Wywiad z Joanną Rajską, Jackiem Czapiewskim – pytania i kontrowersje

Poniżej prezentuję Wam wywiad przeprowadzony z Joanną Rajską i jackiem Czapiewskim kilka dni temu. Wywiad dotyczył próby wyjaśnienia kilku kwestii i zadania kontrowersyjnych pytań.
Od siebie dodam tyle – traktujcie to wszyscy jako informację, analizujcie i oceniajcie wedle uznania, ale proszę jedynie o umiar i rozsądek w stosowaniu epitetów lub obraźliwych tekstów nawet, jeśli się nie zgadzacie z jakimikolwiek informacjami tutaj zawartymi.
Ja stawiam się jedynie jako medium, przekaźnika informacji. Nie stawiam się w roli rzecznika żadnego z moich gości, z którymi robiłem wywiady i kręciłem materiały. Robię to z własnej ciekawości oraz z chęci dzielenia się tym z ludźmi. Mam swoje zdanie na ten temat – wiele rzeczy mnie inspiruje, kilka zastanawia a jeszcze inne budzi wątpliwości i czasem duże. Ale własnie o to chodzi.
Jeśli nasi goście mówią, że starają się pobudzić do myślenia poprzez ostre stawianie nawet najbardziej kontrowersyjnych kwestii w naszych tematach – to sądząc po ożywionej debacie na forum – osiągają skutek:)
A to czy mówią prawdę, czy nie tak naprawdę chyba cieżko do końca zweryfikować, bo tylko czas pokaże to dobitnie.
Do tego czasu pozostaję całkowicie neutralny. Miłego oglądania :D
Ps. przepraszam za słabą jakość video, ale tyle giga nie mogłem w wysokiej jakości wysłać więc skonwertowałem to na mniejszą jakość.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Channelingi, Ciekawe wywiady, Transformacja Świadomości Globalnej, UFO. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

21 odpowiedzi na „Wywiad z Joanną Rajską, Jackiem Czapiewskim – pytania i kontrowersje

  1. Ixisińska pisze:

    Nie rozumiem dlaczego film został usunięty! a pozostawiono o nim często prymitywne opinie i komentarze. Chciała bym mieć możliwość sama wysłuchać, zapoznać się z jego treścią. Nie wszystkie przekazy muszą być przecież „jedyną prawdą” a z drugiej strony kto nie jest przygotowany na nowe odmienne koncepcje nie musi ich wyrzucać i odbierać zainteresowanym.

  2. Paweł pisze:

    Pani Rajska i pan Czapiewski są to istoty na bardzo niskim poziomie rozwoju duchowego. Nie mają zupełnie pojęcia o życiu duchowym i o doświadczeniach z tym związanych. Oglądając ten wywiad czuję negatywną energię od tych ludzi. Długo zajmuję się już życiem duchowym i wiem że to co oni mówią to jest zupełnie bzdura. Oni nie mówią to co czują lecz to co wyczytali. Są to fałszywi prorocy, pozdrawiam.

  3. Tobiasz pisze:

    fajny wywiad.. ale rzeczywiscie tyle juz mamy tych chanellingów, projektów, oświeconych ktorzy chcą nam coś powiedzieć.. ze sie mozna pogbić kto tak naprawde chce naszego dobra.
    Do głowy przychodzi mi w tej chwili tylko jedno.. teoria dr. Housa (tego z serialu) która brzmi – „wszyscy kłamią!”
    Bo jak kiedyś powiedziała p. Rajska na antenie radiabc.. „wierzenie we wszystko to tez pewien rozwój”.. i tak samo wierzenie w nic, to chyba tez pewna sciezka rozwoju.
    Poza tym.. ja jakos nie widze nic strasznego w Joannie Rajskiej i Jacku Czapiewskim.. nie wiem, moze po prostu przez to ze nie mam doswiadczen mistycznych nigdy nie wyszedłem w oobe itd jestem przez to bardziej ułomny, moze nie wiem…
    ale póki co, to co mówią trzyma się kupy.. nie gadają nam ciagle o „miłosci”, tak jak pseudo zbawczy projekt cheops, mówią o konkretnych rzeczach i wydarzeniach.. bo ta fala juz dotarla do naszego ukladu slonecznego, a jest nia blizej nie okreslona przez naukowców chmura fotonów, która w zasadzie, według mnie wlasnie przeprogramowuje naszą materie. I raczej nie bedą mieli (Joanna i Jacek) zadnych wiekszych korzysci z tego ze mówią do ludzi „obudzcie sie, zyjecie w bagnie, musicie zaczac myslec”.. dlatego moje pierwsze odczucie co do nich jest pozytywne.
    Przypomina mi sie również „Świętoszek” Moliera.. zawsze ten ktory jest wydaje sie najbardziej pobozny, w istocie jest najmniej i czesto mówi nam miłe słowa, pełne miłosci by ugrać coś dla siebie.
    Dlatego lepiej trzymac sie tych przekazów i tych osób, które jasno nam mówią, że to, to i to musicie zmienić, bo jak nie to bedzie po zamiatane.

