Jak oceniasz „Czas Przebudzenia”?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Jak oceniasz „Czas Przebudzenia”?

  1. Karmel pisze:

    No i fajne logo. Strasznie mi się podoba. Gratki dla autora.😉

  2. Heh – ciekawe, skąd te wrażenia o nisko wibracyjnych zwiastunach:) Być może to moje dziennikarskie przyzwyczajenia, by skrótowo i dosadnie reklamowac pewne zagadnienia, ale generalnie ze mnie mega optymista, że aż czasem naiwny jak wielu uważa;)

  3. Karmel pisze:

    Dałem środkową odpowiedź ponieważ trafiłem tu kiedy już się przebudziłem. Można powiedzieć, że stronka i nagrania Mikołaja oszlifowały moje poglądy z wątpliwości i pozbawiły mnie tej naiwności względem polityków i ciemnych. Czas Przebudzenia to ważny element mojego codziennego surfingu po sieci. Chyba jedyna taka strona która daje zdrowy wgląd na światowe sprawy jednocześnie bez religijno-katolickiego fanatyzmu i oszołomstwa jaki często cechuje strony o tej tematyce. Jest tu wszystko co najlepsze dla lightworkera, poruszana jest tematyka zarówno bardziej przyziemna jak i ta dotykająca niewidzialnego świata, transformacji, channelingów. Jednym słowem cieszę się, że tu trafiłem.😉

    Jedyne na co mogę narzekać to to, że czasami niektóre teksty mają hmm nie wiem jak to nazwać.. zabiegi socjotechniczne np mające podkręcić ciekawość jednocześnie wzbudzając niepokój? Zauważyłem to zwłaszcza w zwiastunach audycji. Oraz to, że niekiedy wypowiedzi autora bywają nisko wibracyjne acz to zapewne mój subiektywny pogląd nie wolny od starych przyzwyczajeń.

    Podsumowując, ta stronka to ważny element moich poszukiwań, a prawdopodobnie będzie jeszcze ważniejszy gdyż zaczynam słuchać radia Bez Cenzury.🙂 Gorąco pozdrawiam i sukcesów życzę na wszystkich płaszczyznach.🙂

Skomentuj

