„Przygotowania do transformacji 2012” – kolejny wywiad z Michałem Papierskim w Radiu Bez Cenzury już niebawem!

Już w ten czwartek wracamy z programem „Czas Przebudzenia”, a w nim kolejny wywiad z Michałem Papierskim z Fioletowego Płomienia na wiele ważnych bieżących i przyszłych wydarzeń na Ziemi.
Minęło pół roku od mojej ostatniej wizyty u Michała Papierskiego, a ponieważ od tamtej pory wiele się wydarzyło,wiele nowej, ciekawej wiedzy oraz kilka nowych wątków pojawiło się w mej głowie – postanowiłem ponownie zawitać u naszego Wojownika Światła.
A w wywiadzie usłyszycie wiele ciekawych tematów. Zapytałem Michała o niezwykle kontrowersyjną kwestii oczyszczenia Ziemi w kontekście przeludnienia i depopulacji oraz o to czym jest oświecenie, jak należy je rozumieć i czy jest celem ostatecznym naszego istnienia. W wywiadzie rozmowa na temat wiarygodności channelingów oraz nieco informacji o wyższych gęstościach i kontaktach ze Stwórcą. Oczywiście będzie także temat zbliżającej się transformacji 2012 oraz kwestia przygotowań do niej – kilka porad dla Was.
To wszystko w czwartkowym „Czasie Przebudzenia” o 20.00 w RBC – zapraszamy!!!
(Słuchaj tutaj)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „„Przygotowania do transformacji 2012” – kolejny wywiad z Michałem Papierskim w Radiu Bez Cenzury już niebawem!

  1. Sabrina pisze:

    Interesujący wywiad🙂

Skomentuj

