2012 – sen, zwiastun transformacji – Michał Papierski

2012_transformacjaMiałem sen… Byłem z rodziną i z kilkoma bliskimi przyjaciółmi. Mieliśmy świadomość, że od transformacji dzielą nas już tylko dni lub godziny. To się po prostu czuło w powietrzu – fluktuacje pola magnetycznego były wyraźnie wyczuwalne. Wiedzieliśmy, że wkrótce nastąpi przesilenie.
Rozumieliśmy, że w tym specyficznym czasie nie powinniśmy się rozdzielać (wyjazdy, podróże). Wiedzieliśmy też, że kiedy pole zacznie się zmieniać, powinniśmy schronić się w miejscach, które zapewnią  ochronę przed czasowo niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi. Spojrzałem na sufit. Staliśmy w czymś w rodzaju katedry o łukowym sklepieniu. Pomyślałem: „to jest dobre miejsce, zapewnia energetyczną ochronę”. Obudziłem się z głębokim przeświadczeniem, że właśnie wchodzimy na ostatni odcinek naszej dalekiej podróży. Odcinek od dawna wyczekiwany. Wrażenie było tak silne, że pozostało ze mną do końca dnia. Wraz z nim rozpoznanie tego co jest ważne, a co nie warte zachodu.
Kochani, to nie jest jakiś nieokreślony i nieskończenie odległy czas. W okres bezpośrednio poprzedzający transformację wchodzimy już teraz. Najwyższy czas poważnie zastanowić, czy to za czym być może dziś usilnie zabiegamy, będzie dla nas miało za kilka lub kilkanaście miesięcy jakikolwiek sens. Jeśli nie, to proponuję się skupić na tym, co jest najistotniejsze.
Co jest najistotniejsze?
Niech każdy znajdzie własną odpowiedź…
Michał Papierski
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Transformacja Świadomości Globalnej. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „2012 – sen, zwiastun transformacji – Michał Papierski

  1. true pisze:

    Przejście, przejściem troche ciekawie się odbywa. Połączenie z naturą, prawda i wiedza płynąca do głowy z „tamtej strony[?]”.

  2. Draco pisze:

    Ja tez mialałem podobny sen. Śniły mi sie dni ciemności, kóre maja nadejść. Myslę, że to wydarzy się w 2011 lub 2012 roku. Ze snu wynikało, że ratunkiem będzie dla nas wtedy modlitwa.

  3. Karmel pisze:

    Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że te wszystkie teorie na temat transformacji mijają się z prawdą i jednocześnie mówią całkowitą prawdę.🙂 Dlaczego? Bo każdy wybiera sobie taką linnie czasową do jakiej się dostroił. Dla jednego będzie to transformacja trudna, burzliwa i pełna ofiar i rozbłysków słonecznych, a dla drugich delikatna przemiana systemu finansowego i ludzkiej świadomości. Na Harmoni Kosmosu były wykłady o przetrwaniu w trudnych czasach, o tym co nalezy zrobić podczas zamieszek, ale nikt tak naprawdę nie poświęcił jednego punktu programu na NAJWAżNIEJSZĄ rzecz a mianowicze to jak bardzo wpływamy myślami na rzeczywistośc, jak możemy skakać po linniach czasowych. Może plotę bzdury, ale do takich wniosków doszedłem po miesiącach samodzielnego myślenia. Intencją wybieram jaka ma być moja rzeczywistość, dostrajam się do niej wibracyjnie i staram się utrzymać ten stan ile się da np dbając o tło mojego życia czyli czy aby napewno wszystko co robię sprawia mi przyjemnośc. Banalnie proste. Ja np nastawiłem się, że osiągnę to i to oraz, że będe obserwował na niebie dużą aktywnośc ufo. I co? Wszechświat już mi odpowiada, widze ludzi posiadający cechy na jakich mi zalezy u siebie (u ludzi czesto zdarza się, że czują frustrację bo widzą to czego pragną u innych, a nie wiedzą, że to akurat dobry znak który mówi, że intencja jest w fazie realizacji), widzę niesamowicie czesto światła na niebie które są prawdopodobnie satelitami (wczoraj nawet doświadczyłem obserwacji błysku promieni słonecznych od baterii słonecznych satelity czyli czegoś było nie było niecodziennego) czyli jednym słowem wszechświat odpowiada na moje wołania co raz bardziej zdecydowanie. Jestem przekonany, że to dopiero początek moich doświadczeń i będa one bardzo daleko idące o ile zachowam czystośc wibracyjną. Ja wybrałem sobie linnię spokojnej transformacji, ale wiem, że jeśli tylko zapragnę to będe mógł doświadczyć większych ekstremów typu ewakuacja z planety statkami kosmicznymi czy pękanie kontynentów. Jakie Wy doświadczenie sobie wybierzecie? Wybierajcie świadomie. Peace.🙂

  4. strumyk pisze:

    też byłem w szoku🙂 sen był przesycony nastrojem oczekiwania, typowa cisza przed burzą.czułem się spokojny w napięciu jednocześnie. ludzie roblili zakupy biedni z bogatymi, wszystko straciło na znaczeniu , tylko ta cisza. czas zatrzymany w miejscu gdy ta pani mówiła żeby zapinać pasy

    później śniło mi się to czego obawiam najbardziej ( ale to zachowam dla siebie ), tak jakby to miało się zmanifestować i czuje że przeżyje to w przyszłości, być może gdy zacznie się wszystko🙂 Nie mogę wyjść z podziwu

    Pozdrawiam Serdecznie🙂

  5. no, niesamowite, a mógłbyś napisać więcej i dokładniej?

  6. strumyk pisze:

    mialem sen potwierdzający że jesteśmy już blisko, kurcze… jak teraz to przeczytałem to od razu mi się przypomniało. siedziałem w jakimś sklepie z innymi ludzmi a babka z małego telewizorka mówiła że jesteśmy blisko potężnego wydarzenia i że prosi by z miłością je przyjać:) mega sen, nie spodziewałbym się🙂

  7. ArO pisze:

    Zielona Piękność / La Belle Verte polskie napisy
    Zabawna opowieść o przebudzeniu, na które tak wielu czeka! Ta historia tak naprawdę przedstawia nas samych i nasze podświadome dążenie do harmonii z naturą.
    Ta historia daje również mądrość i wiedzę, którą możemy z powodzeniem wykorzystać w śnie zwanym życiem.

    Cz. 1 http://youtu.be/ITDussjOTis
    Cz. 2 http://youtu.be/OrAf2rN2UO0
    Cz. 3 http://youtu.be/Yd6Vcn-pjcY
    Cz. 4 http://youtu.be/CEVkvoo8Ouo
    Cz. 5 http://youtu.be/z0BoAc7AWFo
    Cz. 6 http://youtu.be/A01GoYS7uQU

  8. Bartek pisze:

    Od pewnego czasu z niecierpliwością wyczekuję nowych wiadomości na Twoim blogu. Ten wpis jednak zaciekawił mnie najbardziej. To prawda że zmiana jest powoli odczuwalna, sam zauważam to w moim otoczeniu. Ciekawi mnie jednak w jaki sposób można przygotować się na przyjście transformacji? Czy chodzi tutaj o medytację i praktykowanie podobnych technik, czy jest to może coś innego? Pozdrawiam

Skomentuj

