Słów kilka od Mikołaja R.

Jedna moja mała deklaracja i wyjaśnienie. Otóż, niekiedy odzywały się głosy swego rodzaju zarzutów o to, że ja stawiam się w pozycji oświeconego, guru czy mistrza uzurpującego sobie prawo do uczenia i oświecania innych. Chciałbym postawić sprawę jasno i dosadnie:
Jestem zwyczajnym człowiekiem takim jak Wy. Nie różnimy się niczym, poza naszymi dotychczasowymi lekcjami i doświadczeniami i indywidualną percepcją. Jestem człowiekiem, który poznał nieco faktów, przyswoił wiele ciekawych informacji, jakie pozwoliły mi nabrać wewnętrznej mocy życiowej oraz zbliżyć się do poznania natury rzeczywistości, osiągnąć szczęście i spełnienie w życiu i przede wszystkim wydostać się z wielu iluzji, kłamstw i manipulacji obecnego systemu. Zapewne nie uwolniłem się z wszystkich iluzji i programów – to oczywiste, ale nigdy tego nie twierdziłem. „Wiem, że nic nie wiem” – to wciąż moja zasada, bo tylko ona gwarantuje otwarty umysł i ciągłe dążenie do rozwoju – inaczej zamykamy się w więzieniu dla umysłu. „Czas Przebudzenia” to moje hasło na określenie epoki, czasu jaki teraz według mnie mamy na Ziemi i tylko tyle – stąd nazwa, a niektórzy nie wiedzieć czemu doszukują się tu jakiegoś tajemniczego i niejasnego przesłania.
Intencją umieszczania informacji na tej stronie, jest chęć zainspirowania innych, a być może pomocy im w zrozumieniu pewnych zjawisk i rzeczy poprzez dzielenie się moim subiektywnym spojrzeniem na te sprawy. Nie ogłaszam zatem nigdy jednej jedynej prawdy objawionej, nie ustanawiam świętych dogmatów i nienaruszalnych zasad w postaci kolejnych quasi religijnych przykazań – jest to kompletnie wbrew moim zasadom. Gwarantem rozwoju świadomości i w ogóle naszej cywilizacji według mnie powinna być bowiem wolna i nieskrepowana debata, wolność słowa i opinii mających równe prawo do równoczesnego istnienia w tolerancji względem siebie.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem dostatecznie jasno moje intencje.
Pozdrawiam gorąco wciąż wzrastająca liczbę czytelników „Czasu Przebudzenia”
oraz słuchaczy Radia Bez Cenzury!
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Słów kilka od Mikołaja R.

  1. ramires pisze:

    WSZYSTKO OK. TYLKO 90% MOICH ZNAJOMYCH OGLĄDA „TANIEC Z GWIAZDAMI”, CZYTA” ŻYCIE NA GORĄCO” I WOLI PRZYJEMNIE ŚNIĆ. JEŚLI SIĘ MYLĘ TO ZAPRASZAM PRZED MARKETY PRZED WEK. , OCZYWIŚCIE JAK UDA SIĘ ZAPARKOWAĆ. CI LUDZIE NIE MYŚLĄ O PRZEMIANIE I PEWNIE NIE MAJĄ NA TO CZASU ANI CHĘCI. ŻYCIE PO ZA MATRIKSEM TAK JAK I W FILMIE NIE JEST ŁATWE….

  2. Być może za bardzo:) ale warto raz ustalić pewne fakty. żeby sprawa była jasna

  3. Angelika pisze:

    Mikołaju, za bardzo się przejmujesz cudzymi opiniami. Pamiętaj zawsze znajdą się ludzie, którzy wiele spraw będą rozumieli na opak, a do tego jeszcze atakować. Rób swoje i nie zawracaj sobie głowy takimi ludźmi.

  4. redmuluc pisze:

    Raczej na pewno jesteś agentem, podobnie jak każdy z nas. Takie życie….nie siedzisz przed TV, nie zajmujesz się „poważnymi” sprawami, nie chcesz kupić kolejnego samochodu czy załapać się na nową promocję – odstajesz. Każdy kto coś robi już został okrzyknięty agentem… Szkoda się przejmować opiniami królików doświadczalnych czy innych futerkowców – „dawcy wełny” i tyle. Sam fakt że się odstaje już jest niewygodny, niewiele trzeba. Ludzie boją się ludzi mądrych i mających coś do powiedzenia, ludzie lubą tępaków – aby sami nie czuć się gorszymi. Co tu dodawać.

  5. Uważam, że nie musisz się przed nikim tłumaczyć, robisz to co uważasz za słuszne i to jest najważniejsze.
    Najwyrażniej sprawy zmieżają w dobrym kierunku. Czytelność mojego bloga również wzrasta i mało tego mam już dwóch współautorów. Świadczy to o tym, że ludzie naprawdę zaczynają sie interesować i szukają prawdy. Również planujemy założyć STOP NWO Trójmiasto. Jest co najmniej kilka osób chętnych do tego projektu i to nie tylko z Trójmiasta:-)

Skomentuj

