Mój tajemniczy znajomy z Oriona

Jest taki jeden człowiek, który miał przeogromny wpływ na rozwój mojej świadomości. Nigdy go nie widziałem, rozmawialiśmy tylko przez GG lub telefon. Ta historia staje się obecnie tym bardziej  niesamowita właśnie w kontekście ostatnich informacji o nadchodzącej transformacji Ziemi. 
Nigdy o nim wcześniej publicznie nie wspominałem, ale teraz na tle aktualnych wydarzeń wszystko to nabiera nowego znaczenia, dlatego postanowiłem o tym Wam napisać. Ten człowiek to Grzegorz z Łodzi. Poznałem go gdzieś w okolicach roku 2001 na jednym z czatów o tematyce ezoterycznej. Spierałem się wówczas ze „stadem sceptyków”, czy UFO i obce cywilizacje istnieją oraz jak miały wpływ na kształtowanie naszej przeszłości. On wówczas był po mojej stronie w sporze i jakoś potem zagadaliśmy na privie.
 Muszę zaznaczyć, że wówczas naprawdę nic jeszcze o świecie i życiu nie wiedziałem tak naprawdę. Nie wiedziałem o NWO, Iluminatach, całym tym systemie kontroli i manipulacji, nie wiedziałem o prawach rządzących życiem i kosmosem, ani o znaczeniu roku 2012. Byłem na etapie fascynacji Danikenem i jego teoriami, które otwarły mi umysł na nowe możliwości.
Mimo iż, dzieliła nas przepaść wiekowa (ja miałem wówczas 19 a on ok 45 lat) jakoś tak od razu załapaliśmy kontakt i był dość otwarty, bo zaznaczył, że w zasadzie to nie mówi o tym niemal nikomu. Podczas naszych rozmów najpierw za pomocą GG a potem telefonu Grzegorz opowiedział mi wiele niesamowitych historii. Opowiedział mi, że ma kontakty od dziecka z tzw. Kosmitami, spotyka się z nimi, był zabierany przez nich do ich statków. Trzeba tu zaznaczyć, że Grzegorz umiał swobodnie wychodzić z ciała i podróżować astralnie gdzie tylko chciał. Zaznaczył też, że czuje wewnętrznie, iż pochodzi z Oriona. Mało tego – mówił mi, że w pobliżu Ziemi jest przynależący do niego statek, który  w odpowiednim momencie zostanie przez niego i jego kompan użyty w momencie pewnej sytuacji na Ziemi. Jakiej ? – zaraz do tego wrócimy. Wiem, że cywilizacja z Oriona generalnie jest źle kojarzona u nas, ale obecnie z całego pakietu mej wiedzy wynika, że układ Oriona zamieszkuje wiele różnych cywilizacji, frakcji i grup często mocno się różniących. To wszystko jest o wiele bardziej złożone i skomplikowane – nie ma prostych podziałów i kategorii, tak samo jak wśród nas Ziemian.
Muszę zaznaczyć jedną bardzo ważną rzecz – ten człowiek w zasadzie brał wielki udział w kształtowaniu mej wiedzy i świadomości. Ja widząc, że mam do czynienia z kimś niesamowitym i wiele wiedzącym byłem bardzo niecierpliwym i chciałem wszystko od razu od niego wyciągnąć. On jednak wszystko tonował i mówił „Wszystko w swoim czasie, spokojnie. Musisz poczytać, rozwinąć się”. Nie chciał mi mówić wszystkiego, bo uważał, że na razie nie zrozumiałbym wielu rzeczy. Irytowało mnie to! Byłem tak ciekawy świata i życia, a tu ledwie kilka odpowiedzi na miliony pytań rodzących się w mej głowie. Byłem dla niego tak pełen podziwu, że nawet nie raz nieco dla żartu nazywałem go swym Mistrzem, ale on mi kategorycznie tego zakazywał i denerwował się. Teraz już wiem dlaczego. Zależało mu, bym myślał samodzielnie a nie szedł za nim jak za kolejnym kapłanem prawdy. Po tym właśnie poznaje się naprawdę rozwinięte świadomości.
Grzegorz podsunął mi wiele książek, które powoli budowały mą wiedzę i świadomość o otaczającej nas rzeczywistości. Pamiętam jak polecił mi trylogię Roberta A. Monroe, by zrozumieć sens nie fizyczności. Pamiętam doskonale, jak wówczas ciężko mi było wyobrazić sobie swoje istnienie bez ciała! Matrix tak mnie programował dotychczas, że było to dla mnie dziwne – jak można w ogóle wyjść poza samego siebie – przecież to ciało to ja! W tak patologicznych wówczas tkwiłem jeszcze przekonaniach. Tak więc trylogia Monroe była dla mnie niesamowicie ważną i pouczającą przygodą z niezmiernie istotnym pakietem wiedzy. Grzegorz uczył mnie też zasady kreacji swej rzeczywistości za pomocą myśli, emocji, ale tego jeszcze wówczas nie załapałem – to stało się dopiero po latach. Teoretycznie wówczas rozumiałem sam koncept, ale rozumieć, a stosować jego działanie i tak naprawdę zrozumieć wewnętrznie to zupełnie inna sprawa. Wówczas byłem jeszcze człowiekiem o niskiej samoocenie, pełnym kompleksów wewnętrznych i nieuświadomionych lęków. Ta wiedza zaowocowała dopiero po latach, gdy powróciłem do niej gotowy.
