Zmiany na Ziemi okiem pozacielesnych podróżników

O zachodzących właśnie zmianach na naszej planecie oraz nadchodzącej transformacji mówi wiele channelingów, starożytnych przekazów oraz wielu ludzi z grona ezoterycznego ze specyficznymi zdolnościami duchowymi. Ale to nie wszystko – wielu podróżników astralnych podczas swych wypraw opisywało przygotowania do niezwykle ważnego zjawiska, procesu jaki ma zajść na Ziemi.
Dlatego postanowiłem przytoczyć kilka mówiących o tym fragmentów, by pokazać jak wiele niezależnych źródeł mówi w zasadzie o tym samym. Pisałem już o Rajskiej, Papierskim, o wielu przekazach z channelingów, starożytnych przepowiedni oraz wizji. Teraz czas na OOBE-nautów. Oto fragment z książki Roberta A. Monroe „Dalekie Podróże” (gorąco polecam!):
Znajdowaliśmy się w przestrzeni międzyplanetarnej, gdzieś pomiędzy Ziemią a Księżycem, w odległości mniej więcej 30 tysięcy kilometrów od powierzchni Ziemi. Teraz było ją widać jasno i wyraźnie, nie tak jak przed chwilą. Spojrzałem na Księżyc i zbladłem. W odległości nie przekraczającej trzystu metrów, a może tak mi się tylko zdawało, znajdował się ogromny szary pojazd, długi i wysmukły. Obiekt sprawiał wrażenie nieruchomego, ale odebrałem wyraźne promieniowanie Wiązki M dochodzące z wnętrza. Czyżby to był pojazd kosmiczny? Prawdziwy, materialny pojazd kosmiczny?
(Zgodnie z waszą terminologią, tak. Ta konstrukcja nie została zbudowana przez człowieka. W tej chwili wokół Ziemi znajduje się wiele takich pojazdów. Pochodzą z waszego fizycznego wszechświata, choć niekoniecznie z okresu, w którym teraz żyjesz.)
„Wiele”… przecież to może oznaczać zarówno pięć jak pięć tysięcy. Nie było sensu tego dociekać. Ale dlaczego dookoła naszej Ziemi, czy…
(Te pojazdy obserwują Ziemię i ludzi z tego samego powodu, dla którego ty interesujesz się innymi istotami. Może zbliżymy się do nich? Wkrótce nadejdzie odpowiedź.)
Byłem coraz bardziej zaciekawiony. Zgodziłem się chętnie.
(Czytaj więcej)
Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości, Transformacja Świadomości Globalnej, UFO, Świadome życie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Zmiany na Ziemi okiem pozacielesnych podróżników

  1. Warszawiak pisze:

Skomentuj