  4. daniel893 pisze:

    kolego redmuluc. a czy ta osoba powie Ci coś z wiedzy i rozumowania wszechświata? można się oświecic i pozostać w duchowej prawdzie, ale można też iść dalej …. póki co nie oceniam nikogo z mojego punktu, ponieważ przyjmowanie o ocenianie ludzi po formie jaką są słowa wypowiadane przez te osoby nie są żadną weryfikacją. ludzie ci z pewnością dużo przeszli i przechodzą, próbując nam coś przekazać, co kiedyś będziemy inaczej przyjmować. budda mogłbyć tylko oświecony i w tym stanie pozostać, ponieważ wiedza, która przekazują lw w żadnym stopniu nie przydałaby się w tamtych czasach😉 a co david icke sądzi o sobie ? możnaby powiedzieć, że też jest oświecony, a jednak nie siedzi nie nie rozmawia z ludźmi w taki sposób jak np. eckhart tolle, czemu ?

  5. Zofia pisze:

    Dziekuje Ci Mikolaju za wywiad i za cala prace jaka wkladasz by czlowiek mogl siebie odnalezc i zrozumiec w jakim swiecie zyje.
    Ze swojego doswiadczenia wiem, ze kazdy indywidualnie ma prace nad soba i sam dochodzi do zrozumienia swiata.
    .Osoby przedstawiajace sie za oswieconych maja na celu zwerbowanie nowych owieczek do nowego swiata,,,,””nalezy tworzyc grupy i duzo rozmawiac”….
    Mikolaju z radoscia przeczytam Twoja ksiazke, ktora juz zamowilam.Pozdrawiam wiosennie.

  6. redmuluc pisze:

    No cóż ja znam pewną osobę Oświeconą i miałem okazję rozmawiać z Reiko Roshi.
    Gorąco polecam obejrzenie video które nakręciłem na konferencji w warszawie.
    Rożnica w jakości wypowiedzi i w treści i w samej osobie myślę że wam wyjaśni wiele spraw – szczególnie odpowiedź na pytanie „Czym jest prawdziwe Oświecenie”

    lub na YT palylista
    http://www.youtube.com/my_playlists?p=DD94246FAFDF5471

    Jeśli chodzi o LW to jest to poziom który osiągnął status bajki, statusu z poziomu bajki tez nie możemy potwierdzić. Wmawianie ludziom że coś robią i coś wiedzą..to totalne nieporozumienie.

  7. Sabrina pisze:

    Ann, moja intuicja mówi wyraźnie, to co powiedziała Tobie. Stanowcze NIE!!!! Pozdrawiam🙂 Mam pewne doświadczenia mistyczne za sobą i to co usłyszałam od Pani Rajskiej, to myślałam, że wysiądę.

  8. Zbyszek pisze:

    Ja również mam takie podejrzenia… może parę channelingów było na początku rzeczywiście od dobrych istot ale teraz chyba coraz więcej „syfu” nic konkretnego z nich teraz nie wynika, trochę takie lanie wody o jakiejś pseudo miłości. Trzeba zachować ostrożność ponad wszystko, nie wiemy kto stoi z drugiej strony… takie istoty przecież nie są głupie i mogą nas uwodzić i omamiać bez większego trudu. Nie pozostaje nam chyba nic innego jak pracować nad własną świadomością :]

  9. Zbyszek pisze:

    Ciekawy wywiad, ciężko ocenić ile w tym prawdy, chcąc nie chcąc wydają mi się jacyś kontrowersyjni i podejrzani ale nie chcę nikogo dyskwalifikować, zobaczymy co z tego będzie.🙂

  10. ann pisze:

    Skąd wiemy że motyl to motyl? Bo jest delikatny zwiewny,kolorowy,piękny itp.Widzimy,wiemy to,a czasem możemy nawet poczuć:) I nie musi on nam o tym mówić że jest motylem. A jeśli jaszczurka powie Ci że jest motylem,uwierzysz jej?
    Tak,czy siak dziękuję Mikołaju za czas i pracę włożoną w przeprowadzenie wywiadu i niech każdy wyciągnie sobie wnioski z tej rozmowy.Ja przekonałam się że moje wcześniejsze przypuszczenia były słuszne.
    W tym temacie jeszcze dwa ostatnie zdania.
    „Wojownicy sami przygotowują się do życia w sposób świadomy.Pełną świadomość osiągają jednak dopiero wtedy,gdy pozbędą się poczucia własnej ważności.” -Carlos Castaneda
    Pozdrawiam wszystkich:)

  11. Sabrina pisze:

    Nie ma napisów polskich i nie można ich włączyć.