Pamiętam też dokładnie jak czytałem pierwsze artykuły o Majach i roku 2012. Koniec świata, globalna katastrofa, śmierć i zniszczenie – taka mi się wizja kształtowała, niemniej wcale nie wiedziałem, czy coś w ogóle w tym jest. Dlatego postanowiłem go oto zapytać. Gdy odpowiedział, że faktycznie czekają nas poważne zmiany oraz kataklizmy, gdzie może zginąć większość ludzi powiedziałem: „Przecież to przerażające! Dlaczego tak jest? Dlaczego tak musi być?” Nie rozumiałem tego kompletnie. Dlaczego Stwórca planowałby coś takiego? Po co to wszystko? Grzegorz wyjaśnił mi, że takie rzeczy dzieją się cyklicznie, że to normalny bieg wydarzeń – taki cykl rozwoju świadomości na planecie. Jest to pewien egzamin, jaki przejdą tylko ludzie o pewnej energetyce, poziomie świadomości.
Zaznaczył też że życie to tylko gra w zasadzie – ciała przecież to tylko nasze opakowania, a my jesteśmy nieśmiertelni, więc nie ma co lamentować. To tak już zwyczajnie jest. Zresztą wcielając się tutaj wiedzieliśmy na co się piszemy.
Mimo tych wyjaśnień wówczas jeszcze nie rozumiałem tego, byłem przestraszony, smutny. Miałem jeszcze za mało wiedzy i świadomości, nie byłem gotowy. Teraz patrzę już na to zupełnie inaczej, a w zasadzie rozumiem, o co mu chodziło.
A teraz wracamy do statku, który czeka na niego gdzieś w pobliżu Ziemi. Otóż zapytałem go po co on tam jest i na co czeka. Pierwsze co przyszło mi na myśl, to czy nie ma to być jakaś forma ewakuacji Ziemian z planety w trakcie przemian. Opowiedział: „Coś w tym rodzaju jest planowane, ale jest wiele wariantów, nie wiadomo ostatecznie jak to się rozegra”.
To wszystko jest wiedza uzyskana od niego z przed wielu lat. Nie znałem wówczas jeszcze ani Michała Papierskiego, ani Joanny Rajskiej, nie wiedziałem kto to jest David Icke, ani Alex Jones, Drunvaldo Melchizedek, Alex Collier, David Wilcock, nie przeczytałem jeszcze channelingów RA, Plejadian, Kasjopejan i tak dalej… A mimo to, dziś ta wiedza wraca do mnie i wpasowuje się idealnie w całą kompozycję. Przypadek? Oczywiście…
Z Grzegorzem nie raz rozmawialiśmy codziennie, a niekiedy mijało kilka miesięcy lub nawet około roku bez kontaktu. Wszystko w zależności jak w naszych życiach się układało. Ale można powiedzieć towarzyszy mi na każdym etapie mego rozwoju. Niedawno znowu do niego zadzwoniłem. Potwierdził, że już teraz będzie się działo to, co przewidywano i na co czekano przez całe lata. To jest tuż, tuż. Rok 2012 będzie najprawdopodobniej rozstrzygający. System do końca będzie się bronił i próbował wmawiać, że wszystko jest pod kontrolą, na sam koniec może zagrać kartą „inwazji złych obcych”, ale oni są już przegrani. Na koniec powiedział jeszcze: „Na razie moi koledzy (z kosmosu) powiedzieli mi, że mam spokojnie czekać. Jak przyjdzie czas to mnie wezwą, polecę wówczas po mój statek. Sam nie wiem, czy oznaczać to będzie zrzucenie tej ziemskiej powłoki. Nie wiem, ale nie ma to znaczenia. Przecież to tylko opakowanie.”
To wszystko jest moją osobistą relacją, którą pragnąłem się podzielić właśnie teraz, gdy znajdujemy się naprawdę już – jak sądzę –  w samym finale wielkiej transformacji. Niezaprzeczalnie jedna z najniezwyklejszych moich znajomości i przygód tu na Ziemi. Dziwnym trafem jakoś zawsze trafiałem na tak wiele ciekawych osób z niesamowitą wiedzą i doświadczeniem, z których mogłem korzystać i sam się rozwijać. Dzięki temu jestem teraz tym kim jestem, robię to co robię a sens mojego życia nabiera prawdziwych kolorów i głębszego znaczenia.
Niesamowita przygoda, która dopiero się rozkręca.
Zapinajcie pasy, ale spokojnie i z uśmiechem oczekujmy nadchodzących wydarzeń.
Będzie się działo!:)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości, Transformacja Świadomości Globalnej, UFO, Świadome życie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „Mój tajemniczy znajomy z Oriona

