Reptilianie – „gadzi kosmici” w kulturze masowej

W ciągu ostatnich lat w coraz szerszym zakresie programy telewizyjne dla dzieci, reklamy, filmy oraz pokazy edukacyjne wprowadziły w opinie publiczną wizerunek gadów. Z ponownego zainteresowania gadami, od dinozaurów do obcych reptilian ze Strak Treka, różnorodność tych wizerunków stała się widoczna we wszystkich amerykańskich mediach. Ponadto, ponieważ w USA dominuje przemysł rozrywkowy, obraz ten, niczym dziki ogień rozprzestrzenia się do wszystkich zakątków Ziemi, gdzie jest telewizja satelitarna, kablowa, kino lub książki dla dzieci.
Ze wszystkich tych znaczeń, całkowity efekt globalnej komunikacji internetowej przedstawia obraz gadów zarówno z punktu widzenia naukowego jak i punktu widzenia wyobraźni. (Wymyślonego punktu widzenia, oczywiście, który ukazuje współczesny przykład UFO – jak również perspektywy obcych).
Programy telewizji publicznych takich jak Discovery Channel, The Learning Chanel, Nova itp., dostarczają naukowy wizerunek węża albo gada, ukazują go jako drapieżnika o niezwykłych zdolnościach i odsłaniają kurtynę do jego naturalnego, tajemniczego środowiska – niewidocznego poziemnego środowiska i gęstej roślinności powierzchni ziemi. Fantastyka naukowa i środki przekazy wycelowane w młodzież, z drugiej strony, różna z mitologicznego i współczesnego punktu widzenia perspektywa obcego, wskutek tej różnicy propagowanie wizerunku reptilian jako połączenie cech z poznawczą inteligencją, dającą umiejętność porozumienia się z ludźmi (telepatycznie i głosowo), osiągających wysoki stan techniki, istniejących w ukrytej w przestrzeni stacji jak poza światem i znających zarówno emocjonalne znaczenia przyjaźni i wrogości.
Reasumując oba te aspekty, obecne media również pogłębiają ideologię, która propaguje wizję, w której widzowie i czytelnicy mają oczekiwać, że reptilianin wyjedzie z dalekich zasięgów z mitologicznej krainy cieni do nowoczesnej rzeczywistości.
Ponadto, ten wzbierający przypływ reptiliańskiej metaforyki w globalnych środkach przekazu często jest powiązany z opowieściami, które wydają się mówić ludziom, że związek reptilianin – człowiek może stawać się coraz częściej więcej znaczący w czasie przyszłym. Gatunek ludzki wydaje się być przygotowanym na tą nadchodzącą przyszłość. Jeden po prostu będzie oglądał telewizję, pójdzie do kina czy poczyta literaturę dziecięcą, podczas gdy inny będzie “czytał między wierszami” i rozpozna zaszyfrowaną wiadomość w kontekście wyjętym niczym ze scenariusza filmowego.
Podążając za takim myśleniem przedstawiamy do przeglądu listę pozycji literackich i filmowych:
Środki przekazu wycelowane do dorosłego widza:
Środki przekazu adresowane do dorosłych, kilka filmów i widowiska telewizyjne przedstawiające reptilian, inteligentnych albo i nie, zarówno złych jak i dobrych w ich postawach wobec rodzaju ludzkiego.
“STARGATE” – film, połączenie starożytnych egipskich tajemnic, piramid, niewolnictwa, podróży w czasie, i powrotów do konfliktu reptilian – Bogów z planetą gdzie niegdyś rządzili. (Prawdziwy wygląd obcego można zobaczyć, kiedy traci on skórę w ostatniej scenie).
“”STARGATE: SG-1” – serial kanału ShowTime, kontynuuje temat reptilian przez przedstawianie złych cudzoziemców noszących zbroję z łusek kobr, z wyniosłą pozą i będące „wężopodobne” w ich chłodnej agresji skierowanej w kierunku ludzkich podróżnych Stargate. Mistrzowie są ludzkimi „gospodarzami” dla węży żyjących wewnątrz nich.
“V” – wyprodukowany dla telewizji film i serial. Ludzie są zagrożeniu przez kłamliwy wyścig reptilian, którzy przybywają pod przykrywką zwiastunów pokoju, by zaprzyjaźniać się z ludzkimi władzami a zakończyć walczeniem z grupami niedowierzającej milicji w imieniu ładu i porządku publicznego. (Warto zauważyć, że wydarzenia zawierały sceny, które włączyły dwa pojęcia w związku z reptilianami, które ostatnio wychodzą na światło dzienne w środowisku naukowym UFO: a) Podział obcego reptilianina, który jest dobrotliwy w czynach i jest sojusznikiem człowieka „niedowiarka” i zawzięci nieprzyjaciele „goście” jako agresywni reptilianie i b) reptilian pokazano z dwóch stron z alternatywnego wymiaru. Te dwa pojęcia, choć nigdy nie prezentowane publicznie, później pojawiły się jako kluczowe czynniki w odniesieniu do współczesnej perspektywy reptilianina.)
