jestem gotowy na zmiany!

  11. kNd pisze:

    kochani doświadczyłem przez sen czegoś niesamowitego! do rzeczy, przyśniły mi się kręgi zbożowe które nagle zaczęły poruszać się w lewo i prawo ciągle przyspieszając, nagle mój nazwałbym to mózg rozdzielił się na dwie świadomości i stworzył dwóch mnie! wykonywałem czynności 2 osobami w trybie rzeczywistym nagle skupiłem się na „mnie” który wydaje polecenia (ponieważ miałem dwa kompletne ciała po 2 ręce i dwie nogi🙂, sterowałem nimi i równocześnie i zbierałem informacje z obu) Przesunąłem więc świadomość do tego punktu wyżej byłem płaskim słupem wibrującej białej energii a otoczenie było czarne i bezkresne nie czułem tam nic zero wiatru zero dźwięku. Przestraszyłem się bo energia zaczęła strasznie przyspieszać (ta wibrująca z której byłem zbudowany) nabrała czerwonego koloru i obudziłem się w ciele!

  12. Marizza pisze:

    właśnie obejrzałam cały wywiad, fajnie się rozkręciliście pod koniec Panowie🙂
    Zwłaszcza mnie zainteresował temat odżywiania, który szczegolnie teraz jest mi bardzo bliski gdyz szykuje sie do przejscia na witarianizm, także cieszę sie ze obrałam własciwą drogę w tej kwestii🙂
    Zaczynam juz odczuwac tą roznicę, to o czym mowił Michał, jakie jedzenie w siebie pakujesz tak się czujesz, nie możesz miec wysokich wibracji a odzywiać sie niskimi. Pozdrawiam i dziękuję za wywiad

Skomentuj