  1. Mr. Devil Orione Yautja & Mr. Lord God Syrrius Haggaru pisze:
  2. Przemek pisze:

    Hej wszystkim! Timeless proszę, nie wal tyle błędów😀
    Ja całkem niedawno przejrzałem na oczy, też poznałem pewnego człowieka, który jest wyjątkowy i przekazał mi sporo rzeczy. Wogóle to napewno nie przypadek, najpierw przerwa w studiach, a ten czas mogłem wykorzystać na poznanie dogłębniej tematu ufo i nie tylko, poznanie tego człowieka, to chyba było zaplanowane.🙂 Cóż mam nadzieję, że gdy to wszystko będzie się działo, będę na tyle oświecony i otwarty by przejść o poziom wyżej, a nie jak 90% ludzkości niestety,,.

  3. damciu90 pisze:

    Ten Pan Grzegorz jest mi bliski czuje od niego coś dziwnego :)Aż łzy mmi lecą i w oczach się zbierają :)Już go odnalazłem bo prawo przyciągania chyba zrobiłem przyciągłem się teraz już mu wysłałem wiadomość tylko musze czekać🙂 Tajemnica jak to zrobiłem tak miało być🙂 Damian Pozdrawiam cię Mikołaju i czytelników wszystkich :)wysyłam światło i miłośc🙂 i Pozdrawiam samego pana Grzegorza🙂

  4. Tauronmachine pisze:

    Dzisja trafielm tu po raz pierwszy, z osobistych przeslanego, poszukiwan. Ciesze sie, ze poznalem to miejsce. Orion jest mi rowniez bliski.

  5. W sumie to co stanie się już jest wiadome, przejdą dalej tylko osoby o oczyszczonych ciałach, czyli i wegetarianie, odpowiednio rozwinięci duchowo i intelektualnie, oraz moralnie.
    Nie ma przypadków, wszystko jest tak jak być powinno.