„Enemy Mine” – Występują Dennis Quaid i Louis Gosset Jr. film, przedstawia reptilian i ludzi jako wrogów, wrysowanych razem we wzajemne przetrwanie. Duży nacisk jest położony na takich cechach ludzkiego charakteru jak determinacja by obejrzeć dokładnie „ obce” pochodzenie reptilianina, kulturę i jego własna umiejętność wykroczenia poza strach i nienawiść przed nieznanym. Pomimo że inni w swojej fizjologii i charakterze człowiek i reptilianin odkrywają, że ich przekonania religijne są połączone. Film dotyka także sfery obojnactwa humanoidalnych reptilian, które jest ukazane w momencie, kiedy „Drac” rodzi dziecko.
Najlepiej ukazuje to plakat promocyjny filmu: „Wrogowie – ponieważ nauczyli ich nimi być… Sojusznicy – ponieważ musieli nimi być… Bracia – ponieważ ośmielili się nimi być. Koniecznie musisz zobaczyć ten film!”
„DREAMSCAPE” (1984) – Wystepuja Dennis Quaid, Max von Sydow, Christopher Plummer, Eddie Albert, Kate Capshaw i George Wendt. Parapsycholog (Dennis Quaid) używa swoich mocy by prowadzić normalne życie. Jego stary kolega ze szkoły prowadzący badania „Dreamlinking” (projekt polegający na przerzuceniu świadomości jednej osoby do drugiej we śnie) zaprasza Quaida do uczestnictwa. Inny uczestnik o parapsychicznych zdolnościach zaczyna mordować ludzi poprzez ich sny. Quaid walczy z mordercą we śnie Prezydenta. Kiedy walczą, morderca przybiera postać człowieka-reptilianina i atakuje z niespotykana zajadłością.
„THEODORE REX” – Występują Whoopie Goldberg i wysoki na siedem stóp, chodzący w wyprostowanej pozycji, gadający dinozaur pracujący ramię w ramie by pokonać złe przeznaczenie. Pod koniec filmu jest tam scena, w której publiczność mówi „Wrażliwość, skala, będąca słowami, które zatrzymują nas osobno. Nasze przetrwanie tkwi we wszystkich gatunkach traktujących siebie z współczuciem, dobrocią i szacunkiem”. Podążając za tym, dinozaur mówi do Whoopi Goldberg „Myślę, że to początek pięknej przyjaźni” i ze słowami „Do zobaczenia” powoli zapada w ciemność.
„DRAGONHEART” – Występują Dennis Quaid oraz głos Sean’a Connery’ego jako smoka, brzmiący z tym samym sentymentem. Film kończy się wpatrywaniem się bohatera w gwiazdy, gdzie smok ponownie jest połączony ze swoim rodzajem.
(Gratulujemy Dennis’owi Quaid’owi uczestnictwa w trzech filmach z tej listy. Enemy Mine, Dreamscape i Dragonheart)
„BABYLON 5” – telewizyjny serial sci-fi, kładzie nacisk na jedność pomiędzy walecznymi ludźmi i reptilianami, „NARNS” In walce ze wspólnym wrogiem. Są ghatunkiem wojowników.
Inna seriami sci-fi adresowanymi do dorosłego widza, które przedstawiają reptilian i formy nawiązywania ich kontaktu z ludźmi są: Star Trek-Deep Space Nine, Star Trek-Next Generation, Space Precinct, Seaquest DSV, Outer Limits itp.
„Jurassic Park” i „Lost World”. Producent- scenarzysta Steven Speilberg wskrzesza z martwych dinozaury i przedstawia ludziom, coś co było niemożliwe …żywe dinozaury! Gdzieś na oddalonej i tajemnej wyspie, naukowcy zdobywają i odtwarzają DNA jaszczurów i stwarzają tropikalne pustkowie zapełniające się różnymi gatunkami, które głodne wymykają się spod kontroli. Film powraca do innego dinozaura, który zabija ( i zjada) dwa jaszczury terroryzujące bohaterów.
W kolejnej części Zaginionym Świecie”, Spielberg powtarza temat Dinotopii „Świata poniżej” temat, w którym odkryto zgubioną nisza ekologiczna, w której panują dinozaury a „straszna Jaszczurka” najeżdża niczego niepodejrzewającą ludność ważnej metropolii. Na końcu filmu, młode jaszczura są użyte jako przynęta by zwabić dorosłe z powrotem do statku i ostatecznie je zniszczyć.