  12. daniel893 pisze:

    a poza tym nie jest to dyskusja w formie komentarzy ….

  13. daniel893 pisze:

    Czyli mikołaju wnioskuje, że nie czułeś się adekwatnie przy tych osobach mających wysoki status duchowy? Nie chcę ingerować w twoje wewnętrzne odczucia, ale być może dzieli was wielka różnica świadomości, która przekracza o kilka galaktyk naszą przyziemną wiedzę, która możemy znać tylko z teorii. można odczuć wśród naszych gości wielki obszar nieznanego pojmowania i wiedzy, który jest tak szeroki i często wybiegający poza nasze przyzwyczajenia(nawet te z alternatywnej pozyskanej wiedzy), że po prostu budzi w nas lęk, ponieważ nie jesteśmy dostosowania do przyjmowania tego typu wiedzy. Ja osobiście odczułem w pierwszych sekundach moją intuicją, że nastąpił ze strony anity , pewien mentalny, podświadomy atak w formie grzecznego pytania, mającego doprowadzić do uziemienia i przechylenia szali na korzyść rozumowania społecznego oświecenia, który obrazuje się cechami, które powierzchownie należy dostrzegać na pierwszy rzut oka, by czuć się przy takiej osobie bezpiecznie, w tym momencie wysłała pewien impuls z jej mentalności, który był przekonany, że coś tu nie tak, co z kolei druga osoba łatwo może również odebrać intuicją jego podświadome przekonania. kiedy spojrzysz w wielkie, czarne oczy kosmity z innej planety to jak się poczujesz ?? pozdr

  14. ada pisze:

    Niesamowite,że te same słowa u różnych osób wywołują diametralnie różne odczucia,opinie.
    Ponieważ nie znam osobiście nikogo oświeconego ich wyjaśnienie co to „dla nich „znaczy przemawia do mnie, biorę także pod uwagę,że krążące opinie w społeczeństwie są stereotypami.
    Oczywiście każdy ma prawo do własnych odczuć i opinii.

  15. Karmel pisze:

    Nawet się to kupy trzyma, ciekawa sprawa zwłaszcza, że dzisiaj trafiłem na ciekawostkę która po części nawiązuje do wywiadu. Kto wie czy od początku nie jesteśmy manipulowani przez te wszystkie źródła w postaci channelingów. Czy nie jest spisek przygotowany na tych przebudzonych. Niech każdy sobie jeszcze raz zweryfikuje wiedzę z przekazów i na temat Galaktycznej Federacji. http://www.youtube.com/watch?v=oeEews8aDVY <-przeczytajcie opis.

  16. Coś w tym jest…🙂

  17. kwiat pisze:

    Wspaniały wywiad dziękuję.

  18. ann pisze:

    Do mnie Ci państwo nie przemawiają:(( Moja intuicja mówi im stanowcze NIE!!! Kompletna dyskwalifikacja nastąpiła już na samym początku przy pytaniu o oświeconych.Jeśli wg nich stereotypem jest to że oświecona osoba wytwarza wokół siebie pozytywną aurę i po prostu jest to odczuwane przez otoczenie i naturalnie chce się z taką osobą przebywać;to ja podziękuję za dalsze „rewelacje”. I jeżeli oni (jak sami twierdzą:O)przeszli już 3 etapy oświecenia,to ja nie chcę być oświecona:/

  19. Magmarjo pisze:

    Dzięki w imieniu seniorek i seniorów…,bo i tacy tu zaglądają🙂
    Pozdrawiam Mikołaja i zespół Radia

  20. ada pisze:

    Bardzo ciekawy wywiad,daje do myślenia.Mam nadzieję,że wkrótce będzie ciąg dalszy.

  21. Dorisel pisze:

    Dzięki piękne za ten wywiad…parę tematów z książki zostało sprecyzowanych i domówionych…niezła ilość materiału do przyswojenia:)

Skomentuj