  6. Sabrina pisze:

    Ciekawe doświadczenie. 🙂

  7. ArO pisze:

    Wirtualna baza danych o UFO z prawdziwego zdarzenia!
    http://emilcin.com/

  8. ArO pisze:

    uważajcie na ludzi wysysających energię

  9. ArO pisze:

    Manifest rewolucji hiszpańskiej:

    Jesteśmy zwykłymi ludźmi. Jesteśmy tacy, jak ty: wstajemy rano, by iść do szkoły, do pracy, albo by znaleźć pracę; jesteśmy ludźmi, którzy mają rodziny i przyjaciół. Jesteśmy ludźmi, którzy ciężko pracują każdego dnia, aby zapewnić lepszą przyszłość dla tych wszystkich wokół nas.

    Niektórzy z nas uważają się za postępowych, inni za konserwatystów. Niektórzy z nas są wierzący, inni nie. Niektórzy z nas mają jasno określone ideologie, inni są apolityczni, ale jesteśmy wszyscy zaniepokojeni i sprzeciwiamy się takiemu obrazowi polityki, gospodarki i społeczeństwa, jaki widzimy dookoła: skorumpowani politycy, biznesmani i bankierzy, którzy dają nam wyłącznie poczucie bezsilności i nie dają nam prawa głosu.

    Ta sytuacja stałą się normalnością, codziennym cierpieniem, brakiem nadziei. Ale jeśli połączymy nasze siły, możemy to zmienić. Nadszedł czas, aby zmienić porządek rzeczy, czas na wspólne budowanie lepszego społeczeństwa. Dlatego zdecydowanie twierdzimy, że:

    Priorytetami każdego zaawansowanego społeczeństwa muszą być: równość, postęp, solidarność, wolność kultury, trwałości i rozwoju, dobrobyt i ludzkie szczęście.

    Są to niezbywalne prawdy, które powinny nam przewodzić w naszym społeczeństwie: prawo do mieszkania, zatrudnienia, kultury, zdrowia, edukacji, uczestnictwa w życiu politycznym, wolnego rozwoju osobistego i prawa konsumenta do zdrowego i szczęśliwego życia.

    Obecne stanowisko naszego rządu i stan systemu gospodarczego nie respektują tych praw i na wiele sposobów starają się ograniczyć ludzki rozwój.

    Demokracja należy do ludu (demos = ludzie, krátos= rząd), co oznacza, że rząd jest powołany z każdego z nas. Jednak w Hiszpanii większość klasy politycznej nawet nas nie słucha. Politycy powinni przekazać nasze opinie do właściwych instytucji, ułatwiając udział w życiu politycznym obywateli poprzez udrożnienie bezpośrednich kanałów komunikacji, co zapewni największe korzyści całemu społeczeństwu – zamiast się bogacić i rozwijać się naszym kosztem, wspierając jedynie dyktatury głównych potęg gospodarczych i podtrzymując je przez dwupartyjny system identyfikujący się niezmiennym akronimem PP i PSOE. [Partie Ludowa i Socjalistyczna w Hiszpanii – przyp. tłum.]

    Żądza władzy i jej skupienie w rękach niewielkiej grupy, tworzy nierówność, napięcia i niesprawiedliwości, co prowadzi do przemocy, której się sprzeciwiamy. Przestarzały i nienaturalny model gospodarczy napędza społeczną maszynę jako samozjadającą się spiralę, które służy wzbogaceniu nielicznych i ubóstwu wszystkich pozostałych. Aż do samego upadku.

    Wolą i celem obecnego systemu jest gromadzenie pieniędzy, bez oglądania się na wydajność i na dobrobyt społeczeństwa, marnowanie zasobów, niszczenie planety, tworzenie bezrobocia i nieszczęśliwych konsumentów.

    Obywatele stali się trybami maszyny zaprojektowanej do wzbogacenia małej grupy, która nie uznaje naszych potrzeb. Jesteśmy anonimowi, ale bez nas żaden z jej członków nie mógłby zaistnieć, albowiem to my budujemy świat.

    Jeśli jako społeczeństwo nauczymy się nie pokładać naszej przyszłości w rękach oderwanej od rzeczywistości ekonomii, która nigdy nie zwraca zysku większości, wówczas będziemy mogli wyeliminować nadużycia, które są przyczyną naszego cierpienia.