(Zarówno „V” jak i „Zaginiony Świat” ukazują człowieka, jako zagrożonego przez jedną formę gada i ocalonego przez inną)
Środki przekazu skierowanego do młodego odbiorcy:
Chociaż nasza generacja może przetrzymać początkowy wstrząs napotykania reptilianina „obcego”, to pojawiają się środki przekazu przygotowujące nasze dzieci do koegzystencji inteligentny reptilianin – człowiek w przyszłości.
Następna generacja naszych dzieci może się wydawać nastawiana do kontaktu ze znajomymi dwunożnymi gadami poprzez edukacyjną rozrywkę, filmy rysunkowe i zilustrowaną literaturę. Kilka przykładów programów telewizyjnych i pozycji literackich:
„MARIO BROTHERS”. Film rozpoczyna zdanie, „Co jeśli nie wszystkie dinozaury uległy zagładzie? Co gdyby wpływ tego meteorytu stworzyłby podobny wymiar gdzie dinozaury kontynuowały rozwój i ewoluowały w kierunku inteligentnych, bezwzględnych, agresywnych istot, takich jak my? “I, hej, do byłoby gdyby odnalazły drogę powrotu?”. Filmowi bohaterzy ryzykują zejście do podziemnego korytarza by przedostać się do tego innego królestwa, walczyć z człekopodobnymi dinozaurami i nie dopuszczać do nadciągającego naruszenia naszego wymiaru przez jaszczury.
„BARNEY”, Intensywnie sprzedawany cykl widowisk edukacyjnych dla dzieci z fioletowym jaszczurem jako gospodarzem programu. Jest godnym zaufania i przyjaznym reptilianem przekazującym wiedzę niewinnym. Mogło zostać to odebrane jako próba odwrócenia wizerunku zła z obrazem reptilianina anioła odrzucającego zło szatana w rajskim ogrodzie.
„MUTANT NINJA TURTLES”. Telewizyjny serial, który odniósł wielki sukces. Opowiada o płazo-gadzich wojownikach niszczących przestępstwa i niesprawiedliwości stosując sprawiedliwe choć drakońskie zasady prawa.
„DINOSAURS” (1991-1994). Widowisko telewizyjne dla dzieci przedstawiające rozkoszną prehistoryczną robotniczą rodzinę dinozaurów postawioną przed zwykłymi społecznymi wyzwaniami. Członkami rodziny Sinclair są: Earl, 44 letni Megalozaur, ojciec pracujący fizycznie spychając drzewo z firmie Wesayso Development Corp., Fran – żona Earla Karla gatunku Allozaura, Robie – 15-latek nieuznający autorytetów, Charlene, o połowę młodsza o Robiego „I wanna be a material girl” siostra i Bobby, strasznie hałaśliwy dwuletni dinozaur. Razem mieszkają w domu-jaskini, żyją, kochają i dowiadują się wszystkiego o życiu wokoło. Dzieci są od małego uczone, że nie powinno być różnic pomiędzy człowiekiem a reptilianami.
Filmy rysunkowe takie jak Dinosaucers, Mutant Leage, G.I Joe i Dino Power Hour, Johnny Quest, itp. ukazują młodych bohaterów, którzy są dwunożnymi, inteligentnymi reptilianami. Bohaterowie mają zarówno charaktery przyjazne jak i wrogie, ukazując podział pozytywne-negatywne obecny w naturze pomiędzy wszystkimi organizmami żywymi.
DINOTOPIA i DINOTOPIA: THE WORLD BENEATH, pięknie ilustrowana książeczka dla dzieci napisana przez Jamesa Gurneya.
Historia o tym jak chłopiec i jego ojciec przypadkowo odkrywają świat, w którym żyją inteligentne, reptiliano-gady o zwierzęcym zachowaniu i ludzie. Oba gatunki są niepodległe a aby przetrwać mają rozwinięty system społeczny i formy komunikacji.
Kontynuacja, Dinotopia: The World Beneath, umieszcza akcję w dalekiej krainie cieni w jaskiniach istnieje fantastyczne królestwo.
Dwoje dzieci z książki dzielą się informacjami i wiedzą , która ma przygotować młodego czytelnika do zaakceptowania formy fizycznej reptilian.
(Gdy jeden z tych ludzi zdaje sobie sprawę, że ludzie projektu czarnego świata i reptilianin „obcy” mogą żyć i pracować tuż obok siebie w metrze, przychodzi chwila kiedy próbuje stworzyć ich własną wersję społeczeństwa utopijnego „fantazję” taką jak Dinotopia, stającą się niezwykle przypadkową kiedy porówna się co mogłoby w rzeczywistości dziać się pod naszymi stopami.)
