„Dokąd zmierza świat” – Gdańsk – 20.11.2010 (videorelacja)

20 listopada 2010 roku udaliśmy się do Gdańska na zaproszenie naszego nowo poznanego kolegi Kuby, by zorganizować spotkanie na temat NWO i nie tylko – zatytułowane: „Dokąd zmierza świat – niewygodne fakty”.
Musze powiedzieć, że jak na nasze skromne środki osiągnęliśmy sukces – spotkanie na Politechnice Gdańskiej dzięki tylko i wyłącznie internetowej reklamie przyciągnęło ok 50/60 osób – sala była pełna. Warto także odnotować dwie rzeczy: po pierwsze uczestnicy reprezentowali różnorodne grupy wiekowe oraz płcie, a po drugie i najważniejsze – mieliśmy jakże znakomitego gościa – na nasze spotkanie przybył sam Andrzej Gwiazda z żoną – były działacz Solidarności. Wiadomo, że od bieżącej polityki stronimy, ale ta osoba zapisała się pozytywnie w kartach naszej historii, no i jest tez świadkiem jak mniemamy – „przekierowania” przez elity światowe i krajowe jakże pozytywnego ruchu Solidarnościowego na kompletnie inne tory. Efekty zaś widzimy dzisiaj w kraju.
Tak więc cieszy, że coraz więcej osób interesuje się tematyką i zaczyna układać te puzzle związane z NWO i polityką w Polsce.
Oby do przodu.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Dzialalność publ.. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „„Dokąd zmierza świat” – Gdańsk – 20.11.2010 (videorelacja)

  1. Zapewniam Cię, że ten kot to uwielbia i żadna krzywda się mu nie dzieje:) Uwielbia się tak bawić – świetny kotek:)

  2. apasz pisze:

    Dobra robota, ale to bardzo brzydko tak dręczyć kiciusia, kręcić nim i wycierać podłogę😦

  3. Film jest na You Tube – Polsdka Kompilacja Prawdy 2010 (pkp2010 – na koncie Zimny144)

    A tak poza tym, cieszę się, że się podobało!:)

  4. Znakomite spotkanie, muszę się przyznać, że nie wiedziałem tylko o jednej rzeczy…no może wiedziałem, ale nie znałem polskiego skrutu.
    Byłem zaskoczony jak duża ilość ludzi na sali, chyba połowa, dała się nabrać na sztuczkę reklamową z liczbą trzy, to niesamowite… ja myślałem o jedynce, dość szybko zauważyłem te 3 krzyżyki na zdjęciu i trzy produkty. Również posiadam pamięć fotograficzną-:)
    Film, który zmontowaliście zrobił na mnie duże wrażenie, pomimo, że tematyka ta jest mi dobrze znana. Czy dałoby się wrzucić całość na YouTube?
    Szczególnie zainteresował mnie wywiad z Aronem Russo na temat spotkania z NIcholasem Rockefellerem. Mam dżwięk z tego spotkania, ale chciałbym mieć również to wideo.
    Oby tak dalej…

    pozdrawiam
    Wojciech Partyka

Skomentuj