    Potrzebujemy rewolucji etycznej. Zamiast traktowania pieniądza jako wartości wyższej, niż ludzkie istoty, musimy przywrócić go do roli naszego sługi. Jesteśmy ludźmi, nie produktami. Nie jestem produktem tego, co kupuję, gdzie kupuję i od kogo.

    Wszystko, co napisano powyżej wzbudza moje oburzenie.
    Myślę, że mogę go zmienić.
    Myślę, że mogę pomóc.
    Wiem, że razem możemy.

    http://www.schodamidonieba.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1059:manifest-rewolucji-hiszpaskiej-ktora-nieustannie-trwa&catid=44:swoje&Itemid=125

  10. ArO pisze:

    Ludzie, którzy żyją pod jarzmem tyranii albo są częścią fizycznego ucisku przez innych.
    Oni bardzo dobrze znają role fizycznej mocy. To jest zagrożenie albo faktyczne stosowanie kar cielesnych, tortury albo pozbawienie, które utrzymuje takie rodziny, klany, społeczeństwa i państwa zorganizowane dla korzyści ich tyranów. To jest wiekowy środek kontroli ludzkości na planecie. Obawa przed fizyczną krzywdą wpycha wszystkich w sztywne struktury. Nasze tak zwane zaawansowane społeczeństwo posiada znacznie bardziej subtelne, ale równie skuteczne środki kontroli, którymi są pieniądze. Ci, którzy mają sprawować różne sposoby panowania nad tymi, którzy tego nie robią. Elity, które mają ogromne bogactwa, sprawują absolutną dominacje nad resztą tego społeczeństwa. Illuminati gromadzący bogactwa, przez setki lat grali dużą rolę za kulisami w kontrolowaniu pieniędzy. W Stanach Zjednoczonych stworzyli takie instytucje, jak Rezerwa Federalna by pożyczać dolary rządowi i tym samym mieszkańcom USA. Ich zgromadzone biliony dolarów izolują ich od zmian kursów walutowych, przez to zawsze będą mieć więcej pieniędzy niż ktokolwiek inny, zawsze będą mieć więcej ziemi, posiadać więcej korporacji i kontrolować więcej instytucji bankowych.
    Ci, którzy posiedli bogactwa stosując grę pieniądza albo za pośrednictwem ich zdolności inwencyjnych, bądź poprzez wspinanie się w górę po drabinie korporacyjnej lub bankowej, wyprzedali się tym, którzy kontrolują pieniądze.
    Oh, oni mogą być najbardziej hojni w swojej filantropii, ale nie rozdadzą tyle pieniędzy, by uczynić ich jednymi z klasy średniej, albo nawet jednymi z tych mniej zamożnych. Wielkie filmy są super bogatych. Komedie są o klasie średniej i o ubogich.

    Pieniądze wtargnęły w życie wszystkich w rozwiniętych gospodarkach. Pieniądze kontrolują wszystkie aspekty życia ludzi. Powiedziano ci, ile pieniędzy można pożyczyć z banku. Powiedziano ci, ile pieniędzy trzeba będzie zapłacić w podatkach. Powiedziano ci, ile będzie kosztować jakaś rzecz w supermarkecie. Pieniądze stały się tak powszechnie akceptowane, ze tylko kilku zatrzymuje się, by zapytać, jak one dominują ich życie?