„WE’RE BACK” – animacja produkcji Stevena Speilberga opowiadająca o dwunożnych, gadających dinozaurach zaprzyjaźniających się z dwójka dzieci i uczących je jak być wyrozumiałym i szczerym. Zawiera sceny: Podobny do gekona ET rozmawia z T-Rexem w jego statku kosmicznym, obdarzając prymitywnego Rexa inteligencją, podróżując przez czas i pokazując mu życie na Ziemi. Najbardziej znaczącą sceną jest ta zamykająca film. Po tym jak dzieci przyglądające się paradzie, powiedziały, że chciałyby, aby istniała inteligenta forma jaszczurów, babcia mówi im o wyprostowanych, mówiących dinozaurach „Mieć twoje sny i piękno świata a jutro zaczniesz spełniać życzenia wielu dzieci. Udamy, że jesteśmy posągami. Dorośli niech poczekają na, zewnątrz ponieważ wyjawiasz swój cud młodym. To byłoby bardzo dobre. To rzeczywiście byłoby bardzo dobre.” Zabawa dla dzieci czy przepowiednia dla wszystkich…?
„LAND OF THE LOST” – serial dla dzieci opowiadający o rodzinie, która cofając się w czasie trafiają do jaszczurczej krainy zdominowanej przez agresywnych reptilian. Jeden z najbardziej interesujących widowisk dla dzieci opowiadających o ludziach-jaszczurach. Celem rodziny jest adaptacja w nowych (starożytnych) warunkach i przetrwanie okresowych ataków reptilian zwanych „Sleestak” i innych dinozaurów. W jednym ze szczególnych wydarzeń, reptilianin zwany „Zarn” przybywa do ludzi, promieniujących „naturalnym ciepłem”. Raporty doświadczeń ujawniają dużo na temat oświadczeń reptilian, że cieszą się swoim zwiększonym stanem emocjonalnym i może nawet odnajdą źródło żywności.
Ogólna pielęgnacja skóry
Pomimo, że reklamy próbują skusić konsumentów do kupowania ich produktów przez prezentację obrazów seksownych ludzi, fajnie spędzanego czasu i przyspieszające bicie serca sceny, tam są sporadycznymi wyjątkami. Jednak szczególna pielęgnacja skóry przeczy normalnemu strachowi opartemu na związku pomiędzy ludźmi a gadami przez przedstawianie ciepłej pokusy zmysłowej kobiety, z, co większość ludzi wierzy, groźną formą chłodu, jaki bije od zimnokrwistego gada czy reptilianina. Inna reklama, traktująca ten sam temat pielęgnacji skóry w relacji człowiek – reptilianin, ukazuje kobietę w łóżku, pieszczotliwie głaszczącą skórę aligatora.
Podsumowanie
Widowiska telewizyjne i filmy z wiadomościami takie jak te przedstawione wyżej są o zbyt liczne by opisać je za jednym razem (będziemy ciągle rozwijając tę listę, należy więc ją śledzić na bieżąco) gdy szukasz siebie, zdasz sobie sprawę, że inteligentne gadzie androidy i dwunożne jaszczurowe istoty są przedstawione wszędzie.
Zalew gadziego obrazu w mediach stworzył atmosferę znajomości krętych organizmów żywych. To wzbudziło ciekawość, zwiększyć niepokój i uraziło pierwotne poczucie szacunku w wielu ludziach. Jeśli tam rzeczywiście są reptilianie, z którymi my, ludzie mielibyśmy wejść w kontakt, w takim razie ta zmiana w ognisku mogła być zauważona, ponieważ sensowna próba zmniejszenia fizycznego, emocjonalnego i psychologicznego odrzutu przyniosłaby się na wystawienie na istnienie reptilianina „obcego”. Dużo takiej ścieżki myślenia, według której jakieś jednostki wierzą, że nacisk na fantastykę naukową podczas godzin największej oglądalności telewizja przygotowuje ludzkość na „duży krok”.
Na świecie gdzie wszyscy wydają się być ciągle złapany w pułapkę strachu przed nieznanym ta zmiana przeprowadzana stopniowo na oswajaniu się, mogłaby pomóc w przygotowaniu ludzi do życia w nowej rzeczywistości.
Czy ta nowa rzeczywistość będzie niewielkim wstępem do wprowadzenia dobrotliwego reptilianina albo może musimy się przygotować na walkę z nieznanym?
Źródło: reptoids.com
Tłumaczenie i opracowanie: DanaS
Ten wpis został opublikowany w kategorii NWO i tajne projekty, Transformacja Świadomości Globalnej, UFO. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Reptilianie – „gadzi kosmici” w kulturze masowej

  1. srara pisze:

    Ale bełkot

  2. eko pisze:

    Koleś bez urazy ale ty jesteś idiotą. Pierdolisz głupoty i taki masz sposób na życie.

  3. JacekX, pisze:

    Coś jest na rzeczy…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s