Kryształowe pole informacyjne – budzenie duszy

Kilka tygodni temu, po warsztatach w Szczecinie odwiedziliśmy pewną rodzinę, która ze względu na skomplikowaną życiową sytuację była w stanie apatycznego otępienia i poczucia beznadziejności. Zdecydowaliśmy się ofiarować im duży okaz pięknego kryształu górskiego. Był to oczywiście kryształ intensywnie naładowany i podłączony do mistrzowskich przekazów płynących przez kryształową sieć. Efekt był zdumiewający.
W ciągu dosłownie kilku minut kryształ wypełnił swym polem informacyjnym całe pomieszczenie a odwiedzona przez nas rodzina zaczęła się nieświadomie podłączać do jego świetlistych struktur. W efekcie osoba do tej pory apatyczna i przygnębiona zaczęła odzyskiwać nadzieję a w jej głowie zaczęły rodzić się pomysły jak skutecznie sobie z zaistniałą sytuacją poradzić.
Działanie jest proste. Pole informacyjne kryształu jest połączone z polem kryształowej sieci, która jest sferą swobodnego i wolnego od ograniczeń przepływu oświecającej wiedzy. Pole to synchronizuje się z polem mentalnym osób, które się w pobliżu kryształu znalazły. Synchronizacja ta prowadzi do odnajdywania prostych i skutecznych rozwiązań, których do tej pory nie potrafiliśmy dostrzec.
krysztaowa_synchronizacja
Oto przykład innej czytelniczki Fioletowego Płomienia, która postanowiła „upolować” jeden z bardzo silnie naładowanych kryształów tuż po sympozjum w Poznaniu:
„Witaj Michale,
Bardzo Ci dziękuję za to, że przywiozłeś ze sobą kryształy na sympozjum. Miałam troszkę wyrzuty sumienia, że kupiłam akurat ten kryształ, który pewnie chciałeś zatrzymać…
Czasami zastanawiam się, czy ten kryształ nie ma zbyt wielkiej mocy dla mnie. Z drugiej strony, nic nie dzieje się przypadkiem – wybrałam właśnie jego nie bez powodu z całą pewnością..
Wczoraj wieczorkiem wzięłam go w dłonie i zaczęłam płakać…To był dobry płacz, tak to czułam. Oczywiście tradycyjnie serce przyśpieszyło – to już norma jak się na nim skupię, nawet na odległość.
I wiesz – jak jestem poza domem, to tęsknię za nim. Tak, śmiało mogę nazwać to tęsknotą pewnego rodzaju…
Próbowałam to wszystko zrozumieć…przecież nie mam jakiś niezwykłych zdolności, niczym się nie wyróżniam. Czuję (chyba od zawsze) bardzo aktywną czakrę serca – to moja mocna strona według mnie – ale przecież to nic niezwykłego – wiele osób tak ma.

I jeszcze jedna ciekawa refleksja: zauważyłam, że nie chcę już więcej czytać o drodze do oświecenia, o tym jak to zrobić.. Poczułam niechęć, przesyt – choć nigdy nie było to moją obsesją – traktowałam raczej jak ciekawostkę. Byłam na kilku warsztatach, teraz czuję, że czas na wycofanie w głąb siebie…na ciszę. Wreszcie….”

Ze strony „Fioletowy Płomień” Michała Papierskiego

Ten wpis został opublikowany w kategorii Natura rzeczywistości, Transformacja Świadomości Globalnej, Świadome życie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Kryształowe pole informacyjne – budzenie duszy

  1. EDWARD pisze:

    Też jestem zainteresowany nabyciem kryształu górskiego.
    Edward

  2. Rzuć okiem na strony Michała Papierskiego – Fioletowy Płomień – napisdz do niego on dość tanio dysponuje bo sprawa się liczy

  3. Karmel pisze:

    Ciekawy artykuł. Czy ktoś wie gdzie można taki kryształ kupić/dostać? Nie mam żadnej wiedzy na ten temat, a chciałbym trafić na kryształ potężny i za razem najlepiej tani.😛

Skomentuj