    Banki tworzą pieniądze, by pożyczać. Rezerwa Federalna tworzy pieniądze by je pożyczać rządowi USA. Wszystkie te pieniądze są tworzone z niczego. Jeśli więc pieniądze mogą być tworzone z niczego i zaakceptowane przez wszystkich, jako coś wartościowego, to, dlaczego nie stworzyć wystarczająco dużo pieniędzy dla wszystkich? Jest to spojrzenie, co kryje wasza przyszłość.
    To jest wpływ tych struktur kontroli na osobach. Jeśli żyjesz pod panowaniem tyrana, który używa siły fizycznej by cię kontrolować, jesteś w pełni świadomy tej dominacji. Twój każdy ruch jest monitorowany i zakazany przez żołnierzy i policję. Twoja wolność jest niewielka. Jeśli chcesz, możesz stać się częścią systemu tyrana i panować nad innymi w celu osiągnięcia lepszego życia dla siebie i swojej rodziny. Ale trzeba będzie zapłacić ogromną cenę zdradzając to, kim naprawdę jesteś.
    Tyran może równie dobrze być przywódcą religijnym, pomimo to ciągle sprzedajesz część tego, kim jesteś, jeśli dostosowujesz swoje postępowanie do jego lub jej dominującego sposobu, albo, jeśli staniesz się częścią klanu tyrana, zwolennikiem, albo pracownikiem dla jego lub jej celów. Ludzie będą patrzeć na ciebie z niedolą, ponieważ będą wiedzieć, że sprzedałeś siebie. W przypadku społeczeństwa, które rządzone jest przez pieniądze, istnieje podobna sytuacja. Tutaj ludzie uważają, że są częścią wspaniałego systemu, w którym mogą wspinać się po drabinie do sukcesu finansowego, grając zgodnie z zasadami. Tu sprzedają się poprzez gromadzenie i wykorzystywanie pieniędzy dla swoich celów. Tutaj tyran jest mniej widoczny, zasady gry bardziej skomplikowane, a nagrody pozornie mniej skażone – od bardzo młodego wieku prawie wszyscy są przekonani, że chcą być bogaci i prowadzić wspaniałe życie, które tylko bogactwo może przynieść. Tak, więc w społeczeństwie, które skupia się wokół pieniędzy, jako jego czynnika decydującego, wszyscy są skłonni uwierzyć, że posiadając pieniądze, będą częścią systemu i sprzedając się tyranom dla pieniędzy, to jest dobra rzecz. Media gloryfikują tych, którzy są bogaci. Produkty i usługi oferowane są do tych, którzy mają pieniądze, aby zapłacić. Osiedla są zdefiniowane przez tych, którzy mają pieniądze i tych, którzy nie.
    Zważywszy, że sprzedając się dla fizycznego tyrana była oczywista rezygnacja z przyjaciół i rodziny, dla pieniędzy, jak każdy tyran sprzedaje się do pewnego stopnia, więc nie ma osądzania przez innych, bo każdy gra w tę samą grę. Jednak ci, którzy zarabiają pieniądze i za nie kupują swoje cele, porzucają tak swoją prawdziwą naturę dla tyrana, jak również z pewnością ci, którzy stają się częścią fizycznego tyrana tych kilku uprzywilejowanych grup.
    Energie zmian mają teraz wpływ na wszystkich na świecie – lądy, morza, powietrze, zwierzęta, ryby, a w szczególny sposób, na ludzi – rozpuszczając stare, aby zrobić miejsce dla nowego. Jeszcze niedawno były te trzy źródła energii: Energie Prawdy, Energie Wolności i Energii Jedności. Z pierwszych z nich pojawiły się odsłonięcia korupcji i oszustwa ze strony rządów, przedsiębiorstw, bankierów i religii.

    Julian Assange i inne osoby zaangażowane w donoszenie są napędzani przez energię Prawdy. Reakcje ludzi na energie prawdy postrzegane są w elitach, ponieważ dążą oni do oznakowania każdego, kto nie jest częścią ich systemu terroryzmu, jako ze, starają się podważyć to, co jest korzystne dla wielu, by korzyści osiągnęli nieliczni. Wyniki Energii Prawdy można zobaczyć w płatności przez kościół katolicki za nadużycia kapłanów.

    Energie Wolności wchodzą w życie wszystkich ludzi. To nie tylko ci odważni ludzie w Tunezji, Egipcie, Libii i innych krajach Bliskiego Wschodu. To tez działanie żon, które pragną wolności od nadużyć mężów, dzieci, które pragną wolności od dominujących rodziców i pracownicy, którzy pragną wolności od dominacji korporacji.

