Moje wystąpienie na Harmonii Kosmosu 2011

Podczas tegorocznej Harmonii Kosmosu miałem okazję zabrać głos i przekazać swego rodzaju krótkie podsumowanie mojej dotychczasowej ścieżki w poszukiwaniu prawdy o świecie i życiu. Moje wystąpienie zatytułowałem „Moja droga do roku 2012”.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Moje wystąpienie na Harmonii Kosmosu 2011

  1. Karmel pisze:

    Bardzo dobre wystąpienie! Zmarnowały się zgniłe pomidory.😉

  2. Hanna pisze:

    Świetne wystąpienie. Padły tam słowa ,które ja też powtarzam w moim otoczeniu od jakiegoś czasu, a mianowicie ” Dość tych bzdur i odwróconych wartości”. Ja jestem tym systemem już naprawdę zmęczona i nie wiem,z jakich powodów ludziom chce się jeszcze w tym tkwić i podtrzymywac tę iluzję ( choć Pan tutaj to wyjasnił).Faktycznie, na obalenie NWO starczyłaby 1 minuta,ale muszą tego chcieć wszyscy, cała ludzkość, a tak nie jest.Dlatego to się tak ciągnie i męczy niemiłosiernie.Obudźmy się !!

  3. Brawo Mikołaju, w sumie opisałeś wszystko, he pod koniec powiedziałeś: nie ma na mnie mocnego, he, uśmiali się, ale to prawda, gdy dany człowiek się mocniej rozwinie duchowo, intelektualnie to wie, że ma taką moc, moc tworzenia swej rzeczywistości.
    Tak naprawdę jak powiedział w filmie gwiezdne wojny części 5 czy 6, gdzie mistrz Yoda, uczył Luke Skywalker, „że jesteśmy świetlnymi istotami, a nie tą szarą materią”, a ja dodaję: „którą ludzie nazywają ciałem.”

  4. ada pisze:

    Udane wystąpienie,szczere ,prosto z serca z fajnym podsumowaniem.

  5. Sabrina pisze:

    Brawo Mikołaj🙂

  6. ArO pisze:

    Matrix (1999) HD Lektor PL film online
    http://www.videozer.com/video/XRE1Hn

Skomentuj