    Energie Jedności są najnowsze. Są one przyczyną tego, że wszyscy muszą jeszcze raz spojrzeć na to, kim są ich bracia i siostry. Energie te rozbudzają wdzięczność dla Ziemi i dla wszystkich, którym ona ją dostarcza. Jedność jest pokazywana przez tych, którzy widzą ubóstwo i głód w nowym świetle, widzą, że ci nieszczęśliwi naprawdę nie różnią się od ich własnej rodziny. I znowu elity bogaczy i ci, którzy korzystali z ich pieniędzy, władzy i statusu, by ugruntować siebie lepiej niż pomniejszych ludzi są oni oporni na te energie i na zaangażowanie się w walki klasowe.

    Energie zmian wpływają na wszystkich na Ziemi. Nie jest to stan tymczasowy; Ziemia – ludzie NIE wrócą do starych sposobów postrzegania i wiary. Fale zmian sączą się nad wszystkim. Nie ma już powrotu. Wszyscy czują te energie zmian, czy to rozumieją, czy nie. Ci, którzy czytają te słowa i rozumieją ogrom zmian, przydałoby się, by poszukali wewnątrz, w celu ustalenia, w jaki sposób reagują. Czy wybierasz strach czy obejmujesz dobro? Wielu z was wkrótce zdadzą sobie sprawę, że są nosicielami dobra, których inni będą szukać, aby zrozumieć i zapytać, co powinni robić. Nie ukrywaj swojego dobra pozwól mu świecić własnym przykładem. Masz dużo do zaoferowania; zdecyduj, jak będziesz wspierać przemianę swoich braci i sióstr.

    To wszystko sprowadza się do wpływu, jaki jest na poszczególnych ludziach i jak reagują oni na wiele energii i zmian. Czy widzą oni zmiany i mówią: „Rzeczywiście jest to czas wielkich zmian? Cieszymy się.” Czy mówią: „ Chcę oprzeć się tym zmianom, bo lubię rzeczy, takie, jakie są?”Czy widzą zmiany i obawiają się o swoje bezpieczeństwo? Czy też ignorują zmiany, mając nadzieję, wszystko wróci do „normalnego” w krótkim czasie? Wybór należy do was, wybierzcie dobrze, bo wasze wybory wpłyną na wszystkich na świecie.

    Podczas wielu z ostatnich „naturalnych” katastrof, kraje niedotknięte przyszły z pomocą tym, które cierpią. Po trzęsieniu ziemi w Japonii kraje i organizacje z całego świata zaoferowały swoją pomoc. To był wybór Japończyków, by poprosić i zaakceptować tę pomoc.

    Rozsądnie jest mieć na przechowaniu trochę żywności i wody oraz zapewnić schronienie najpierw dla siebie, potem dla członków rodziny, przyjaciół i sąsiadów.

    Czas wielkich zmian jest przed wami. Słuchajcie dobrze różnych komunikatów. Każdy musi znaleźć swój własny sposób bycia, ponieważ zarówno wasz rozwój jak i wasza wyjątkowość są bezcenne.

    Będą kontynuowane trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, tsunami, i trudne warunki pogodowe. Jaki to będzie miało wpływ na każdego człowieka zależy od wielu czynników: chęci Ziemi, aby oczyścić się w danym obszarze? Od lęków ludzi mieszkających na danym obszarze.
    Illuminati korzystają z HAARP’u, i innych metod, aby zwiększyć nasilenie tych wydarzeń.

    Teraz jest czas, aby unikać wszystkiego, co zmniejsza zdolność do pozytywnego myślenia na możliwie najwyższym poziomie. Praktykuj życie w pozytywnym znaczeniu każdego dnia. Praktykuj je z otwartymi oczami, praktykuj w domu, w miejscu pracy, i podczas spaceru na łonie natury.
    Praktykuj idąc wysoko wśród tych, którzy się boją. Praktykuj to, aby inni, którzy cię widzą zauważyli, że jesteś obojętny na obawy z otoczenia i praktykuj to, aby inni się pytali, jak też to zrobić.

    Jest to maksymalne oszlifowanie przekazu dla ludzi i różnych trybów (typów) myślenia w społeczeństwie
    Źródło oryginalne
    http://krystal28.wordpress.com/2011/06/26/nowy-system-nowa-ziemia-2/

  11. Detox pisze:

    istnieje ufo cos sie ma wydarzyc w 2012-13 roku no to bd sie dzialo pozyjemy😀

  12. Możliwe, możliwe… Obserwujcie rzeczywistość uważnie…

  13. Naprawdę dzieje się nie wiele? Naprawdę? jak ogląda się mainstream to nie wiele. ale tam akurat nie spodziewałbym się rzetelnego info, raczej portal Zmiany na Ziemi:) Ilość wydarzeń i zjawisk w tle oficjalnego przekazu każe mi mówić, że dzieje się BARDZO WIELE.

  14. damciu90 pisze:

    Ten pan Grzegorz jest mi bardzo bliski🙂 Bo jest z Oriona :)Tam skąd ja jestem🙂 Pozdrawiam cię Mikołaju🙂

  15. Karmel pisze:

    Dobre wystąpienie strzeliłeś na zlocie. Pozdro.😉

  16. Elminster pisze:

    Najlepsze będzie jak nie wydarzy się nic szczególnego i obudzimy się w 2013 w lekkim szoku, bo świat będzie taki sam jak przedtem. Słowo rozczarowanie będzie kompletnie nieadekwatne do odczuć milionów ludzi żyjących tym tematem (w tym i moich). Wiele channelingów już dawno obiecywało przeloty UFO, Disclosure, a jak na razie 2012 zbliża się wielkimi krokami i dzieje się niewiele, a czasu coraz mniej…

    W każdym razie dzięki dla autora za podzielenie się osobistymi doświadczeniami.

  17. GośćGość pisze:

    Jest to pełne energie podzielenie się z nami twym bardzo głębokim sekretem Mikołaju. Czytając to czułem błogi stan, sam nie wiem dlaczego. Dziękuję ci za to i dziękuję Grzegorzowi, że zasiał ziarno, które teraz wydaje plon, którym jest twoja działalność. Jeszcze raz dziękuję Mikołaju.

  18. Tobiasz pisze:

    Niezła historia😉
    Miałeś niezłe szczęście, że trafiłeś na takiego mentora. A może nie szczęście, tylko specjalnie zaplanowane jeszcze przed przyjściem na ziemie.. kto wie😉
    Na mnie również wpłyneła pewna osoba, jakieś 3 lata temu.. gdyby nie ona, pewnie nie zainteresował bym się rozwojem świadomości i duchowością.
    A najlepsze jest to, że to jak ją poznałem było czystym „fartem”, jak jeden na milion.
    Dziś wiem, że to nie fart, tylko najzwyczajniej w świecie udało mi się zastosować prawo przyciągania.. którego wtedy w ogole nie znałem, nawet nie wiedziałem że takie coś istnieje.
    Wniosek: nigdy nie bójmy się marzyć i pragnąć tego co nie osiągalne.😉

  19. ada pisze:

    Dzięki za podzielenie się tą historią.
    Od kiedy wszystkie informacje (puzle) jakie zdobyłam idąc przez życie poskładały mi się w całość
    zaczął się dla mnie zupełnie nowy etap w życiu.Gdzieś w głębi duszy uzmysłowiłam sobie ,że
    nie ma przypadków,że wszysko ma swój cel i sens.
    Cieszy mnie bardzo,że wiele osób czuje podobnie,że przebudziliśmy się i że jesteśmy gotowi.
    Dookoła mnie jeszcze stary Matrix,na który patrzę jak na grę,przedstawienie z ludźmi,
    którzy jeszcze nie wiedzą,że to tylko gra.Choć chciałabym przebudzić wszystkich,
    wiem,że na wyższym poziomie oni już sami zdecydowali,wybrali i muszę to uszanować,
    (choć jest to trudne).
    Życie jest fantastyczne,każdego dnia można się dowiedzieć czegoś nowego,niesamowitego,
    ale równie ważną sprawą okazuje się „poznać samego siebie”

  20. timeless pisze:

    Witam Panie Mikołaju Jakiś czas temu zauważyłem że z ludzmi coś sie dzieje tzn. Durzo ludzi kłuci się jak nigdy dotąd , czy to przez te zmiany .

Skomentuj

